Jawa 350 ts nodka
: 2011-07-07, 21:28
Pokój ludzie!
Dziś udało mi się zakupić motocykl Jawa 350 TS, fajnie się złożyło bo szukałem od dłuższego czasu Jawy i dziś trafiła się sztuka z mojego miasta i do tego w przyzwoitej cenie! szybki telefon, minęła chwila i jedziemy z Bratem oglądać.
Pierwsze wrażenie.... hmmmm nie jest źle, lakier cały popękany od słońca, wszędzie kurz i syf, wszelakie gumy do wymiany, ale za to kanapa w żadnym miejscu nie uszkodzona. Właściciel odpalił motor, trochę głośno chodzi - coś z tłumikami, pewnie przekłute, albo kombinowane wkładki. Spod warstwy kurzy na kołach ujawnia się piękny chrom. Tłumiki nie prezentują się fascynująco ale nie jest źle, choć na pewno kupię jakieś w lepszym stanie. Jutro będę czyścił cały motor i wtedy się okaże co i jak z chromami.
Jest biała tablica, nie ma przeglądu i OC.
Niestety nie udało się nic stargować więc mój portfel opuściło 800 pesos.
Wstępne oględziny wykazały, że słabo działa przedni hamulec, trochę ciągnie sprzęgło przy gwałtowniejszym ruszaniu i czasami przerywa na jeden gar, tłucze się łańcuszek sprzęgła. Silnik zadziwiająco mocny i zrywny, kompresja doskonała !
Zdjęcia jeszcze z aukcji, jutro zrobię dokładniejsze fotki.
Planuje ładnie odremontować motorek, mamy z Bratem zaplecze techniczne, nie narzekam na brak gotówki wiec wróżę przyszłość temu motocyklowi.
Aukcja: http://allegro.pl/jawa-350-ts-mozliwa-z ... 58882.html
Pokój!
EDIT 08-07-2011:
Dziś zapłacone OC+NW-300 pesos, niestety nie mam żadnych zniżek
Motor wyczyściłem, niestety przy okazji czyszczenia odkryłem parę errorow:
*Tylni błotnik połamany pod siedzeniem przez co cala obudowa jest niżej i trochę jest skrzywiona
*Tłumiki są w średnim stanie, lewy trochę pordzewiały i pognieciony a prawy już się lepiej prezentuję.
*Rączki boczne strasznie poniszczone i zaczął się utleniać chrom, kierownica podobnie, ramka lampy również, skrzywione gmole ale to nie problem wyprostować-widać, że jest zrysowane czyli ktoś zaliczył glebę, ale rama wydaję się być prosta i motor jedzie prosto.
*Miski ramy do wymiany, trochę ciężko kręcić kierownicą-kierownica wraca na prosto.
*Nie zawszę działa czujnik luzu
Jeszcze jest kilka drobnych detali... ale jeżeli chodzi o koszty wymiany to groszowe sprawy.
Na kołach na całe szczęście jest ładny chrom, narazie przeczyszczone szmatką a po polerowaniu pasta polerską będą naprawdę pięknie wyglądać.
W poniedziałek idę przerejestrować motocykl bo dziś już urząd u mnie w mieście był zamknięty.
Mimo wad jestem zadowolony z zakupu motocykla, posiada potencjał i to jest ważne.
Dziś udało mi się zakupić motocykl Jawa 350 TS, fajnie się złożyło bo szukałem od dłuższego czasu Jawy i dziś trafiła się sztuka z mojego miasta i do tego w przyzwoitej cenie! szybki telefon, minęła chwila i jedziemy z Bratem oglądać.
Pierwsze wrażenie.... hmmmm nie jest źle, lakier cały popękany od słońca, wszędzie kurz i syf, wszelakie gumy do wymiany, ale za to kanapa w żadnym miejscu nie uszkodzona. Właściciel odpalił motor, trochę głośno chodzi - coś z tłumikami, pewnie przekłute, albo kombinowane wkładki. Spod warstwy kurzy na kołach ujawnia się piękny chrom. Tłumiki nie prezentują się fascynująco ale nie jest źle, choć na pewno kupię jakieś w lepszym stanie. Jutro będę czyścił cały motor i wtedy się okaże co i jak z chromami.
Jest biała tablica, nie ma przeglądu i OC.
Niestety nie udało się nic stargować więc mój portfel opuściło 800 pesos.
Wstępne oględziny wykazały, że słabo działa przedni hamulec, trochę ciągnie sprzęgło przy gwałtowniejszym ruszaniu i czasami przerywa na jeden gar, tłucze się łańcuszek sprzęgła. Silnik zadziwiająco mocny i zrywny, kompresja doskonała !
Zdjęcia jeszcze z aukcji, jutro zrobię dokładniejsze fotki.
Planuje ładnie odremontować motorek, mamy z Bratem zaplecze techniczne, nie narzekam na brak gotówki wiec wróżę przyszłość temu motocyklowi.
Aukcja: http://allegro.pl/jawa-350-ts-mozliwa-z ... 58882.html
Pokój!
EDIT 08-07-2011:
Dziś zapłacone OC+NW-300 pesos, niestety nie mam żadnych zniżek

Motor wyczyściłem, niestety przy okazji czyszczenia odkryłem parę errorow:
*Tylni błotnik połamany pod siedzeniem przez co cala obudowa jest niżej i trochę jest skrzywiona
*Tłumiki są w średnim stanie, lewy trochę pordzewiały i pognieciony a prawy już się lepiej prezentuję.
*Rączki boczne strasznie poniszczone i zaczął się utleniać chrom, kierownica podobnie, ramka lampy również, skrzywione gmole ale to nie problem wyprostować-widać, że jest zrysowane czyli ktoś zaliczył glebę, ale rama wydaję się być prosta i motor jedzie prosto.
*Miski ramy do wymiany, trochę ciężko kręcić kierownicą-kierownica wraca na prosto.
*Nie zawszę działa czujnik luzu
Jeszcze jest kilka drobnych detali... ale jeżeli chodzi o koszty wymiany to groszowe sprawy.
Na kołach na całe szczęście jest ładny chrom, narazie przeczyszczone szmatką a po polerowaniu pasta polerską będą naprawdę pięknie wyglądać.
W poniedziałek idę przerejestrować motocykl bo dziś już urząd u mnie w mieście był zamknięty.
Mimo wad jestem zadowolony z zakupu motocykla, posiada potencjał i to jest ważne.