Prośba o weryfikację...
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Prośba o weryfikację...
Czy ktoś z Was może określić braki w tej M06 ewentualnie podpowiedzieć co byłoby do wymiany?
http://allegro.pl/motocykl-wsk-swidnik- ... ml#thumb/2
Jakie są różnice między tą WSKą a WFMką z tego okresu?
http://allegro.pl/motocykl-wsk-swidnik- ... ml#thumb/2
Jakie są różnice między tą WSKą a WFMką z tego okresu?
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o weryfikację...
Z oczywistych oczywistości brakuje:
- klamki lewej
- prawej gumy rączki
- stacyjki
- ramki lampy i szkła
- linek sprzęgła i hamulca
- okrągłej puszki na narzędzia pod siedzeniem (nie jestem pewien do końca czy w tym roku była)
- gaźnik
- filtr powietrza.
- klamki lewej
- prawej gumy rączki
- stacyjki
- ramki lampy i szkła
- linek sprzęgła i hamulca
- okrągłej puszki na narzędzia pod siedzeniem (nie jestem pewien do końca czy w tym roku była)
- gaźnik
- filtr powietrza.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o weryfikację...
Właśnie chodzi mi o niuanse typu narzędziówka, kolor manetek itp... Co z kolorem - wg tematu odnośnie WSK z tego okresu nie wychodziły czerwone?
- Grinch
- Posty: 236
- Rejestracja: 2015-12-03, 00:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3
WSK M06 B1
WSK M21W2 KOBUZ - Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o weryfikację...
Ile to jest warte ?
I ile trzeba by było wyłożyć żeby doprowadzić to do idealnego stanu ?
I ile trzeba by było wyłożyć żeby doprowadzić to do idealnego stanu ?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o weryfikację...
Warta pewnie tyle ile zapłaci chętny nabywca:) - może stanie na 3.000 a może poleci do 5.000? Drugie tyle wg mnie trzeba by wpakować, żeby ładnie wyglądała... Na zbiorniku wychodzi szary kolor czy to podkład? Z tyłu nie powinien być zółwik?
-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o weryfikację...
Manetki z korkami,lecz na kierownicy nie widzę otworów, lampa tył typu "żółwik", błotnik przód powinien mieć mocowania u góry na tablicę rejestracyjną, to są pewniki. Co do puszki i licznika w tym roczniku i z tym numerem ramy to może ktoś wie więcej.
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o weryfikację...
Stopień korozji niektórych elementów wskazuje że moto przed malowaniem musiało być w opłakanym stanie. Pewne elementy nie mają wżrrow co moze oznaczać składaka. Widoczne są też nity zbywalne na błotnikach, czyli coś juz było grzebane w czasach „nowożytnych”. Z większych i drogich braków to:
- brak wyposażenia lampy, stacyjka z kluczykiem potrafi dojść na licytacji do 300zl
- brak rolgazu, powinien byc jak w pierwszych wfm, koszt lekko 200zl
- narzędziówka z pokrywa to obecnie tez ok. 150
- żółwik poszedł w grudniu za 400zl....!
Pytanie czy jest zgodna numerycznie, czy moze ma nowszy silnik z doliczonym cylindrem? Bez oglądania na żywo nie ryzykowałbym zakupu.
PS. Sorry za błędy pisze z tel
- brak wyposażenia lampy, stacyjka z kluczykiem potrafi dojść na licytacji do 300zl
- brak rolgazu, powinien byc jak w pierwszych wfm, koszt lekko 200zl
- narzędziówka z pokrywa to obecnie tez ok. 150
- żółwik poszedł w grudniu za 400zl....!
Pytanie czy jest zgodna numerycznie, czy moze ma nowszy silnik z doliczonym cylindrem? Bez oglądania na żywo nie ryzykowałbym zakupu.
PS. Sorry za błędy pisze z tel

"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o weryfikację...
Też mam wrażenie że to skladak - dzięki za konkretne odpowiedzi.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-03-22, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: K-650
WSK M06B3
BSA C10 - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o weryfikację...
Motocykl już się kiedyś pojawił na sprzedaż w trochę lepszym stanie:
https://sprzedajemy.pl/wsk-m06-rok-1956 ... nr34267292
A że składak to pewne - przede wszystkim rama powinna mieć otwarty profil.
https://sprzedajemy.pl/wsk-m06-rok-1956 ... nr34267292
A że składak to pewne - przede wszystkim rama powinna mieć otwarty profil.
- PrzemM
- Posty: 90
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M-150 M06 56r 57r Riviera Lutece Kobuz 2.66 Dudek Junaki
- Lokalizacja: Trawniki
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o weryfikację...
Jak dla mnie to numer jest zdecydowanie za wysoki jak na 1956. Z tego co widzę to numer ramy to S048535. Ja mam 1957 z numerem S032xxx i widziałem ten rocznik z dużo niższymi. Rama ma zamknięty profil więc może była wymieniona w przeszłości i stąd ta niezgodność.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o weryfikację...
Byłem przekonany, że otwarty profil był tylko w WFMcedetszy pisze: ↑2018-01-09, 22:20Motocykl już się kiedyś pojawił na sprzedaż w trochę lepszym stanie:
https://sprzedajemy.pl/wsk-m06-rok-1956 ... nr34267292
A że składak to pewne - przede wszystkim rama powinna mieć otwarty profil.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-03-22, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: K-650
WSK M06B3
BSA C10 - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
- Andrzej74
- Posty: 26
- Rejestracja: 2015-10-26, 22:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 1958
Honda VF750C
Jawa 50 - Kontaktowanie:
Re: Prośba o weryfikację...
U mnie w WSK M06 '58 z listopada jest profil otwarty.
Przelotka przewodu WN powinna być ebonitowa wkręcana a nie gumowa. W tym roczniku były jeszcze kartery na dwa wyjścia prądowe. Kratka na baku mocowana raczej na jedną śrubę przelotową? Licznik z napisem wfm a nie wsk. Składak na pewno, do tego mocno skorodowany bo nawet niektóre części oryginalnie w chromie są pomalowane.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości