Witam, przy renowacji swojej kolejnej WSKi M06B3 z 83 roku zastanawiam się czy nie zamontować zapłonu CDI zamiast ori.
Pytanie jak wizualnie to wygląda czy kable z zapłonu podłączam pod przelotki izolatorki czy trzeba je zaślepić i kable idą w wiązce miejscu w którym szedł kabel do świecy?
Czy to prawda że lepiej motocykl wkręca się na obroty z CDI z racji tego że koło zamachowe jest mniejsze i lżejsze ?
Czy warto wtedy do tego CDI dorzucić dellorto od turbo zabytki i ten motocykl z tym pakietem nie ma już takiego muła ?
CDI vs Fabryczny zapłon
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2019-05-22, 14:14
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz, M06B3
- Kontaktowanie:
- igor1956
- Posty: 1317
- Rejestracja: 2018-08-08, 19:43
- GG: 0
- Moje maszyny: Różne
- Kontaktowanie:
Re: CDI vs Fabryczny zapłon
Mam kilkadziesiąt motocykli wsk na oryginalnym zapłonie
W wakacje od kolegi Partyzaant z forum zakupiłem wsk Lelek z zapłonem CDI i gaźnikiem Dellorto....
Przyznam szczerze że steptycznie byłem nastawiony do CDI
Ale sam plusy instalacja 12v i jaką świece nie założę to motocykl cyka.
Gaźnik Dellorto super sprawa wkręca się na obroty jak MZ 251
W wakacje od kolegi Partyzaant z forum zakupiłem wsk Lelek z zapłonem CDI i gaźnikiem Dellorto....
Przyznam szczerze że steptycznie byłem nastawiony do CDI
Ale sam plusy instalacja 12v i jaką świece nie założę to motocykl cyka.
Gaźnik Dellorto super sprawa wkręca się na obroty jak MZ 251
Za motórem panny sznurem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość