Strona 1 z 1

Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

: 2015-01-26, 09:47
autor: longer1234
Witam.
Tak jak w temacie, od niedawna posiadam wsk 125 z 78 roku, z tego co udało mi się ustalić jest tam przerobiona instalacja na jazdę bez akumulatora (nie działa klakson i światło stopu) ale czytałem że może mieć to wpływ na słabą iskkrę zwłaszcza na wyższych biegach. U mnie jest to odczuwalne na 3 biegu (brak mocy, tyle że jedzie) nie wiem czy to jest przyczyną ale chciałbym ten element wyeliminować. Stąd moje pytanie, czy jak podłącze akumulator to muszę teraz coś przerabiać czy tylko wystarczy podłączyć akumulator?

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

: 2015-01-26, 09:55
autor: marcin3ta
pierwszy raz słyszę aby wsk 125 była słaba bez akumulatora ,gdzie taki nowinki są pisane ?
Nie wiem czy wystarczy podpiąć aku. bo nie widzę instalacji i jak jest podpięta , jesli masz wszystko oryginał i w dobrym stanie wystarczy tylko podpiąć .

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

: 2015-01-26, 10:05
autor: longer1234
Tak czytałęm na forum, że na wyższych biegach może "brakować" iskry i stąd spadek mocy.

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

: 2015-01-26, 10:49
autor: Mateusz WSK
Czy bieg 1 czy 3, co za różnica w braku prądu. W 125 do iskry nie potrzeba akumulatora.
Przyczyny, że nie chce jechać szukał bym w silniku, ustawienie zapłonu/przerwy/gaźnika lub może skończony cylinder/tłok/pierścienie.

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

: 2015-01-26, 11:26
autor: marcin3ta
a czym wcześniej jeździłeś ? , może to przyzwyczajenie , ja jak siadłem z r1 na wsk 175 to byłem w szoku i brakowało mocy .

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

: 2015-01-26, 12:10
autor: longer1234
rozumiem ale zeby przy 40 pd gorke na 3 biegu nie dawal rady?

Re: Instalacja bez akumulatora, zmiana na oryginalną

: 2015-01-26, 17:46
autor: marcin3ta
jak duża górka to nie da rady ,jakie masz zębatki ?