Maksymalne obroty silnika w czasie jazdy
- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Maksymalne obroty silnika w czasie jazdy
Otóż mam takie pytanie, wczoraj uległ uszkodzeniu kondensator, odkręciłem cały iskrownik, zmieniłem poustawiałem przerwy itd. no i jest niemal że w w porządku pali pięknie, nie przerywa, po prostu jest tak jak ma być, ale przed zdjęciem iskrownika motocykl wkręcał się na bardzo wysokie obroty, teraz też się wkręca ale jest minimalna różnica, czym to się ma, przyspieszyć, opóźnić zapłon? na pewno nie jest to kwesta gaźnika, mam wrażenie, że wcześniej motocykl był nieco bardziej dynamiczy, , miał większą siłę, po przekręceniu manetki odrazu brał się do roboty, teraz jakby nieco przymulony..
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Maksymalne obroty silnika w czasie jazdy
Spróbuj może przyśpieszyć minimalnie zapłon. Ew. pobaw się z regulacją przerwy.
- bigsoft
- Posty: 20
- Rejestracja: 2009-11-25, 17:59
- GG: 16126214
- Moje maszyny: Romet Ogar 200,
WSK 175 Kobuz,
Romet Pony M-1
Jawa 50 M - Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Kontaktowanie:
Re: Maksymalne obroty silnika w czasie jazdy
Zmniejsz ciut szczelinę na przerywaczu. Jeśli będzie za duża, to przerywacz nie zdąży wyrobić z częstotliwością przełączania w górnych partiach obrotów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości