Strona 1 z 1

Nowa-stara instalacja

: 2012-10-20, 13:01
autor: Mister
Witam, chcę wymienić instalację w całym motocyklu (m06-z2 61r.), ale napotkałem się na pewne trudności, a mianowicie nie mogę zdjąć koła magnesowego nawet za pomocą ściągacza, gwint na śruby M6 w magnecie nie jest najlepszej jakości i przy sciąganiu śrubą M10, po prostu luzuje się śruba. Nie chcę jak na razie bawić się w metody podważania, gdyż słyszałem, że można bardzo łatwo uszkodzić wał. Chcę was zapytać, czy mogę instalację podłączyć na nowych kablach dopiero, gdy stare wychodzą z silnika? Nie będzie żadnych komplikacji? I jak rozpoznać, który kabel pochodzi ze świateł, który od zapłonu, a który do prostownika? Mam dołączony schemat do tej nowej instalacji, ale niezbyt pokrywa on się z tym książkowym (http://www.wsk125.co.pl/files/schemat3.jpg). Mam pomysł, aby na podstawie starego schematu rozróżnić jedynie, które kable co dają (światła, zapłon, prostownik), a następnie spinać wszystko wg tego załączonego schematu do nowej instalacji. Co wy na to? Jestem w kropce i liczę na waszą pomoc.