Nieregularna iskra - brak iskry.
: 2015-10-20, 13:23
Witam
Sprawa tyczy się iskrownika starego typu tzn. głęboki zapłon. Cewki nowe - Renox, przerywacz Elprom.
Wszystko złożone od nowa, wyprowadzone nowe przewody,podkładki izolacyjne itp. Magnesy w dobrym stanie utrzymują klucz 21mm.
Co następuje; za pierwszym kopnięciem zauważalny mały przeskok iskry (goły przewód bez fajki i świecy) przy kolejny obrotach iskry brak, na "palcu" wyczuwalny prąd cały czas widocznie zbyt mały aby wzbudzić iskrę. Nie mam pojęcia co jest nie tak ?
Będę wdzięczny za wszelkie porady. Silnik nie jest zamontowany w motocyklu wał jak i reszta podzespołów po regeneracji.
Moje typy to przebicie na masę, uszkodzona cewka (nowa). Kondensator podmieniany na inny to samo. Magnesy podczas rozwarcia styków nachodzą na cewkę jakieś 7-8 mm czyli raczej prawidłowo.
Sprawa tyczy się iskrownika starego typu tzn. głęboki zapłon. Cewki nowe - Renox, przerywacz Elprom.
Wszystko złożone od nowa, wyprowadzone nowe przewody,podkładki izolacyjne itp. Magnesy w dobrym stanie utrzymują klucz 21mm.
Co następuje; za pierwszym kopnięciem zauważalny mały przeskok iskry (goły przewód bez fajki i świecy) przy kolejny obrotach iskry brak, na "palcu" wyczuwalny prąd cały czas widocznie zbyt mały aby wzbudzić iskrę. Nie mam pojęcia co jest nie tak ?
Będę wdzięczny za wszelkie porady. Silnik nie jest zamontowany w motocyklu wał jak i reszta podzespołów po regeneracji.
Moje typy to przebicie na masę, uszkodzona cewka (nowa). Kondensator podmieniany na inny to samo. Magnesy podczas rozwarcia styków nachodzą na cewkę jakieś 7-8 mm czyli raczej prawidłowo.