Zanik ładowania
- mpta
- Posty: 8
- Rejestracja: 2007-04-21, 09:34
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
ładowanie
Kolega zrobil mi elektryke dosc prosto (ja sie na tym nie znam) mam tylko swiatla przednie i tylne po przekreceniu kluczyka. jest tez gaszenie.
Problem jest taki ze nie mam ladowania :\ skad i dokad ma isc ladowanie?
pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc
Problem jest taki ze nie mam ladowania :\ skad i dokad ma isc ladowanie?
pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
Po gów...opawel15 pisze:A po co Ci ładowanie w 125 do szczęścia? Ja nawet świateł nie mam- mam tylko gaszenie i jest ok.

Ja powiem tak: zrób sobie instalację elektryczną od podstaw u prawdziwego elektryka.
Brat sobie dość nie dawno taką zafundował, za samą robociznę dał 100zł. Zrobił mu to w jeden dzień. Powiem, że teraz to jest k...wa wygoda ze światłami.
Mniej więcej opiszę tą instalację: akumulator żelowy 12V zasila wszystko, chyba 2 cewki świetlne ładują akumulator (dają ponad 12V), ma zamontowane kierunkowskazy LED i przednią żarówkę 35/35W xenon, która świeci genialnie, widoczność w nocy jest idealna, wszystkie światła świecą ładnie równo - stop, pozycyjne, kierunki itd... Wszystko przełącza się przełącznikami zespolonymi z MZ. Wreszcie w nocy widzę całą tarczę licznika podświetloną równomiernie żarówką LED, bla, bla, bla...
Na prawdę gorąco polecam, światłą świecą równo i jest super !
Ostatnio zmieniony 2007-05-26, 14:17 przez Xabingo, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- mpta
- Posty: 8
- Rejestracja: 2007-04-21, 09:34
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Metodą prób i błędów, przykładasz do stacyjki mase podłączoną gdzieś do moto i plus wychodzący z silnika przekręcasz kluczyk na 0 i patrzysz czy moto gaśnie..Paweł15 pisze:Chłopaki sory za OT ale czy macie gdzieś schemat jak zrobić gaszenie silnika za pomocą kluczyka(bez świateł i ładowania- po prostu przekręcam kluczyk i gaszę brykę)? Z góry wielkie dzięki
![]()
Bardzo prosto, w przypadku WSK125: zapalasz motor odłączasz AQ przykladasz do tych 2 kabelków żaróweczkę i jak się zacznie żarzyć to wiesz że masz już jakieś ładowanie, w przypadku WSK 175: zapalasz moto, odłączasz AQ i jeśli moto dalej chodzi (na samym ładowaniu) tzn. że jest okMpta pisze: sprawdzic czy w ogole dziala ladowanie? bo podlaczylem od cewki przez prostownik do plusa i nic nie laduje.

Zanik ładowania
Witam
Panowie szukałem, czytałem, mierzyłem, pytałem i nic mi z tego nie wyszło. Gdzies mi w mojej wsc-e zanika prąd i nie ma ładowania w odpowiedniej wysokości. Proszę o pomoc fizyczną kogoś ze śląska /Katowice/. Pewno jest to kwestia dla wprawionego w elektryce błacha, ale ja jej nie umiem rozwikłać. Będę nie tylko wdzięczny.
Zdravim
Panowie szukałem, czytałem, mierzyłem, pytałem i nic mi z tego nie wyszło. Gdzies mi w mojej wsc-e zanika prąd i nie ma ładowania w odpowiedniej wysokości. Proszę o pomoc fizyczną kogoś ze śląska /Katowice/. Pewno jest to kwestia dla wprawionego w elektryce błacha, ale ja jej nie umiem rozwikłać. Będę nie tylko wdzięczny.
Zdravim
Ostatnio zmieniony 2007-08-19, 23:11 przez cander, łącznie zmieniany 1 raz.
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
Proszę Cię piszesz już piąty post o tym samym, a każdy w osobnym temacie, jak mamy się w tym połapać .
Widzę że masz ogromny problem z instalacją elektryczną , jednak jak możemy pomuc nie mająć danych, piszesz" nie ma ładowania o odpowiedniej wysokości" to podaj chociaż jakie ma!
W tym motocyklu są tylko trzy kable które wychodzą z silnika, jeden jest odpowiedzialny za gaszenie silnika ( po zwarciu z masą silnik gaśnie).
drugi zasila żarówkę w lampie przedniej .
trzeci jest od cewki ładowania .
Być może spodziewasz się ładowania jak w samochodach osobowych , jesteś w błędzie to ładowanie wystarcza jedynie do podtrzymania napięcia akumulatora przez niedługi czas .
Jeżeli chcesz jeździć beż akumulatora to wtedy wystarczy Ci tylko do oświetlenia żarówki tylnej , jednak stopu, sygnału i kierunkowskazów to już miał nie będziesz.
Widzę że masz ogromny problem z instalacją elektryczną , jednak jak możemy pomuc nie mająć danych, piszesz" nie ma ładowania o odpowiedniej wysokości" to podaj chociaż jakie ma!
W tym motocyklu są tylko trzy kable które wychodzą z silnika, jeden jest odpowiedzialny za gaszenie silnika ( po zwarciu z masą silnik gaśnie).
drugi zasila żarówkę w lampie przedniej .
trzeci jest od cewki ładowania .
Być może spodziewasz się ładowania jak w samochodach osobowych , jesteś w błędzie to ładowanie wystarcza jedynie do podtrzymania napięcia akumulatora przez niedługi czas .
Jeżeli chcesz jeździć beż akumulatora to wtedy wystarczy Ci tylko do oświetlenia żarówki tylnej , jednak stopu, sygnału i kierunkowskazów to już miał nie będziesz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości