Witam wszystkich
Jako, że jestem tu nowy chciałbym podziękować za przyjęcie do tego szczególnego grona.
Mam kilka problemów do mojej WFM M06:
1) po złożeniu instalacji wg. tego schematu http://arecki113.republika.pl/schematy/wskm06z.JPG na początku wszystko działało. Jednak po chwili przestała działać pozycja przód - masa jest, żarówka ok, oprawka wyczyszczona, styki w stacyjce (z płytką ebonitową) przeczyszczone - co może być nie tak? gdzie szukać usterki...
2)czemu cały czas przepala mi żarówkę od podświetlenia prędkościomierza?
3) jaka jest opcja na poprawę ładowania w WFM - czym i jak zastąpić selen, aby działało to na 6V i ładowało aku
4) pytanko po za elektryka - czarny nalot na świecy (olejowy, mokry) - mieszanka nie taka, czy coś z silnikiem...
Jakby ktoś znał odpowiedzi na te pytania to będę wdzięczny. Pozdrawiam
WFM M06 - małe problemy
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 2016-02-27, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06, SHL M11, WSK 125, MZ Trophy
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-03-05, 11:23
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125ccm M06B3 rok.1979
- Lokalizacja: WARSZAWA
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 - małe problemy
4) pytanko po za elektryka - czarny nalot na świecy (olejowy, mokry) - mieszanka nie taka, czy coś z silnikiem...
Czarny nalot świadczy o złej mieszance . Mówisz że jest tłusty może mieszanka nie taka za dużo oleju
Czarny nalot świadczy o złej mieszance . Mówisz że jest tłusty może mieszanka nie taka za dużo oleju

-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 - małe problemy
Temat można pociągnąć
1. Jak działało a nie działa to coś się rozłączyło/przepaliło. Sprawdź czy brakuje "+", czy "-" i leć po kabelku aż go znajdziesz
2. zwarcie, za duży prąd, zła żarówka lub patrz wyżej
3. temat znajdziesz na forum, są trzy sposoby na oryginalnym iskrowniku lub cdi
4. czarny nalot może świadczyć o: zła świeca, słaba kompresja, jeździsz na zaniskich obrotach, zła mieszanka, źle ustawiony zapłon, wyrobiony/źle ustawiony gaźnik, za dużo podkładek pod głowicą. Może coś pominąłem
1. Jak działało a nie działa to coś się rozłączyło/przepaliło. Sprawdź czy brakuje "+", czy "-" i leć po kabelku aż go znajdziesz
2. zwarcie, za duży prąd, zła żarówka lub patrz wyżej
3. temat znajdziesz na forum, są trzy sposoby na oryginalnym iskrowniku lub cdi
4. czarny nalot może świadczyć o: zła świeca, słaba kompresja, jeździsz na zaniskich obrotach, zła mieszanka, źle ustawiony zapłon, wyrobiony/źle ustawiony gaźnik, za dużo podkładek pod głowicą. Może coś pominąłem
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 2016-02-27, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06, SHL M11, WSK 125, MZ Trophy
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 - małe problemy
Co do podświetlenia prędkościomierza doczytałem, że musi być wstawiony jakiś opornik, aby zmniejszyć prąd, który na postoju idzie na żarówki. Czy ktoś ma u siebie zamontowany takie opornik?
Może poda jego symbol, abym mógł wstawić taki sam.
A może wstawić tam żarówkę na 12V - zadziała takie coś?
Jak już moto będzie mogło jeździć po drogach to sprawdzę czy "osad" na świecy jest cały czas, póki co jest obecne, ale moto odpalam tylko do sprawdzeń/testów.
Może poda jego symbol, abym mógł wstawić taki sam.
A może wstawić tam żarówkę na 12V - zadziała takie coś?
Jak już moto będzie mogło jeździć po drogach to sprawdzę czy "osad" na świecy jest cały czas, póki co jest obecne, ale moto odpalam tylko do sprawdzeń/testów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość