Przyłączam się do pytan, kolegi KermitaKermit pisze:Przeczytałem cały temat i dowiedziałem się że mam kupic podkład wypełniający akrylowy dwuskładnikowy, jakąś szpachle, lakier najlepiej akrylowy dwuskładnikowy.
Jak wyczyszczę wszystko do gołej blachy to najpierw nakładam szpachle i szlifuje. Potem nakładam jedną warstwę podkładu i szlifuje papierem 800 potem nakładam drugą warstwę i szlifuje papierem 800 aż do wyrównania powierzchni i na to już mogę nakładac lakier.
I teraz pytania. Jakim papierem szlifuje szpachlę??
O co chodzi z tymi rozcieńczalnikami, utwardzaczami i mieszaniem ich z lakierem??
Ile kupic lakieru żeby pomalowac jednym kolorem - błotniki, bak i boczki a drugim kolorem reszte czyli ramę, wahacz i wszystkie czarne elementy w B3 oprócz wydechu i ile najlepiej warstw nakładac??
Słyszałem coś jeszcze o odtłuszczaniu powierzchni na która nakłada się podkład i nie wiem o co chodzi bo w tym temacie nie było nic o odtłuszczaniu.

Interesujący temat, i wartościowy, dobre na przyszłośc....