...nie traktujcie proszę tego tematu jako reklamę, samą metodę poznaliście już we wcześniejszym wątku, nie chodzi mi też o to by napędzać komuś konkretnemu klientów - stąd też by uniknąć krytyki dla siebie pozostawię dane usługodawcy, z którym konkretnie współpracuję

...moje zdanie na temat tradycyjnego szkiełkowania już znacie, a kto nie zna to powiem jeszcze raz - jest to zwyczajne zniszczenie powłoki metalu. Walor estetyczny po takim zabiegu jest żaden albo bardzo krótkotrwały, powierzchnie są bardzo podatne na trudne do usunięcia zabrudzenia a samo utrzymanie w czystości przez dłuższy czas tak zniszczonych elementów jak piasty, kartery silnika w praktyce niemożliwe. Oczywiście są zwolennicy lakierowania klarem wyszkiełkowanych elementów - tylko po co dodatkowe koszty jak efekt końcowy średni. Nie przekonują mnie też bajki, że do piaskowania to piasek z Wisły jest lepszy od piasku znad Bałtyku - po prostu szkiełkowanie na sucho to nie sposób na przywrócenie częściom aluminiowym dawnego fabrycznego wyglądu

...popatrzcie proszę na zdjęcia, porównajcie i oceńcie sami. Dla porównania na kilku foto widoczna jest pokrywa od silnika 059 wcześniej zniszczona szkiełkowaniem na sucho. Jak prezentuje się przy innych tego typu częściach pochodzących z SHL po wcześniejszej obróbce aqua blasting chyba nie trzeba komentować. Na kolejnych zdjęciach ta sama pokrywa uratowana po piaskowaniu. Może nie idealnie ale udało się ją przywrócić w 90% do stanu fabrycznego, w którym nie będzie wstyd zamontować ja do odnawianego silnika motocykla. I co najlepsze by po takiej obróbce wyczyścić utytłane smarem i brudem części wystarczy przetrzeć je zwilżoną szmatką np. w benzynie ekstrakcyjnej, czy zwykłej benzynie. Zero smug czy śladów paluchów. Na marginesie dodam, że koszt takiej obróbki odpowiada cenie klasycznego szkiełkowania
