Odizolowanie zapłonu

Odpowiedz
lutek
Posty: 38
Rejestracja: 2013-02-07, 21:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, Jawa 350
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Odizolowanie zapłonu

Post autor: lutek » 2013-02-09, 15:29

Witam. Jak powinien być odizolowany zapłon od ramy. tylko te przewody z bolcami co wychodzą w silniku ? czy zapłon też jakos ?

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Odizolowanie zapłonu

Post autor: Łukasz S. » 2013-02-09, 15:30

Tylko te trzy wychodzące szpilki ;-)
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

lutek
Posty: 38
Rejestracja: 2013-02-07, 21:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, Jawa 350
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Odizolowanie zapłonu

Post autor: lutek » 2013-02-09, 21:11

No a u mnie są odizolowane dobrze lecz i tak miernik piszczy że jest przejście między szpilkam od cewki ładujacej i świetlnej a silnikiem. Czy to tak ma być ?

lutek
Posty: 38
Rejestracja: 2013-02-07, 21:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, Jawa 350
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Odizolowanie zapłonu

Post autor: lutek » 2013-02-09, 22:32

no bo podejrzewałem że tam może być zwarcie i dlatego mi akumulator siada ale teraz wiem że nie tego wina. Może ktoś powie mi przyczynę ?;/ szukam i nie mogę nic znaleźć przyczyny . dodam że to sie dzieje przy zgaszonym silniku na włączonych światłach pozycyjnych tylko.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości