-
huligans12
- Posty: 20
- Rejestracja: 2011-01-28, 00:56
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125,
Komar
- Lokalizacja: Krosno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: huligans12 » 2011-07-14, 01:22
Witam
Mam taki problem, iż nie mogę ustawić zapłonu. Nie ważne jak przekręcę iskrownik to zawsze w GMP się platynki otwierają. Silnik odpalił, pochodził na wolnych obrotach, przygazowałem to wchodził na obroty ale nie płynie i potem klin ścieło pomimo tego że rowek mam dobry i magneto mocno dokręciłem.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2011-07-14, 08:30
stożek źle dolega możliwe że jest uszkodzony jaki to wał? oryginalny?
może masz za dużą przerwę na platynkach
-
huligans12
- Posty: 20
- Rejestracja: 2011-01-28, 00:56
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125,
Komar
- Lokalizacja: Krosno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: huligans12 » 2011-07-14, 11:12
Tak, wał oryginalny. Mam 3 koła magnesowe i na żadnym nie da rady. Na platynkach mam przerwę ok. 0,2 bo przy 0,3 nie mam iskry ;/
-
sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sopi220 » 2011-07-14, 16:58
może przerywacz masz zużyty?
-
huligans12
- Posty: 20
- Rejestracja: 2011-01-28, 00:56
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125,
Komar
- Lokalizacja: Krosno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: huligans12 » 2011-07-14, 21:15
Mam nowy i stary. Na obu to się dzieje. Świece mam nową i jest w porządku
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2011-07-14, 23:54
no a przerywacz jest oryginalny? może to jakaś podróbka (oba są rzemieślnicze)
-
termin21
Post
autor: termin21 » 2011-07-15, 00:00
Czarny scenariusz...

Moze ci się przestawił czop wału??
-
irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: irek » 2011-07-15, 12:32
Co do ścinania klina to zazwyczaj jest tak, że klin jest zbyt wysoki i koło magnesowe nie siada dobrze na stożku. Klin który masz obniż pilnikiem albo w ogóle go nie wstawiaj bo jest nie potrzebny. Tylko traf sobie dobrze z ustawieniem koła magnesowego i patrz czy przy zakręcaniu Ci się wał względem koła nie obrócił. Jeśli się będzie obracał przy zakręcaniu to musisz klin wstawić lub jakoś wał zablokować.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
-
huligans12
- Posty: 20
- Rejestracja: 2011-01-28, 00:56
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125,
Komar
- Lokalizacja: Krosno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: huligans12 » 2011-07-15, 13:40
Przerywacz mam nowy z dzisiejszych czasów i stary ZMD. Czop raczej się nie przestawił bo po obu stronach rowki są w jednej linie. Jutro koledze dam silnik, może on coś wykombinuje.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość