PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
Zmień świece, zobacz czy jest iskra na samym kablu w odległości 4mm od żeberka głowicy. jak jest to wina fajki / świecy. Mogą być zaolejone styki przerywacza albo mocno krzywe, przeszlifuj dla pewności.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
Polecam zakupić lampę stroboskopową.
Zaznaczasz na magnecie oraz karterze kreskę, która pokrywa się przy położeniu tłoka 3 mm przed GMP.
Podłączasz lampę pod akumulator, a trzeci kabelek do przewodu WN.
Tak wygląda porządnie ustawiony zapłon (kreski maja się pokrywać).
http://www.youtube.com/watch?v=P35JNGp9 ... re=related
Zaznaczasz na magnecie oraz karterze kreskę, która pokrywa się przy położeniu tłoka 3 mm przed GMP.
Podłączasz lampę pod akumulator, a trzeci kabelek do przewodu WN.
Tak wygląda porządnie ustawiony zapłon (kreski maja się pokrywać).
http://www.youtube.com/watch?v=P35JNGp9 ... re=related
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2011-04-20, 15:32
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson
Wsk 125 - Lokalizacja: Luzino
- Kontaktowanie:
Za niskie napięcie na iskre.
Witam.
Niedawno nabyłem wsk, która stała 25 lat w szopie. Przeczyściłem styki przerywacza, wymieniłem kabel wn i kondensator, ale nie ma iskry. Napięcie na kablu wynosi około 80v przy mocniejszym kopnięciu.
Co zrobić, żeby pojawiła się iskra?
Niedawno nabyłem wsk, która stała 25 lat w szopie. Przeczyściłem styki przerywacza, wymieniłem kabel wn i kondensator, ale nie ma iskry. Napięcie na kablu wynosi około 80v przy mocniejszym kopnięciu.
Co zrobić, żeby pojawiła się iskra?
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Za niskie napięcie na iskre.
Zmiana cewki i sprawdź czy ma klin.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2011-04-20, 15:32
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson
Wsk 125 - Lokalizacja: Luzino
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
Klin jest. Dzisiaj będę miał sprawną cewkę i zdam relację.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2011-04-20, 15:32
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson
Wsk 125 - Lokalizacja: Luzino
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
Podłączyłem cewkę i iskry nadal nie było, ale potem zmieniłem cały iskrownik ( tylko młoteczek przełożyłem od mojego starego ) i iskra odrazu się pojawiła.
Czy może to być wina mojego kowadełka ?
Czy może to być wina mojego kowadełka ?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
Może.
Przeczyść dokładnie przerywacz - spasuj, aby idealnie przylegały.
Przeczyść dokładnie przerywacz - spasuj, aby idealnie przylegały.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2011-03-03, 22:06
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: ploty
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
A ja sobie daje rekę uciac ze masz albo miales za duza przerwe na przerywaczu
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2010-03-26, 15:21
- GG: 0
- Moje maszyny: brakl
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Problemm....
Witam
Zrobiłem remont wraz z kolegą wał nowy,cylinder, tłok, głowica wszystko. Iskra jest naprawdę piękna ja do odpalania a tu nic.... zmieniałem gaźniki, regulowałem zapłon, nic po prostu zero...
Co może być przyczyna:( ?
Zrobiłem remont wraz z kolegą wał nowy,cylinder, tłok, głowica wszystko. Iskra jest naprawdę piękna ja do odpalania a tu nic.... zmieniałem gaźniki, regulowałem zapłon, nic po prostu zero...

Co może być przyczyna:( ?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
Świeca po próbie zapalenia mokra czy sucha? Jeżeli mokra - to winą jest elektryka, jeżeli sucha - brak paliwa, czyli gaźnik.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2010-03-26, 15:21
- GG: 0
- Moje maszyny: brakl
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
sucha jest, ale na 3 gaźnikach sprawdzane było
- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
ta...jak kolega przelewa gaźnik to paliwo leje się bokami? jak masz syf w baku to i gaźnik ci nie pomoże.pyknij dawkę benzyny w ilości korka po wódce w miejsce świecy i spróbuj odpalić
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
zobacz czy dobrą stroną jest założony tłok (strzałka do wydechu
)

-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2010-03-26, 15:21
- GG: 0
- Moje maszyny: brakl
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
Tak, strzałka do wydechu
Fioletowa iskra
Witam !
Co może być przyczyną fioletowej iskry i jakiego koloru powinna ??????
Prosze o pomoc i z góry dziękuje
Co może być przyczyną fioletowej iskry i jakiego koloru powinna ??????
Prosze o pomoc i z góry dziękuje
- Karlicek
- Posty: 193
- Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
- GG: 7162090
- Moje maszyny: M21 W2
M06 B3 - Lokalizacja: Gniezno
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
Wystarcz jeden post. Przyczyną słabej iskry może być praktycznie każdy element układu zapłonowego, czyli do sprawdzenia: świeca, fajka, przewód, cewka zapłonowa, przerywacz, kondensator i wszelkie połączenia między nimi.
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Re: Fioletowa iskra
Właśnie iskra powinna być fioletowa czy niebieska. Na pewno nie jest dobrze jeśli ma kolor czerwony, pomarańczowy itp.lolek4514 pisze:Co może być przyczyną fioletowej iskry i jakiego koloru powinna ?
Ściągnij fajkę i zobacz jaką wtedy masz iskrę. Powinna przeskakiwać na minimum 5 mm bezpośrednio z kabla lub cylindra. Jeśli przeskakuje to znaczy, że układ zapłonowy, przynajmniej cewka i przewód są ok.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
Jaka powinna byc iskra i co moze byc przyczyną tej fioletowej a i dodam że wsk jest bardzo słaba.
Proszę o pomoc i z góry dziękuj
Proszę o pomoc i z góry dziękuj
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
A jaka powinna być wg ciebie iskra?Bo moim zdaniem fioletowa bądź niebieska.lolek4514 pisze:Jaka powinna byc iskra i co moze byc przyczyną tej fioletowej a i dodam że wsk jest bardzo słaba.
W jakim sensie jest wsk słaba.Nie ciągnie czy ciężko pali.Może masz świecę na nic lub za duża,mała przerwa.
Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125
Aha iskra powinna być fioletowa bo raz tesz miałem pomarańczową i się już pogubiłem . A wsk jest słaba bo nie ciągnie, siadneli my we dwuch i do murki [?] jedynka nie wyjechało.
/Wstyd.
/Wstyd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości