Strona 1 z 1
Komar 2330
: 2010-02-27, 17:41
autor: SuLeK
Przedstawiam wam mojego komara 2330, którego znajomy znalazł na złomie i mi go oddał. Motorek chwilowo nie ma kół i silnka.
Motorowerek odmalowany. Myślę ze jak go złożę to pojeżdżę trochę po polnych dróżkach i sprzedam.
PS.
Przód chyba od Motorynki, ale zostawie.
Re: Komar 2330
: 2010-02-27, 18:59
autor: lukaszekm1
To że moto jest malowane i ratowane się chwali...z tym że dziwne dla mnie jest że nie rozkęciłeś wachacza i amortyzatorów, oraz lampy i kierownicy do malowania? Przeceż łatwiej pare śróbek poodkrecać niż oklejać to wszystko i pożniej zmagać sie z resztakmi kleju na motocyklu....a i łożyska wachacza można zawsze przesmarować

Re: Komar 2330
: 2010-02-27, 19:15
autor: SuLeK
tam są jakieś kalamitki na wachaczu i moze tam sie da przesmarowac

ja nie rozbieralem tego bo za dużo roboty i już tak jak jest bym nie zlozyl, ale mi się podoba. To był tak tylko robione bo farba zalegała

i by się grudki zrobiły i po farbie a tak to sie przydala. Pytanie do znawców tematu czy przód jest orginalny czy nie? Bo nie wiem czy rocznik ma znaczenie co do przodu ?
Re: Komar 2330
: 2010-02-27, 19:25
autor: misiek125
Przód jest oryginalny , jest to komar 2351

od zwykłego komara3 różnił się własnie zawieszeniem

Re: Komar 2330
: 2010-02-27, 19:29
autor: SuLeK
Jest to 2330 bo na tabliczce tak jest napisane. Chyba że tylko rama od 2330
Re: Komar 2330
: 2010-02-28, 00:58
autor: Wężu
Hmm zawsze myślałem, że 2330 to sztywniaki, a pierwsze w pełni amortyzowane Komary to 2350. Czyli to jednak juz od 2330 było?
Re: Komar 2330
: 2010-02-28, 01:21
autor: SuLeK
pewnie tak bo jest założone tak orginalnie, nie ma śladów odkręcania zawieszenia.
Re: Komar 2330
: 2010-02-28, 02:00
autor: Wężu
Tylko wywal przód od 2351 i amory od Wueski

Re: Komar 2330
: 2010-02-28, 02:01
autor: SuLeK
gdzieś dzisiaj widziałem zdjęcie z taką zawiechą, tylko nie pamiętam gdzie i było napisane 2330. Mój znajomy mówił ze takiego właśnie miał. Te amortyzatory od WSK to był taki tuning kiedyś (słowa mojego znajomego duzo starszego ode mnie

)
Re: Komar 2330
: 2010-02-28, 02:03
autor: Wężu
No to muszę cię zasmucić bo to zawieszenie wprowadzono w 1975 a Komara 2330 przestali produkować w 1973 roku

Re: Komar 2330
: 2010-02-28, 02:05
autor: SuLeK
Kiedyś może zmienie ten przód, ale na razie nie ponieważ jestem w fazie kompletowania wsk kos
Edit:
Mam już silnik do komara.
pozdr
Zapodaję zdjęcia:

Re: Komar 2330
: 2010-07-02, 21:18
autor: SuLeK
Dawno nie pisałem... dodam tu kilka fotek aby nie było domysłów że komarek leży w kącie

Wczoraj go wymyłem, ale nie dokładnie

silnik ładnie cyka jak nówka... światła działają, biegi też, po prostu działa jak trzeba

foteczki jakie udało się zrobić

(bagażnik mam tylko że się maluje

Później dodam jeszcze filmik

Re: Komar 2330
: 2010-07-03, 11:58
autor: Wężu
Zmień zawieszenie przód albo nazwę w temacie na 2351
Re: Komar 2330
: 2010-07-03, 15:55
autor: adek1178
fakt, trzeba zmienic zawieszenie przednie i silnik. model komara 2330 to silnik jeszcze z pedalami a produkowany byl do 74 roku, choc moj ma wybi8ty rocznik 75. pozdrawiam
Re: Komar 2330
: 2010-07-03, 23:16
autor: SuLeK
nie bo na tabliczce jest napisane s-38b4 to jest właśnie taki jak mam

co do zawieszenia to na razie zostawiam, ale może w przyszłości

Re: Komar 2330
: 2010-07-04, 10:24
autor: adek1178
tabliczka jest spoko, wszystko pasuje komar 2330 to i silnik s-38b4 z rozrusznikiem na pedała, ktory był montowany wczesniej w sztywniakach, a TY Kolego masz silnik S-38ZB4 z rozrusznikiem typu motocyklowego. Takie silniki montowano dopiero od modelu 2350. tak wiec silnik jest takze przeszczepem

Re: Komar 2330
: 2010-07-04, 12:16
autor: SuLeK
nom rzeczywiście pomyliłem się, ale ja w niego i tak dużo kasy włożyłem jak na komara
