INSTALACJA ELEKTRYCZNA WSK 175 pytania, problemy itd.
- wskyellow
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-05-24, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Sędziejowice
- Kontaktowanie:
ukł elektr.
jeszcze jedno pytanko
mam wskę 175 M21 W2, z czego wynika, że schemat ukł. elektrycznego powinien być taki: http://arecki113.republika.pl/schematy/6vwsk175.jpg
natomiast ten jaki mam bardziej przypomine ten http://arecki113.republika.pl/schematy/ ... alacja.gif
, czyli kobuzowski.
pomóżcie
[ Dodano: 2007-05-25, 21:40 ]
p.s.
chodzi mi głównie o listtwę zaciskową bezpiecznika
Ojciec, od którego motór dostałem twierdzi że z elektryką nic nie było gmerane
mam wskę 175 M21 W2, z czego wynika, że schemat ukł. elektrycznego powinien być taki: http://arecki113.republika.pl/schematy/6vwsk175.jpg
natomiast ten jaki mam bardziej przypomine ten http://arecki113.republika.pl/schematy/ ... alacja.gif
, czyli kobuzowski.
pomóżcie
[ Dodano: 2007-05-25, 21:40 ]
p.s.
chodzi mi głównie o listtwę zaciskową bezpiecznika
Ojciec, od którego motór dostałem twierdzi że z elektryką nic nie było gmerane
- Berek
- Posty: 140
- Rejestracja: 2007-01-03, 00:49
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź/Letterkenny
- Kontaktowanie:
- qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- Kontaktowanie:
W tym schemacie skopiowanym z książki to jest tylko schemat połączeń kabli. To schemat tej listwy zaciskowej, a na drugim jest narysowana ta listwa. Te dwa schematy różnią się kolorami kabli, na drugim są narysowane kierunki i światła główne. Moim zdaniem lepiej jest zrobić wszystko według tego drugiego, bo na nim prąd ładowania jest ciągle ok. 3,5A, czyli ciągle ładują dwie cewki połączone równolegle. W tym skopiowanym z książki normalnie ładuje jedna cewka (2A), gdy włączymy światła to ładują dwie (3,5A)
- wskyellow
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-05-24, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Sędziejowice
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
3,5 Ampera tj. tyle ile pobiera Ci żarówka od stopu czyli 21 Watt , a więc nie ma mowy o tym by było za dużo.
Gdybyś jakimś cudem miał ładowanie 50 Amperów to też nie będzie za dużo, ważne jest by nie przekroczyć optymalnej wartości napięcia ładowania = 7,2 Volta przy instalacji 6 Voltowej i 14,4 Volta przy instalacji 12 Voltowej .
Staraj się najpierw czytać wcześniejsze tematy, tam jest dużo wiedzy opisanej i wyjaśnionej ze szczegółami .
No chyba że Twoim zamiarem jest w krótkim czasie napisać dużo niepotrzebnych postów, lecz wtedy nie licz na to że ktoś będzie na nie odpowiadał .
Gdybyś jakimś cudem miał ładowanie 50 Amperów to też nie będzie za dużo, ważne jest by nie przekroczyć optymalnej wartości napięcia ładowania = 7,2 Volta przy instalacji 6 Voltowej i 14,4 Volta przy instalacji 12 Voltowej .
Staraj się najpierw czytać wcześniejsze tematy, tam jest dużo wiedzy opisanej i wyjaśnionej ze szczegółami .
No chyba że Twoim zamiarem jest w krótkim czasie napisać dużo niepotrzebnych postów, lecz wtedy nie licz na to że ktoś będzie na nie odpowiadał .
- wskyellow
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-05-24, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Sędziejowice
- Kontaktowanie:
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Nie ma potrzeby użycia tych styków. W wersji 6V służą one do 'włączenia' drugiej cewki ładowania. W wersji 12V obie cewki połączone szeregowo ładują akumulator niezależnie od tego czy jedziemy na światłach czy bez nich.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- Kontaktowanie:
Prąd ładowania jest proporcjonalny do prądu pobieranego przez odbiorniki w motorze. Niestety niema tam żadnego regulatora, wiec prąd morze trochę się zmieniać, ale to nie powinno zaszkodzić akumulatorowi. Słyszałem o dużym kondensatorze podłączonym w obwód ładowania. Taki kondensator mógł by trochę wyrównywać ładowanie, do ono jest tam impulsowe, no chyba, że się mylę.
- przemo9191
- Posty: 23
- Rejestracja: 2007-07-01, 17:37
- GG: 0
- Lokalizacja: mogielnica
- Kontaktowanie:
schemat instalacji elektrycznej wsk dudek
czy ktoś może ma schemat instalacji do dudka
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- GuZioR
- Posty: 57
- Rejestracja: 2007-05-08, 16:06
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowica/Nowy Targ
- Kontaktowanie:
Po prostu kocham to co robie...
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
- przemo9191
- Posty: 23
- Rejestracja: 2007-07-01, 17:37
- GG: 0
- Lokalizacja: mogielnica
- Kontaktowanie:
- GuZioR
- Posty: 57
- Rejestracja: 2007-05-08, 16:06
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowica/Nowy Targ
- Kontaktowanie:
Listwa zaciskowa jest to takie pudełeczko gdzie jest bezpiecznik i są podpięte wszystkie kable u ciebie idą do listwy kable koloru (brązowy, czerwony, czarny, żółty i niebieski)
Nie wiem jak jest w DUDK-u ale w KOBUZIE znajduje sie pod siedzeniem i myślę ze w DUDKU też tak będzie.
Nie wiem jak jest w DUDK-u ale w KOBUZIE znajduje sie pod siedzeniem i myślę ze w DUDKU też tak będzie.
Po prostu kocham to co robie...
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
- karol-nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 2007-08-21, 16:41
- GG: 0
- Lokalizacja: ząbki ok wawy
- Kontaktowanie:
układ elektryczny wsk 175
witam . mam proŚbe, czy ma ktos z was jakis schemat dotyczacy układu zapłonowego i elektryki do wski 175?? chodzi mi m.in. o to jaki kabelek gdzie podłĄczyc : ktore od ładowania, ktore od swiateł i tak dalej... gdzie i jak je podłĄczyc.
Ostatnio zmieniony 2007-08-23, 20:51 przez karol-nowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Motor jest bogiem, jazda nałogiem, benzyna podstawą a freestyle zabawą
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- karol-nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 2007-08-21, 16:41
- GG: 0
- Lokalizacja: ząbki ok wawy
- Kontaktowanie:
szukałem wszędzie i nigdzie nie moge tego znaleŹc.
Ostatnio zmieniony 2007-08-23, 20:52 przez karol-nowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Motor jest bogiem, jazda nałogiem, benzyna podstawą a freestyle zabawą
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- karol-nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 2007-08-21, 16:41
- GG: 0
- Lokalizacja: ząbki ok wawy
- Kontaktowanie:
Dzięki, trochę to mi może pomoże, a nie wiesz czemu jeśli mam zasilanie 12v i aqumula 12v to szybko mi on sie rozładowuje i cewka strasznie sie grzeje ??
Ostatnio zmieniony 2007-08-23, 20:53 przez karol-nowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Motor jest bogiem, jazda nałogiem, benzyna podstawą a freestyle zabawą
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2007-02-25, 16:45
- GG: 0
- Lokalizacja: siedliszczki
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość