WSK Riviera
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 2015-12-27, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 (x2), Wsk 125B3
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
WSK Riviera
Opis: "WSK Riviera, motocykl pięknie odrestaurowany z 1973 roku. Osoby poważnie zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny."
https://www.olx.pl/oferta/wsk-riviera-n ... 39b76e15e4
Uważajcie na ten motocykl, jeszcze w zeszłym roku podzespoły miały iść do WSK M21W2S1Ex . Gość robi repliki motocykli i sprzedaje jako oryginały.
https://www.olx.pl/oferta/wsk-riviera-n ... 39b76e15e4
Uważajcie na ten motocykl, jeszcze w zeszłym roku podzespoły miały iść do WSK M21W2S1Ex . Gość robi repliki motocykli i sprzedaje jako oryginały.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2019-01-05, 20:55 przez Hunterm10, łącznie zmieniany 1 raz.
- DaViD
- Posty: 409
- Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek '76
WSK Dudek '76
WSK '71
WSK S1 '75
WSK S2 '75 - Lokalizacja: Opoczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
W 1973 roku wzmocnienia pod silnikiem? 

-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2015-06-15, 20:24
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125-72rWFM125-61r
- Lokalizacja: mrągowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
Ładnie wygląda przynajmniej na zdjęciu , a ile on sobie życzy za te cudo ..
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2015-06-15, 20:24
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125-72rWFM125-61r
- Lokalizacja: mrągowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
No faktycznie cena powala , ale może ktoś się złapie swoja drogą to niezłą Japonię za tą kwotę można wyrwać .
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
Rozwiń temat - podobają mi się japońskie klasyki ale kompletnie się na nich nie wyznaję:) Chyba, że mówisz o współczesnych maszynach...
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2015-06-15, 20:24
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125-72rWFM125-61r
- Lokalizacja: mrągowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
Nie mam na myśli konkretnego modelu czy to 30sto letni czy tez roczny , natomiast mam Magne z 82 przywiozłem z Niemiec w wersji chopper .Kupiłem za 300euro , przyspieszenie w 4/100 pali prawie tyle samo co WSK .
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
300 euro?
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2015-01-21, 16:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS
WSK GIL
SIMSON S51
MZ 251
MW-750
YAMAHA XTZ 750 ST - Lokalizacja: Rymanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
Niemiecki klasyk i jeszcze 10000zł zostanie
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-r-75- ... Bxh1u.html?
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-r-75- ... Bxh1u.html?
- DominikWSK
- Posty: 64
- Rejestracja: 2013-11-26, 23:19
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilka sztuk wuesek :D
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
Co za porównanie , japoczyków i niemieckich klasyków jest pełno , a taka wsk to biały kruk , ciekawe ile egzemplarzy zostało na świecie 

-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2015-01-21, 16:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS
WSK GIL
SIMSON S51
MZ 251
MW-750
YAMAHA XTZ 750 ST - Lokalizacja: Rymanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
Zgodze się z tym że japończyków i niemieckich klasyków jest pełno, a taka WSK to biały kruk, tylko że taka WSK ma wartość tylko w Polsce i to jeszcze sporo zawyżoną przez sprzedającego.
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
Uwaga, włoże kij w mrowisko.
Piewsze pytanie jakie trzeba sobie zadać to "czy to jest Riviera"? Jeśli motocykl nie ma udokumentowanej historii, czyli dokumentacja eksportowa, francuskie dokumenty czy archiwalne zdjęcia właściciela we Francji to jest to tylko i wyłącznie B3 stylizowana na Riviere. Wartość 2650zł i ani grosza więcej! Na przestrzeni ostatnich kilku lat pojawiało się na Allegro sporo (kilkadziesiąt?) aukcji z częściami do budowy takiego motocykla na bazie zwykłej B3. Więc jaką mamy gwarancję ze to nie replika? Pojazd został odrestaurowany i nie wiemy co to było wczesniej. Sprzedawca może sobie wołać za to nawet milion baksów, ale nie jest to moto zachowane w oryginale, bez dokumentacji potwierdzającej pochodzenie. Cóż może ktoś to kupi bo ma za dużo kasy i "chcę mieć", tyle że kolekcjonersko jest gó*no warty.
Inna sprawa jeśli sprzedawca ma wszystko, aby potwierdzić że to Riviera - wtedy tak, jest to to biały kruk. Może pamiętacie motocykle Lutece / Riviera użytkownika marcin.fr lub eksporty fazerofz6y , Fellow 175 znalezione w Holandii czy inne tego typu kwiatki? To są moto z historią, można za nie wołać duże kwoty bo jest ku temu podstawa. Czy są warte 26500zł nie odpowiem, bo takie egzemplarze nie mają ceny - warte są tyle ile zapłaci klient. Osobiście nie wyłożyłbym pięciocyfrowej kwoty na WSK, nawet unikatowe, bo przy całej mojej symapatii do marki nie jestem fanatykiem z portfelem bez dna...
I ostatnia kwestia, StalSoviecka bardzo dobrze pisze że WSK mają wartość, ale tylko u nas. Czy to dobra lokata kapitału? Jeśli kupiłeś moto jeszcze 5 lat temu (a już w ogóle przed 2010 r.) to tak, wartość wzrosła skokowo i nadal powoli rośnie. Obecnie ceny motocykli PRL dobiły moim zdaniem sufitu i rynek sie już nasycił ale to już kwestia na inny temat.
Piewsze pytanie jakie trzeba sobie zadać to "czy to jest Riviera"? Jeśli motocykl nie ma udokumentowanej historii, czyli dokumentacja eksportowa, francuskie dokumenty czy archiwalne zdjęcia właściciela we Francji to jest to tylko i wyłącznie B3 stylizowana na Riviere. Wartość 2650zł i ani grosza więcej! Na przestrzeni ostatnich kilku lat pojawiało się na Allegro sporo (kilkadziesiąt?) aukcji z częściami do budowy takiego motocykla na bazie zwykłej B3. Więc jaką mamy gwarancję ze to nie replika? Pojazd został odrestaurowany i nie wiemy co to było wczesniej. Sprzedawca może sobie wołać za to nawet milion baksów, ale nie jest to moto zachowane w oryginale, bez dokumentacji potwierdzającej pochodzenie. Cóż może ktoś to kupi bo ma za dużo kasy i "chcę mieć", tyle że kolekcjonersko jest gó*no warty.
Inna sprawa jeśli sprzedawca ma wszystko, aby potwierdzić że to Riviera - wtedy tak, jest to to biały kruk. Może pamiętacie motocykle Lutece / Riviera użytkownika marcin.fr lub eksporty fazerofz6y , Fellow 175 znalezione w Holandii czy inne tego typu kwiatki? To są moto z historią, można za nie wołać duże kwoty bo jest ku temu podstawa. Czy są warte 26500zł nie odpowiem, bo takie egzemplarze nie mają ceny - warte są tyle ile zapłaci klient. Osobiście nie wyłożyłbym pięciocyfrowej kwoty na WSK, nawet unikatowe, bo przy całej mojej symapatii do marki nie jestem fanatykiem z portfelem bez dna...
I ostatnia kwestia, StalSoviecka bardzo dobrze pisze że WSK mają wartość, ale tylko u nas. Czy to dobra lokata kapitału? Jeśli kupiłeś moto jeszcze 5 lat temu (a już w ogóle przed 2010 r.) to tak, wartość wzrosła skokowo i nadal powoli rośnie. Obecnie ceny motocykli PRL dobiły moim zdaniem sufitu i rynek sie już nasycił ale to już kwestia na inny temat.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
...o historii czy dostępności do materiałów sprzed renowacji wzmianki brak, więc tego, czy jest to oryginał chyba się nie dowiemy. Mogę jednak przypuszczać, że jeżeli za te pieniądze znajdzie się na ten motocykl nabywca to będzie naprawdę mocno w to wierzyłAdam_Ga pisze: ↑2019-01-11, 10:30Piewsze pytanie jakie trzeba sobie zadać to "czy to jest Riviera"? Jeśli motocykl nie ma udokumentowanej historii, czyli dokumentacja eksportowa, francuskie dokumenty czy archiwalne zdjęcia właściciela we Francji to jest to tylko i wyłącznie B3 stylizowana na Riviere.

...to prawda, z oczywistych względów najbardziej u nas ceni się tę markę, natomiast gdzie indziej sytuacja jest dokładnie odwrotna. Ostatnio pomagałem koledze z Niemiec zakupić w Polsce MZ Trophy, ponieważ nie dość, że taniej to i łatwiej jest u nas dostępna. Podobną sytuację obserwuję np. z motorowerami - dla przykładu Zundapp (np. CS25), których mam kilka szt. w tym jedna w bardzo rzadko spotykanej wersji enduro zakupiłem u nas w zeszłym roku na wiosnę wraz z dokumentami za niespełna równowartość kół jakie są w nich montowane. I gdyby nie to, że są to koła poszukiwane w Polsce do replik Charta 211 zapewne dostałbym te motorowerki w cenie złomu. Natomiast ceny tych mopedzików na stronach DE osiągają ceny do 2500E

- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
Nawet jak kupi za 1/3 ceny to i tak będzie B3, bez znaczenia w co wierzy...
Otóż to, szał jest na sentyment. My ty sie spuszczamy na Rivierami Exportami, tyle że w takim UK to S2Ex leciały na złom tak samo jak dziś u nas Hjosungi i inne Bantamyczankete pisze: ↑2019-01-11, 14:27...to prawda, z oczywistych względów najbardziej u nas ceni się tę markę, natomiast gdzie indziej sytuacja jest dokładnie odwrotna. Ostatnio pomagałem koledze z Niemiec zakupić w Polsce MZ Trophy, ponieważ nie dość, że taniej to i łatwiej jest u nas dostępna. Podobną sytuację obserwuję np. z motorowerami - dla przykładu Zundapp (np. CS25), których mam kilka szt. w tym jedna w bardzo rzadko spotykanej wersji enduro zakupiłem u nas w zeszłym roku na wiosnę wraz z dokumentami za niespełna równowartość kół jakie są w nich montowane. I gdyby nie to, że są to koła poszukiwane w Polsce do replik Charta 211 zapewne dostałbym te motorowerki w cenie złomu. Natomiast ceny tych mopedzików na stronach DE osiągają ceny do 2500E![]()

Można być fanem marki, ale bez przesady, tak jak piszesz można u nas kupić inne wartościowe dobrej w dobrej cenie.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2015-06-15, 20:24
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125-72rWFM125-61r
- Lokalizacja: mrągowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK Riviera
Zgadzam się z Wami . WSK i owszem ale nie za wszelką cenę . Niedawno byłem na zlocie w Essen i rozmawiałem na temat WSK , no i szczerze powiedziawszy to nie powtórzę tego co oni myślą o naszym rodzimym wehikule czasu , choć kilku znalo dobrze Nasz exportowy rarytas czyli biały kruk .
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości