Maksymalne obroty silnika w czasie jazdy

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Kamil
Posty: 197
Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
GG: 8246388
Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Maksymalne obroty silnika w czasie jazdy

Post autor: Kamil » 2010-07-06, 20:51

Otóż mam takie pytanie, wczoraj uległ uszkodzeniu kondensator, odkręciłem cały iskrownik, zmieniłem poustawiałem przerwy itd. no i jest niemal że w w porządku pali pięknie, nie przerywa, po prostu jest tak jak ma być, ale przed zdjęciem iskrownika motocykl wkręcał się na bardzo wysokie obroty, teraz też się wkręca ale jest minimalna różnica, czym to się ma, przyspieszyć, opóźnić zapłon? na pewno nie jest to kwesta gaźnika, mam wrażenie, że wcześniej motocykl był nieco bardziej dynamiczy, , miał większą siłę, po przekręceniu manetki odrazu brał się do roboty, teraz jakby nieco przymulony..

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Maksymalne obroty silnika w czasie jazdy

Post autor: pawel15 » 2010-07-06, 21:19

Spróbuj może przyśpieszyć minimalnie zapłon. Ew. pobaw się z regulacją przerwy.

Awatar użytkownika
bigsoft
Posty: 20
Rejestracja: 2009-11-25, 17:59
GG: 16126214
Moje maszyny: Romet Ogar 200,
WSK 175 Kobuz,
Romet Pony M-1
Jawa 50 M
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontaktowanie:

Re: Maksymalne obroty silnika w czasie jazdy

Post autor: bigsoft » 2010-07-17, 18:08

Zmniejsz ciut szczelinę na przerywaczu. Jeśli będzie za duża, to przerywacz nie zdąży wyrobić z częstotliwością przełączania w górnych partiach obrotów.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości