CEZET 350 472.5 1982 Komar 2330 1972 by Tomekk
: 2016-01-17, 10:58
Witam serdecznie po dłuższej przerwie, co prawda niewiele pisałem i bywałem na forum ale nie znaczy to że nic nie działałem 
Niestety jakoś we wrześniu nadszedł ten czas w którym stwierdziłem, że mojej wiesławie m06-b3 nie grozi już złomowisko, tak więc po czterech latach pełnych pracy, wydatków, potu i radości z użytkowania mojego najlepszego motocykla postanowiłem iż nadszedł czas na uratowanie kolejnych klasyków. WSK została sprzedana jak się okazało podczas spisywania umowy do znajomego mojego kumpla z garażu także mam nadzieję będzie zadbana, co prawda pieniądze włożone w skompletowanie oraz renowację nie zwróciły mi się w połowie ale jak już pisałem w wątku o wiesławie, nie robiłem jej z myślą o sprzedaży tylko robiłem dla siebie, więc nie przeszkadza mi to
Natomiast za fundusze ze sprzedaży zakupiłem CEZET 350 472.5 z roku 1982 oraz poczciwego polskiego Komarka 2330 z 1972 na pedały (zawsze o takim marzyłem)
Oczywiście oba motocykle są do remontu, także powoli będę aktualizował wątek, na pierwszy strzał idą silniki od cezety i komara ale równolegle do silników rozbieram i szykuję ramę od komara do malowania.

Niestety jakoś we wrześniu nadszedł ten czas w którym stwierdziłem, że mojej wiesławie m06-b3 nie grozi już złomowisko, tak więc po czterech latach pełnych pracy, wydatków, potu i radości z użytkowania mojego najlepszego motocykla postanowiłem iż nadszedł czas na uratowanie kolejnych klasyków. WSK została sprzedana jak się okazało podczas spisywania umowy do znajomego mojego kumpla z garażu także mam nadzieję będzie zadbana, co prawda pieniądze włożone w skompletowanie oraz renowację nie zwróciły mi się w połowie ale jak już pisałem w wątku o wiesławie, nie robiłem jej z myślą o sprzedaży tylko robiłem dla siebie, więc nie przeszkadza mi to

