Witam;)
Jestem na forum nowy, od razu napiszę, że szukałem podobnych tematów lecz ich nie mogłem znaleźć, dlatego też piszę nowy temat, do rzeczy....
Nabyłem WSK 125 i 175 , problem tyczy się 125-tki,
nie wiem czemu, ale jak odpaliła, kopciła spod głowicy, więc zabrałem się za wymianę uszczelki, jednakże pod głowicą były włożone dwie,.......... , jedną ściągnąłem, a druga była przyklejona toteż przyłożyłem ją na nią
( chyba tak nie powinno być bo zmniejsza się komora spalania, słabsza będzie ???)
Drugi problem to jest to, że przerywacz zapłonu podczas kręcenia kołem w ogóle się nie podnosi,????
a trzeci , to jak ustawić zapłon, tzn. jak ustawić kluczyk w stacyjce bo nie mam do niej oryginalnego kluczyka, zamieniłem go kluczykiem od ciągnika?......
iskra, uszczelka pod głowicą i stacyjka
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 2013-11-03, 14:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
WSK 175
Romet Ogar 200
Suzuki sv 650s - Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 2013-11-03, 14:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
WSK 175
Romet Ogar 200
Suzuki sv 650s - Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontaktowanie:
Re: iskra, uszczelka pod głowicą i stacyjka
wypowie się Ktoś ?????/
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 2013-05-18, 22:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Trzebnica
- Kontaktowanie:
Re: iskra, uszczelka pod głowicą i stacyjka
Witam.
1. Uszczelka pod głowicą ma być jedna, bez silikonu bez niczego :}
http://skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1113 taka o :}
2. Dlaczego przerywacz się nie "podnosi" ( odchylać się ma :} ) hmmm, sprawdź go dobrze, może słupek na którym siedzi jest krzywy, albo źle jest coś zmontowany, albo coś pęknięte :}
3. Jak ustawić zapłon i co ma do tego kluczyk? hmmm. Kluczyk ma być wsadzony do końca, może być to nawet gwóźdź byle by się odchyliły blaszki w stacyjce, ale lepiej to najpierw odłącz kabel przy iskrowniku, który jest odpowiedzialny za masowanie ( gaszenie ) silnika. Sprawdź czy będzie iskra, jak będzie to podłącz z powrotem i zobacz czy iskra ( przy włożonym "kluczyku" ) wciąż jest.
To tyle na razie :}
1. Uszczelka pod głowicą ma być jedna, bez silikonu bez niczego :}
http://skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1113 taka o :}
2. Dlaczego przerywacz się nie "podnosi" ( odchylać się ma :} ) hmmm, sprawdź go dobrze, może słupek na którym siedzi jest krzywy, albo źle jest coś zmontowany, albo coś pęknięte :}
3. Jak ustawić zapłon i co ma do tego kluczyk? hmmm. Kluczyk ma być wsadzony do końca, może być to nawet gwóźdź byle by się odchyliły blaszki w stacyjce, ale lepiej to najpierw odłącz kabel przy iskrowniku, który jest odpowiedzialny za masowanie ( gaszenie ) silnika. Sprawdź czy będzie iskra, jak będzie to podłącz z powrotem i zobacz czy iskra ( przy włożonym "kluczyku" ) wciąż jest.
To tyle na razie :}
Moja maszyna i jej historia :} viewtopic.php?f=71&t=15749
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: iskra, uszczelka pod głowicą i stacyjka
Jak kolega wyżej powiedział najpierw spróbuj pomijajac instalacje elektryczna. Sprawdz czy platynki nie są ustawione tak że krzywka magneta nie podnosi młoteczka. Możliwe że platyny są po prostu wytarte albo krzywe.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość