Film - jak wygląda iskra w nowym iskrowniku 31-06.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Film - jak wygląda iskra w nowym iskrowniku 31-06.
http://nowyiskrownik31.06.patrz.pl
Tak właśnie wygląda iskra w nowym iskrowniku 31-06 I niech mi ktoś powie, że wsk ma h* iskre ...
Filmik na patrz.pl został skompresowany fatalnie. Gdzie jeszcze można wrzucić, ale żeby zachować przyzwoitą jakość?
Tak właśnie wygląda iskra w nowym iskrowniku 31-06 I niech mi ktoś powie, że wsk ma h* iskre ...
Filmik na patrz.pl został skompresowany fatalnie. Gdzie jeszcze można wrzucić, ale żeby zachować przyzwoitą jakość?
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Może na http://pl.youtube.com/. A co do iskry to na prawdę ładna .Stary pisze:Filmik na patrz.pl został skompresowany fatalnie. Gdzie jeszcze można wrzucić, ale żeby zachować przyzwoitą jakość?
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- art
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
- Kontaktowanie:
- hades10
- Posty: 145
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '77
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Ech ....
Mam pytanie do kogoś kto naprawdę zna się na elektryce bo ja mam tylko podstawową wiedzę.
A mianowicie - nie mam już pojęcia co jest przyczyną niepalenia M06-B1. Zakładam ciulowy iskrownik który ledwo daje iskre, ma tylko cewke zapłonową, kondensator i przerywacz i M06-B1 pali i jeździ całkiem ładnie. Wkładam ten nowy zapłon ( oryginał 1985 rok ), iskra jak na słonia, regulacja idealna a mimo to B1 nie chce nawet pierdnąć w tłumik. Iskrzenia na stykach nie ma w ogóle, nawet gdy mocno powiększę odstęp elektrod w świecy iskra jest duża, mocna i wyraźna.
Nie pomaga także wlewanie benzyny pod świece. A gdy zakładam kiepski zniszczony iskrownik i reguluję go na oko byle jak to B1 pali od 1 maxymalnie 2 kopa Jak Boga kocham ja już zdurniałem No co się ku*** dzieje, co?
Mam pytanie do kogoś kto naprawdę zna się na elektryce bo ja mam tylko podstawową wiedzę.
A mianowicie - nie mam już pojęcia co jest przyczyną niepalenia M06-B1. Zakładam ciulowy iskrownik który ledwo daje iskre, ma tylko cewke zapłonową, kondensator i przerywacz i M06-B1 pali i jeździ całkiem ładnie. Wkładam ten nowy zapłon ( oryginał 1985 rok ), iskra jak na słonia, regulacja idealna a mimo to B1 nie chce nawet pierdnąć w tłumik. Iskrzenia na stykach nie ma w ogóle, nawet gdy mocno powiększę odstęp elektrod w świecy iskra jest duża, mocna i wyraźna.
Nie pomaga także wlewanie benzyny pod świece. A gdy zakładam kiepski zniszczony iskrownik i reguluję go na oko byle jak to B1 pali od 1 maxymalnie 2 kopa Jak Boga kocham ja już zdurniałem No co się ku*** dzieje, co?
Ostatnio zmieniony 2007-08-30, 23:15 przez Stary, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Tak, do obydwu to samo. Mogę dać inne mam jeszcze furę na zamianę ale pewnie będzie to samo.
Czy możliwe jest żeby na skutek uszkodzenia cewki/kondensatora iskrownik dawał iskre z opóźnieniem? No ale czemu nawet nie pierdnie to ja już nie wiem.
Jakby mi ktoś pokazał tak mocną iskrę i powiedział, że ma problem taki jak ja to bym mu nie uwierzył i stwierdził, że robi mnie w ... ech ... To jest niemożliwe ...
Czy możliwe jest żeby na skutek uszkodzenia cewki/kondensatora iskrownik dawał iskre z opóźnieniem? No ale czemu nawet nie pierdnie to ja już nie wiem.
Jakby mi ktoś pokazał tak mocną iskrę i powiedział, że ma problem taki jak ja to bym mu nie uwierzył i stwierdził, że robi mnie w ... ech ... To jest niemożliwe ...
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
a to spróbuj zrobić tak: załóż do b1 ten iskrownik na którym nie pali , nalej paliwa do świecy
możesz bezpośrednio z kranika tylko uważaj żeby nie pociekło po rękach świece miej założoną na fajkę i przystaw do cylindra (zrób to tak żeby ci się nie wylało paliwo ze świecy) i kopnij świeca powinna się zapalić jeśli się tak nie stanie zmień świece , a jak będzie dalej tak samo to wychodziło by że coś się dzieje z cewką
możesz bezpośrednio z kranika tylko uważaj żeby nie pociekło po rękach świece miej założoną na fajkę i przystaw do cylindra (zrób to tak żeby ci się nie wylało paliwo ze świecy) i kopnij świeca powinna się zapalić jeśli się tak nie stanie zmień świece , a jak będzie dalej tak samo to wychodziło by że coś się dzieje z cewką
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Dość ekstremalna metoda.
Nie zmieniam świecy, fajki, gaźnika, magneta NIC! Tylko iskrownik wkładam inny nowy, daje iskre na bidę ze 3 razy mocniejszą od tamtego gównianego starego iskrownika i NIC! Głucho! Nawet pierdnięcia nie ma. Wkładam stary iskrownik iskra taka że ledwo widać i B1 pali Ech ... A pomyśleć, że w M06-64 i w kosie silniki były składane nie na ideał, a jeżdżą. W B1 wszystko jest nowe i nawet zagadać do mnie nie chce ....
Nie zmieniam świecy, fajki, gaźnika, magneta NIC! Tylko iskrownik wkładam inny nowy, daje iskre na bidę ze 3 razy mocniejszą od tamtego gównianego starego iskrownika i NIC! Głucho! Nawet pierdnięcia nie ma. Wkładam stary iskrownik iskra taka że ledwo widać i B1 pali Ech ... A pomyśleć, że w M06-64 i w kosie silniki były składane nie na ideał, a jeżdżą. W B1 wszystko jest nowe i nawet zagadać do mnie nie chce ....
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
wcale nie aż taka ekstremalna ja zawsze tak sprawdzam zapłon jeżeli paliwo w świecy się zapali to znaczy że w cylindrze również i pozostaje tylko regulacja no i ew. wymiana kondensatora jeśli coś dalej nie chodzi lub chodzi nie równo , a co do tej metody to sąsiad mojego sąsiada nie miał ognia przy sobie i wziął jakiś kawałek papieru spuścił trochę paliwa w świecę (pociekło mu po rękach i wieśce po silniku ) i zapalił świecę kartkę papieru a od kartki podpalił sobie ręce upuścił kartkę na silnik i podpalił silnik oczywiście szybko gasiliśmy chociaż wyglądało na to że samo zgasło bo się benzyna wypaliła , śmieliśmy się z tego z 15min a potem jeszcze ze 2 tygodnie się z niego nabijaliśmy
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Wróciłem z piwnicy. Dobrze, że chata wolna bo o północy tłuc bym się już nie mógł.
No i dupa k**************! Wsadziłem magneto od wfm to iskry nie ma w ogóle. Nie mam aktualnie innego magneta do wski.
Nadal nie rozumiem - iskra jest duża. Naprawdę duża. Czemu nie pali? Jutro wsadzę ten stary zapłon i kawałek przejadę dla podniesienia nastroju ale dobija mnie już to
No i dupa k**************! Wsadziłem magneto od wfm to iskry nie ma w ogóle. Nie mam aktualnie innego magneta do wski.
Nadal nie rozumiem - iskra jest duża. Naprawdę duża. Czemu nie pali? Jutro wsadzę ten stary zapłon i kawałek przejadę dla podniesienia nastroju ale dobija mnie już to
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- Bercik
- Posty: 104
- Rejestracja: 2007-01-02, 21:57
- GG: 9173472
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Wiesz co Stary... kiedyś miałem podobny problem, z tym ze ja do iskrownika 31-05 wsadziłem magneto od 31-06 i dupa iskra była WSK nie paliła, założyłem stare magneto (te co było przy iskrowniku 31-05) i jak ręka odjął... od razu zapaliła. Magneto wyglądało straszne tak wiec chciałem wymienić na nowsze, ładniejsze no ale WSK nie przyjęła przeszczepu Dodam, ze oba magneta są sprawne, bo jeżdżę na nich do dziś
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
No przecież pisałem już wyżej ... tak nówka z METKAMI z 1985roku
Już próbowałem wszystkiego. Max opóźniać, max przyśpieszać i nic ... nie miałem NIGDY takiej sytuacji żeby była iskra a motor nie palił. Już pomijam fakt tak silnej iskry ... ech ... Zmieniłem magneto i dalej to samo - mocna duża iskra a wsk nawet nie pierdnie
Już próbowałem wszystkiego. Max opóźniać, max przyśpieszać i nic ... nie miałem NIGDY takiej sytuacji żeby była iskra a motor nie palił. Już pomijam fakt tak silnej iskry ... ech ... Zmieniłem magneto i dalej to samo - mocna duża iskra a wsk nawet nie pierdnie
- przemo9191
- Posty: 23
- Rejestracja: 2007-07-01, 17:37
- GG: 0
- Lokalizacja: mogielnica
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości