Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

Odpowiedz
longer1234
Posty: 14
Rejestracja: 2014-09-11, 12:43
GG: 0
Moje maszyny: wskkos
Lokalizacja: nowe Skalmierzyce
Kontaktowanie:

Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

Post autor: longer1234 » 2015-01-26, 09:47

Witam.
Tak jak w temacie, od niedawna posiadam wsk 125 z 78 roku, z tego co udało mi się ustalić jest tam przerobiona instalacja na jazdę bez akumulatora (nie działa klakson i światło stopu) ale czytałem że może mieć to wpływ na słabą iskkrę zwłaszcza na wyższych biegach. U mnie jest to odczuwalne na 3 biegu (brak mocy, tyle że jedzie) nie wiem czy to jest przyczyną ale chciałbym ten element wyeliminować. Stąd moje pytanie, czy jak podłącze akumulator to muszę teraz coś przerabiać czy tylko wystarczy podłączyć akumulator?

marcin3ta
Posty: 417
Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

Post autor: marcin3ta » 2015-01-26, 09:55

pierwszy raz słyszę aby wsk 125 była słaba bez akumulatora ,gdzie taki nowinki są pisane ?
Nie wiem czy wystarczy podpiąć aku. bo nie widzę instalacji i jak jest podpięta , jesli masz wszystko oryginał i w dobrym stanie wystarczy tylko podpiąć .

longer1234
Posty: 14
Rejestracja: 2014-09-11, 12:43
GG: 0
Moje maszyny: wskkos
Lokalizacja: nowe Skalmierzyce
Kontaktowanie:

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

Post autor: longer1234 » 2015-01-26, 10:05

Tak czytałęm na forum, że na wyższych biegach może "brakować" iskry i stąd spadek mocy.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

Post autor: Mateusz WSK » 2015-01-26, 10:49

Czy bieg 1 czy 3, co za różnica w braku prądu. W 125 do iskry nie potrzeba akumulatora.
Przyczyny, że nie chce jechać szukał bym w silniku, ustawienie zapłonu/przerwy/gaźnika lub może skończony cylinder/tłok/pierścienie.

marcin3ta
Posty: 417
Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

Post autor: marcin3ta » 2015-01-26, 11:26

a czym wcześniej jeździłeś ? , może to przyzwyczajenie , ja jak siadłem z r1 na wsk 175 to byłem w szoku i brakowało mocy .

longer1234
Posty: 14
Rejestracja: 2014-09-11, 12:43
GG: 0
Moje maszyny: wskkos
Lokalizacja: nowe Skalmierzyce
Kontaktowanie:

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

Post autor: longer1234 » 2015-01-26, 12:10

rozumiem ale zeby przy 40 pd gorke na 3 biegu nie dawal rady?

marcin3ta
Posty: 417
Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

Post autor: marcin3ta » 2015-01-26, 17:46

jak duża górka to nie da rady ,jakie masz zębatki ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości