Problemy ze światłami i pracą silnika.
- Mateuszm08
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-09-13, 12:52
- Moje maszyny: WueSKi ;)
- Lokalizacja: Laski k.Turku (Wielkopolska)
- Kontaktowanie:
Problemy ze światłami i pracą silnika.
Witam!
Mam problem z elektryką w motocyklu WSK 125. Wszystko zaczęło się od tego, że nie miałem tylnego światła, a reszta świateł była. Podpinałem stacyjkę z 5 razy ale to nic nie dało, patrzyłem miernikiem przejście na przewodach i było ok. Rozbierałem stacyjkę wyczyściłem styki i złożyłem i problem nadal się powtarzał więc darowałem sobie to tylne światło i jeździłem bez. Ostatnio znowu próbowałem zrobić ale bez skutku no i na dodatek jak tylnego światła nie było tak nie ma to jeszcze popierdzieliła się praca silnika a mianowicie bez świateł ok silnik pracuje równo trzyma wolne obroty, a kiedy przekręcę kluczyk aby włączyć światła to silnik zaczyna przerywać i strzelać w rurę wydechową. Nie wiem już co robić i zwracam się do Was o pomoc. Z góry dzięki za każde pomysły.
Mam problem z elektryką w motocyklu WSK 125. Wszystko zaczęło się od tego, że nie miałem tylnego światła, a reszta świateł była. Podpinałem stacyjkę z 5 razy ale to nic nie dało, patrzyłem miernikiem przejście na przewodach i było ok. Rozbierałem stacyjkę wyczyściłem styki i złożyłem i problem nadal się powtarzał więc darowałem sobie to tylne światło i jeździłem bez. Ostatnio znowu próbowałem zrobić ale bez skutku no i na dodatek jak tylnego światła nie było tak nie ma to jeszcze popierdzieliła się praca silnika a mianowicie bez świateł ok silnik pracuje równo trzyma wolne obroty, a kiedy przekręcę kluczyk aby włączyć światła to silnik zaczyna przerywać i strzelać w rurę wydechową. Nie wiem już co robić i zwracam się do Was o pomoc. Z góry dzięki za każde pomysły.
WSK
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
Po pierwsze zmniejsz przerwe na przerywaczu.
Po drugie rozkręć tylną lampę i zobacz czy blaszka od masy się nie upierniczyła, bo u mnie tak było
Po drugie rozkręć tylną lampę i zobacz czy blaszka od masy się nie upierniczyła, bo u mnie tak było

(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- Mateuszm08
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-09-13, 12:52
- Moje maszyny: WueSKi ;)
- Lokalizacja: Laski k.Turku (Wielkopolska)
- Kontaktowanie:
Re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
Spoko przerwę zmniejszę. A tylną lampę sprawdzałem i jest ok wszystko poczyściłem i sprawdziłem żarówki wszystkie były OK. Aha wcześniej zapomniałem dodać że jak podłączyłem stacyjkę i uruchomiłem silnik ale bez przednich świateł bo odłączyłem to świeciło się z tyłu światło STOP. Pamiętam, że w tylnej lampie są 3 kabelki brązowy, biały i czarny. Jak to podłączyć ?
Problem z pracą silnika rozwiązany zmniejszyłem przerwę i jest git. Światła są długie krótkie ale nadal brak tylnego.
Problem z pracą silnika rozwiązany zmniejszyłem przerwę i jest git. Światła są długie krótkie ale nadal brak tylnego.
WSK
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
Do tylnego potrzebny jest akumulator.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- Mateuszm08
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-09-13, 12:52
- Moje maszyny: WueSKi ;)
- Lokalizacja: Laski k.Turku (Wielkopolska)
- Kontaktowanie:
- wsk_weteran
- Posty: 46
- Rejestracja: 2010-07-06, 17:08
- GG: 5460632
- Moje maszyny: SHL M-11
WSK M21W2S2 Yamaha FZ 750, Romety/Komary - Lokalizacja: Podkarpackie - RLU/RZ
- Kontaktowanie:
Re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
Do tylnego światła potrzebny jest aku, instalacja WSK 125 jest identyczna jak w SHL M11 i z akumulatora w obu motocyklach zasilane jest: tylne światło pozycyjne, przednie światło pozycyjne, światło STOP, sygnał dźwiękowy i podświetlenie licznika. Więc jeżeli jest oryginalna instalacja bez akumulatora nie będą chodzić w/w elementu instalacji. Pozdor
KAPITALNE REMONTY SILNIKÓW , YAMAHA FZ 750 - CAŁA NA CZĘŚCI - SPRZEDAM
PRIV / wsk_weteran@onet.eu
PRIV / wsk_weteran@onet.eu
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
wsk_weteran pisze:Do tylnego światła potrzebny jest aku, instalacja WSK 125 jest identyczna jak w SHL M11 i z akumulatora w obu motocyklach zasilane jest: tylne światło pozycyjne, przednie światło pozycyjne, światło STOP, sygnał dźwiękowy i podświetlenie licznika. Więc jeżeli jest oryginalna instalacja bez akumulatora nie będą chodzić w/w elementu instalacji. Pozdor
Co do ostatnich słów to się nie zgodzę



(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

-
- Posty: 208
- Rejestracja: 2008-06-27, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1972r
- Lokalizacja: Starokrzepice
- Kontaktowanie:
Re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
bez aq nie da rady bo cewki maja za małą moc by wszystko zasilić ja u siebie podłączyłem tylna lampę z cewki ładowania z tym ze żarówkę stop mam led ma 6v i nawet ładnie świeci
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
Lukasz1331 pisze:bez aq nie da rady bo cewki maja za małą moc by wszystko zasilić ja u siebie podłączyłem tylna lampę z cewki ładowania z tym ze żarówkę stop mam led ma 6v i nawet ładnie świeci
Sprawdziłeś to w praktyce z Konkretną instalacją, a nie na krótko ? Czy opierasz się teorią ?
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

-
- Posty: 208
- Rejestracja: 2008-06-27, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1972r
- Lokalizacja: Starokrzepice
- Kontaktowanie:
Re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
w zeszłym sezonie miałem podłączone światła tylko z cewek świetlnych i podczas jazdy na światłach i wciśnięciu hamulca motor gasł i zrezygnowałem z tego rozwiązania. Po za tym cewki jak się nie mylę mają 28w przednia żarówka 25w , tylna pozycja 5w, a stop 21w co razem daje 51w czyli cewki mają zbyt małą moc by to zasilić.
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
No to albo moj motocykl jest wyjątkiem, albo ty masz coś nie tak. Po poskładaniu swojej wueski nie miałem aku i tak jeździłem przez jakiś czas. Światła przód byly ok. tylna lampa świeciła słabiej ale swiatło od srednich do najwyższych obrotów było ok, motocykl nigdy nie zgasł przy naciśnięciu hamulca. Owszem tylna lampa przygasała ale nadal świeciła.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- Mateuszm08
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-09-13, 12:52
- Moje maszyny: WueSKi ;)
- Lokalizacja: Laski k.Turku (Wielkopolska)
- Kontaktowanie:
Re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
Maykii ma racje ja też widziałem takie przypadki, że bez aku były światła przednie ok a tył na wolnych obrotach słabo świecił ale podczas jazdy był widoczny.
WSK
Re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
Proszę o podpowiedź:
dot.: WSK 125 KOS
Problem: Dopóki nie podłączam instalacji elektrycznej to silnik pracuje idealnie, jednak jak tylko ją podłączam to silnik nie może wkręcić się na obroty. Co może być przyczyną? Jak sprawdzić czy jest zwarcie i w którym miejscu?
Mam nadzieję, że podpinam się w dobry miejscu.
dot.: WSK 125 KOS
Problem: Dopóki nie podłączam instalacji elektrycznej to silnik pracuje idealnie, jednak jak tylko ją podłączam to silnik nie może wkręcić się na obroty. Co może być przyczyną? Jak sprawdzić czy jest zwarcie i w którym miejscu?
Mam nadzieję, że podpinam się w dobry miejscu.
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: Problemy ze światłami i pracą silnika.
Możliwe że na przerywaczu jest zbyt mała przerwa lub gdzieś zwiera z masą. Na pewno dobrze podłączasz instalację do silnika?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości