Strona 1 z 1

Komar 2330

: 2010-02-27, 17:41
autor: SuLeK
Przedstawiam wam mojego komara 2330, którego znajomy znalazł na złomie i mi go oddał. Motorek chwilowo nie ma kół i silnka.
Motorowerek odmalowany. Myślę ze jak go złożę to pojeżdżę trochę po polnych dróżkach i sprzedam.

PS.
Przód chyba od Motorynki, ale zostawie.

Re: Komar 2330

: 2010-02-27, 18:59
autor: lukaszekm1
To że moto jest malowane i ratowane się chwali...z tym że dziwne dla mnie jest że nie rozkęciłeś wachacza i amortyzatorów, oraz lampy i kierownicy do malowania? Przeceż łatwiej pare śróbek poodkrecać niż oklejać to wszystko i pożniej zmagać sie z resztakmi kleju na motocyklu....a i łożyska wachacza można zawsze przesmarować :)

Re: Komar 2330

: 2010-02-27, 19:15
autor: SuLeK
tam są jakieś kalamitki na wachaczu i moze tam sie da przesmarowac :P
ja nie rozbieralem tego bo za dużo roboty i już tak jak jest bym nie zlozyl, ale mi się podoba. To był tak tylko robione bo farba zalegała :D i by się grudki zrobiły i po farbie a tak to sie przydala. Pytanie do znawców tematu czy przód jest orginalny czy nie? Bo nie wiem czy rocznik ma znaczenie co do przodu ?

Re: Komar 2330

: 2010-02-27, 19:25
autor: misiek125
Przód jest oryginalny , jest to komar 2351 :P od zwykłego komara3 różnił się własnie zawieszeniem :P

Re: Komar 2330

: 2010-02-27, 19:29
autor: SuLeK
Jest to 2330 bo na tabliczce tak jest napisane. Chyba że tylko rama od 2330

Re: Komar 2330

: 2010-02-28, 00:58
autor: Wężu
Hmm zawsze myślałem, że 2330 to sztywniaki, a pierwsze w pełni amortyzowane Komary to 2350. Czyli to jednak juz od 2330 było?

Re: Komar 2330

: 2010-02-28, 01:21
autor: SuLeK
pewnie tak bo jest założone tak orginalnie, nie ma śladów odkręcania zawieszenia.

Re: Komar 2330

: 2010-02-28, 02:00
autor: Wężu
Tylko wywal przód od 2351 i amory od Wueski :D

Re: Komar 2330

: 2010-02-28, 02:01
autor: SuLeK
gdzieś dzisiaj widziałem zdjęcie z taką zawiechą, tylko nie pamiętam gdzie i było napisane 2330. Mój znajomy mówił ze takiego właśnie miał. Te amortyzatory od WSK to był taki tuning kiedyś (słowa mojego znajomego duzo starszego ode mnie :P)

Re: Komar 2330

: 2010-02-28, 02:03
autor: Wężu
No to muszę cię zasmucić bo to zawieszenie wprowadzono w 1975 a Komara 2330 przestali produkować w 1973 roku ;)

Re: Komar 2330

: 2010-02-28, 02:05
autor: SuLeK
Kiedyś może zmienie ten przód, ale na razie nie ponieważ jestem w fazie kompletowania wsk kos :D

Edit:
Mam już silnik do komara.
pozdr
Zapodaję zdjęcia:
Obrazek
Obrazek

Re: Komar 2330

: 2010-07-02, 21:18
autor: SuLeK
Dawno nie pisałem... dodam tu kilka fotek aby nie było domysłów że komarek leży w kącie :P
Wczoraj go wymyłem, ale nie dokładnie :/ silnik ładnie cyka jak nówka... światła działają, biegi też, po prostu działa jak trzeba :)
foteczki jakie udało się zrobić :P (bagażnik mam tylko że się maluje :P
Później dodam jeszcze filmik :)

Re: Komar 2330

: 2010-07-03, 11:58
autor: Wężu
Zmień zawieszenie przód albo nazwę w temacie na 2351

Re: Komar 2330

: 2010-07-03, 15:55
autor: adek1178
fakt, trzeba zmienic zawieszenie przednie i silnik. model komara 2330 to silnik jeszcze z pedalami a produkowany byl do 74 roku, choc moj ma wybi8ty rocznik 75. pozdrawiam

Re: Komar 2330

: 2010-07-03, 23:16
autor: SuLeK
nie bo na tabliczce jest napisane s-38b4 to jest właśnie taki jak mam :) co do zawieszenia to na razie zostawiam, ale może w przyszłości :)

Re: Komar 2330

: 2010-07-04, 10:24
autor: adek1178
tabliczka jest spoko, wszystko pasuje komar 2330 to i silnik s-38b4 z rozrusznikiem na pedała, ktory był montowany wczesniej w sztywniakach, a TY Kolego masz silnik S-38ZB4 z rozrusznikiem typu motocyklowego. Takie silniki montowano dopiero od modelu 2350. tak wiec silnik jest takze przeszczepem :)

Re: Komar 2330

: 2010-07-04, 12:16
autor: SuLeK
nom rzeczywiście pomyliłem się, ale ja w niego i tak dużo kasy włożyłem jak na komara :/