3 śruby instalacji z prawego kartera - jak podpiąć
: 2012-10-01, 10:47
Witam wszystkich,
Kupiłem silnik WSK 125, który nie ma w prawym karterze tych 3 śrub do instalacji(silnik z dużym kołem magnesowym, pewnie bez różnicy).
Wiem jak je podpiąć do stacyjki i prostownika, ale nie mam pojęcia do czego i jak mają być podpięte te śruby w silniku w układzie pod magnetem.
Sorry za nowy temat, ale nawet nie wiem jak to nazwać w SZUKAJCE.
A więc potrzebuję informacji:
1) jak przeprowadzone są oryginalnie(lub jak to teraz zrobić) te 3 śruby w otwory kartera, by nie robiło się zwarcie(zakładam, że powinna tam być izolacja od obudowy silnika)?
2) do czego w układzie pod magnetem(sorki za słownictwo ale nie wiem jak to się nazywa) te 3 śruby powinny być podpięte(elementy składowe tego układu mniej więcej znam więc myślę, że zrozumiem instrukcje)?
Z góry dziękuję za wsparcie/wspazówki/zdjęcia.
Kuba
Kupiłem silnik WSK 125, który nie ma w prawym karterze tych 3 śrub do instalacji(silnik z dużym kołem magnesowym, pewnie bez różnicy).
Wiem jak je podpiąć do stacyjki i prostownika, ale nie mam pojęcia do czego i jak mają być podpięte te śruby w silniku w układzie pod magnetem.
Sorry za nowy temat, ale nawet nie wiem jak to nazwać w SZUKAJCE.
A więc potrzebuję informacji:
1) jak przeprowadzone są oryginalnie(lub jak to teraz zrobić) te 3 śruby w otwory kartera, by nie robiło się zwarcie(zakładam, że powinna tam być izolacja od obudowy silnika)?
2) do czego w układzie pod magnetem(sorki za słownictwo ale nie wiem jak to się nazywa) te 3 śruby powinny być podpięte(elementy składowe tego układu mniej więcej znam więc myślę, że zrozumiem instrukcje)?
Z góry dziękuję za wsparcie/wspazówki/zdjęcia.
Kuba