WSK 175 M21W2 chodzi po wyjęciu kluczyka
: 2015-05-27, 19:47
Witam wszystkich Forumowiczów
Mam problem, ponieważ wziąłem się za niego sam.
Chodzi mnie o stacyjkę starego typu do WSK 175 M21W2 SPORT z 1972’.
Sorry za jakość! Choć myślę że są czytelne te schematy.
Instalacja nowa na allegro(jak na schemacie 2) jest do nowszej stacyjki(4-ro stopniowa), niż ja posiadam(3 …).
W istocie chodzi o to iż światła, zapłon i wszystko byłoby ok, prócz wyłączania moto, tzn. przy podniesieniu kluczyka i przerwaniu obwodu 11-19 i 47(chodzi o opis na schemacie 1 starego typu stacyjki) nie wyłącza WSK.
Czy ktoś kto ma dziś „państwowe” zęby przez tą WSK lub jest(będzie) inż. mógłby się ze mną przyczynić do wskrzeszenia „czwóry”?
Poniżej zamieszczam schematy.
POZDRO i DZIĘKI
Mam problem, ponieważ wziąłem się za niego sam.
Chodzi mnie o stacyjkę starego typu do WSK 175 M21W2 SPORT z 1972’.
Sorry za jakość! Choć myślę że są czytelne te schematy.
Instalacja nowa na allegro(jak na schemacie 2) jest do nowszej stacyjki(4-ro stopniowa), niż ja posiadam(3 …).
W istocie chodzi o to iż światła, zapłon i wszystko byłoby ok, prócz wyłączania moto, tzn. przy podniesieniu kluczyka i przerwaniu obwodu 11-19 i 47(chodzi o opis na schemacie 1 starego typu stacyjki) nie wyłącza WSK.
Czy ktoś kto ma dziś „państwowe” zęby przez tą WSK lub jest(będzie) inż. mógłby się ze mną przyczynić do wskrzeszenia „czwóry”?
Poniżej zamieszczam schematy.
POZDRO i DZIĘKI