STACYJKA ORAZ MOSTEK PROSTOWNICZY POMOCY WIELKI PROBLEM !!!

Odpowiedz
Bodzio122333

STACYJKA ORAZ MOSTEK PROSTOWNICZY POMOCY WIELKI PROBLEM !!!

Post autor: Bodzio122333 » 2011-03-22, 19:06

Witam

Mam problem czy ktoś mógł by mi powiedzieć czy moja stacyjka jest dobrze połączona bo przewertowałem wszystkie schematy ale odpowiedniego do mojej WSK-i 125 GIL z 1978r. nie znalazłem kupiłem nową stacyjkę i przed założeniem chce się upewnić czy poprzednia była dobrze założona.
A mianowicie:
Zacisk 52 (w starej stacyjce) a w nowej w tym samym miejscu mam zacisk 32 jest do niego podłączony przewód zielony z prostownika ale ten przewód ma dwie końcówki a druga jest podłączona do zacisku 46 przy tej stacyjce.
Zacisk 53 ( w nowej stacyjce jest niepodpisany) jest do niego podłączony przewód brązowy który rozdziela się na dwa jeden z nich idzie do licznika a drugi to do tylnej lampy (przypuszczam że to zasilanie pozycji).
Zacisk 47 do niego jest podłączony biały przewód idący od klaksonu.
Zacisk 21 jest do niego podłączony przewód zielony w czarne paski zmasowany przy kierownicy i idący także jako masa do lampy przedniej.
Zacisk 16 połączony z przewodem czerwonym idącym do silnika.
Zacisk 55 jest do niego podłączony przewód niebieski idący z przełącznika świateł przy kierownicy.
Zacisk 54 połączony jest do niego przewód brązowy idący do światła pozycji w lampie przedniej.
Zacisk 46a podłączony jest do niego przewód zielony idący z akumulatora.
Zacisk 10 przewód czarny idący z silnika.
Pozostałe zaciski przy stacyjce pozostają niewykorzystane.

Proszę o pomoc.

Oraz mój drugi problem a mianowicie mostek prostowniczy zamiast diody selenowej czy ktoś kiedyś go zmieniał w WSK 125 jak go podłączyć??? z kilku tematów na forum wywnioskowałem ze aby działał należy:
Do diody selenowej dochodzą 2 przewody jeden z napięciem przemiennym a drugi z już wyprostowanym do stacyjki wiec przewód z napięciem przemiennym należy podłączyć do jednego z zacisków dla napięcia przemiennego przy mostku a przewód z napięciem już wyprostowanym (+) idącym do stacyjki podłączyć do zacisku plus w mostku a następnie założyć dodatkowy przewód od minusa akumulatora do minusa w mostku. A pozostały jeden zacisk prądu przemiennego pozostawić niepodłączony.

Proszę o konsultację i własne sugestie czy to będzie działało poprawnie ???

Z góry dziękuję za pomoc i za poświęcony mi czas.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości