Regulator napięcia WSK M21W2 (bez zapłonu CDI) 12V
: 2014-09-15, 21:17
Witam, mam takie pytanie, szukałem coś na forum, ale w końcu nic nie rozumiem i tak dalej...
Przejdę do sprawy, otóż chciałem w swojej WSK zastosować światła postojowe, stop oraz kierunkowskazy z żarówkami LED, ale jak wyczytałem, bez zastosowania regulatora ledy szybko się spalą :C
Więc pytanie, jak podłączyć taki regulator, zapłonu CDI nie mam, zwykła cewka butelkowa i nowy mostek prostowniczy, cała instalacja 12V.
O ile dobrze wiem regulator ma się znajdować pomiędzy akumulatorem, a właśnie mostkiem prostowniczym, wszelkie zmiany w prądnicy odpadają.
Da się coś skombinować ?, a jak nie to czy da się jakoś tak podłączyć ledy (gotowe żarówki lub robione przez siebie ze zwykłych pojedynczych ledów zakupionych w elektronicznym), zeby to wytrzymało i się nie paliło ?
Co do tego, dlaczego nie przeróbka prądnicy, to dlatego to kategorycznie odpada, bo mam motocykl zarejestrowany na zabytek
Mam nadzieję, ze coś ktoś mi pomoże, jak by trzeba jakiś dodatkowych informacji to piszcie.
Przejdę do sprawy, otóż chciałem w swojej WSK zastosować światła postojowe, stop oraz kierunkowskazy z żarówkami LED, ale jak wyczytałem, bez zastosowania regulatora ledy szybko się spalą :C
Więc pytanie, jak podłączyć taki regulator, zapłonu CDI nie mam, zwykła cewka butelkowa i nowy mostek prostowniczy, cała instalacja 12V.
O ile dobrze wiem regulator ma się znajdować pomiędzy akumulatorem, a właśnie mostkiem prostowniczym, wszelkie zmiany w prądnicy odpadają.
Da się coś skombinować ?, a jak nie to czy da się jakoś tak podłączyć ledy (gotowe żarówki lub robione przez siebie ze zwykłych pojedynczych ledów zakupionych w elektronicznym), zeby to wytrzymało i się nie paliło ?
Co do tego, dlaczego nie przeróbka prądnicy, to dlatego to kategorycznie odpada, bo mam motocykl zarejestrowany na zabytek

Mam nadzieję, ze coś ktoś mi pomoże, jak by trzeba jakiś dodatkowych informacji to piszcie.