Strona 1 z 3

H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-08, 23:29
autor: jedrek124
Witam mam pytanie, czy pradnica od 125 podoła żarówce h4?

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-08, 23:47
autor: Brat
Żarówka h4 to 12v 60 watt, iskrownik 125 daje 28 watt i napięcie 6v. Dalszy komentarz jest chyba zbędny ;)

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-09, 00:06
autor: Kermit
To teraz Brat jeśli posiadasz jakąś 125 to włóż do niej żarówkę H4 i podłącz ją pod dwie standardowe cewusie świetlne i zobacz jak będzie działać :) Zdziwisz się troszkę ;)

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-09, 00:13
autor: Brat
Nie mam 125 ale z tego co wiem to wueska ma światło z przodu i z tyłu, wiec oby dwie lampy muszą wystarczająco dobrze świecić. Ja mówię teoretycznie, a jak jest w praktyce - nie wiem, nie miałem okazji sprawdzić.

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-09, 00:33
autor: Kermit
Tylna lampa zasilana jest z akumulatora a przednia na H4 o ile dobrze pamiętam świeci bardzo dobrze.

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-09, 00:47
autor: Brat
Z tego co wiem, to tylna lampka jest zasilana z cewek, a z akumulatora jest światło stop.

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-09, 07:20
autor: piotrek7533
Z akumulatora jest zasilana tylna lampa czyli stop,pozycja, klakson i w przedniej lampie pozycja, z cewek świetlnych jest zasilana żarówka w przedniej lampie już ktoś podpinał H4 i chyba filmik zapodał jak mu to świeci.

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-09, 10:30
autor: maykii
Nie do końca jest w ten sposób jak piszesz piotrek ;-) Generalnie jest tak jak mówisz, że tylko przednie światło jest z cewek, a reszta z aku. Ale jest takiem małe ale. Po odłączeniu akue od średnich do wysokich obrotów tylna lampa świeci całkiem przyzwoitym światłem. Generalnie wychodzi na to, że tylna lampa i przednia postojówka bez aku są zasilane z cewki ładowania ?

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-09, 18:05
autor: piotrek7533
Już kiedyś pisałem na ten temat i Wojtek mi wytłumaczył że jeżeli prąd pobierany jest większy niż produkuje prądnica to tak pozycja będzie świecić.

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-13, 20:50
autor: Maniekk
Po co H4 w wuesce? Złe są oryginalne światła?

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-13, 22:06
autor: Wojtek
Są raczej marne. Jednak przekona się o tym ten kto wyruszy w trasę nocą. Do sporadycznych przejażdżek wystarczą.

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-13, 23:25
autor: jedrek124
H4 dużo dała, jest o wiele jaśniej

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-14, 08:58
autor: piotrek7533
Niestety org żarówki są lipne,na wakacjach dużo jeżdżę w nocy to powiem tak bez obrazy ale drogi trzeba patykiem szukać czasami.Mimo u mnie żarówka na biało świeci a na drodze nic nie widać zbytnio.

re: wsk m06 b3 79r. majkiego

: 2010-10-17, 09:34
autor: maykii
Gadacie glupoty ;) Ja z Kamilem czesto smigamy w nocy. Swiatlo przednie nie poraza odlegloscia swiecenia ale mysle, ze i tak jak na wueske jest ok ;)

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-17, 15:25
autor: Daniel22
Chyba trochę przesadzacie,to zależy od stanu leflektora,ja mam zwykłą 15 Wat w romecie i oświetlenie drogi jest dobre,w WSK jest większy leflektor i mocniejsza żarówka,więc nie może być źle ;)

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-17, 17:42
autor: Maniekk
Właśnie mnie też dziwią te narzekania na światła ja miałem lepsze niż w Suzuki, a wueska nie jeździ ponad 200 żeby świeciła odpowiednio daleko. Dajcie dobre cewki i przewody i na pewno będzie lepiej.

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-17, 20:52
autor: jedrek124
Nie chce zaśmiecać forum wiec pisze dalej w tym samym temacie. Pojeździłem na tej h4 troche no i ze starości ja szlag trafił (wcześniej kupe czasu w fiacie jeździła) założyłem starą wszystko git do domu wróciłem i było dobrze. Nastepnego dnia odpalam motóra jak zawsze właczam swiatło a on zdycha. Przejechałem sie kawałek zagrzałem silnik właczam swiatło a ten w tłumik szczela nie wkręca sie na obroty ani nic. Zwarcia nigdzie nie ma. Co mu się mogło stać?

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-10-17, 20:58
autor: Tukan
Było wałkowane setki razy - winna przerwa na przerywaczu.

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-11-06, 15:48
autor: jedrek124
No i nie do konca przerwa zmniejszona a problem dalej pozostał, wogóle co najlepsze problem znika po przejechaniu ok 2 km

Re: H4 zamiast standardowej zarówki

: 2010-11-06, 22:56
autor: maykii
No to nie ma się co tym przejmować. Chyba każdy najpierw rozgrzewa swoje moto tą minutke, albo dłużej i dopiero wsiada na moto. Ja zawsze grzeje chwilke moto i dopiero wsiadam, po przejechaniu jakoś odcinka niedługiego włączam swiatła. Możesz jeszcze pokombinować z przerwą na świecy.