![Obrazek](http://images14.fotosik.pl/67/7a5b054703cc30b8.jpg)
![Obrazek](http://images13.fotosik.pl/25/2a9fc3216801a0a5.jpg)
Dodatkowo posiadam jeszcze zakończenie gaźnika i tu powiem że musiał być zastosowany gaźnik o średnicy dolotu 24 mm gdyż ja posiadam 26 mm i jest za duża średnica zewnętrzna ( no chyba że było to jakoś obrobione )
![Obrazek](http://images4.fotosik.pl/304/4565c04f6e2e4453.jpg)
![Obrazek](http://images4.fotosik.pl/304/b705fa76bbce8b6d.jpg)
![Obrazek](http://images14.fotosik.pl/67/80d96c2970ac18e0.jpg)
Co jeszcze z informacji o tym motocyklu / Wydaje sie że niema startera i odpalany był na tak zwany pych !! To są tylko moje domysły jednakże zdobyłem bardzo ciekawy kosz sprzęgłowy wraz z zębatką współpracującą na wale . Zobaczcie tylko :
Z tej strony wszystko wygląda normalnie
![Obrazek](http://images14.fotosik.pl/67/dfc1a946c21ccc33.jpg)
Lecz z tej już nie
![Obrazek](http://images4.fotosik.pl/304/abe6938471612a05.jpg)
![Obrazek](http://images14.fotosik.pl/67/9103220442d5ba8b.jpg)
no i zdjęcie zębatki
![Obrazek](http://images4.fotosik.pl/304/4e7d6230e0b2d954.jpg)
Widać od razu że zębatki są aluminiowe a w koszu sprzęgłowy brakuje zębów do współpracy z kołem od startera
![Obrazek](http://images14.fotosik.pl/67/af20aca8c5ac29e3.jpg)
no i jest wbita dodatkowa tuleja z brązu !!
Dodatkowo zamieszczam adres strony na fotosiku gdzie mam wrzucone wszystkie zdjęcia
http://www.fotosik.pl/moje_obrazki.php