Problem z iskrą
- Mirthill
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-10-13, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Problem z iskrą
Problem z iskrą mianowicie gdy próbuje odpalić wsk na zimno to kicha wycieram świece i nic wycieram i sprawdzam iskrę wkręcam do głowicy i tez nic czasem podgrzewałem ją zapalniczką ale to nie zawsze działa dopiero pomaga mi użycie auto startera mieszanki wybuchowej na zimne silniki ale nie uważam to za rozsądne na ciepło zawsze pali. Czym mogą być spowodowane problemy czy jest to zbyt bogata w olej mieszanka?? gdy po pracy silnika ją wykręcam jest cała ulepiona w oleju. W czym problem??
"Kto Pyta Nie Błądzi"
- qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- Kontaktowanie:
- Mirthill
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-10-13, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
obroty są już i tak za wysoki po konsultacji z Żbiku zresztą sam zobacz http://pl.youtube.com/watch?v=zZklUWpl7rc
"Kto Pyta Nie Błądzi"
- soltys_16
- Posty: 252
- Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
- GG: 1961551
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Kontaktowanie:
Spróbuj zmienić świece, próbowałeś na innych ? mi to też wygląda na źle ustawiony gaźnik, miałem tak w komarku i wsk ale jak wyeliminowałeś ten problem już to kondensator może. W ostateczności simering... Też cos podobnego miałem z zapłonem, pamiętam że jak sie zagrzała to dopiero dobrze chodziła. Z tego co widać nie kopci strasznie, mieszanka sie po prostu źle spala stąd olej - a może czarny osad jakby sadź na świecy.
P.S. wywiało Ci klosz z lampy ?
P.P.S Który rok? moja jest taka sama, nawet kolor przewodu wysokiego napięcia
'82 ?
P.S. wywiało Ci klosz z lampy ?

P.P.S Który rok? moja jest taka sama, nawet kolor przewodu wysokiego napięcia

- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Mirthill
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-10-13, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- soltys_16
- Posty: 252
- Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
- GG: 1961551
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Kontaktowanie:
Fakt Żbiku masz racje, ale zaczynam od tych "najprostszych" rzeczy, które trzeba sprawdzić na początku, potem trzeba myśleć o czymś innym. Jak masz osad ustaw porządnie zapłon, wymień kondensator-to nie drogie, jeśli to nie pomoże bierz sie za gaźnik. P.S. Żbiku jak Ty to ładnie umiesz ubrać w słowa
:D

- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Mirthill
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-10-13, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- soltys_16
- Posty: 252
- Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
- GG: 1961551
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2007-12-01, 23:05
- GG: 0
- Lokalizacja: koluszki
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Bezczelnie skopiowane [url=http://wsk_fenix.republika.pl/swiece.html]stąd[/url]Świeca okopcona, stopa izolatora oraz elektrody pokryte czarnym matowym nalotem. Możliwe przyczyny: za bogata
mieszanka paliwowo-powietrzna: zbyt wysoki poziom paliwa w gaźniku, za duża dysza gł. lub za wysoko podniesiona iglica,
zużycie dyszy głównej, zapchany filtr powietrza, niedomykające się ssanie, za zimna świeca,, zbyt późny zapłon. Naprawa:
montaż właściwej świecy i czystego filtra powietrza, właściwa regulacja gaźnika i zaponu.

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości