-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2009-07-27, 13:32
wujcio pisze:wżery były z tego tytułu że w pierwszych pokrywach na początku była stosowana technologia odlewania do form piaskowych które zapewniały właśnie drobne dziurki i nierówności które były wynikiem nie idealnej powierzchni
I to jest właśnie całe ich piękno

W tym chamskim, perfidnym, prymitywnym odlewie

-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2009-07-27, 21:44
mnie podobają się te starsze silniki z tymi wżerami

ale akuratnie jestem w fazie składania WSK z silnikiem 175 to zrobiłem polerkę

-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-08-23, 18:33
Hej. Zamierzam "wyprać" swój silnik. Czy zmieniło coś się w tej kwestii? Może macie jakieś lepsze sposoby? A może lepiej dopłacić i wyszkiełkować?
Pozdraaaawiam!
-
Ursusek
- Posty: 12
- Rejestracja: 2011-07-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 83'
- Lokalizacja: (kuj-pom)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Ursusek » 2011-08-23, 19:39
Ja wczoraj myłem od S01
Najpierw przejechałem dużą szczotką z cif mleczko + woda następnie mała szczoteczka jak do zębów czy butów
a gdzie nie chciało puścić lub było grubiej to dałem jakiś Tytan takie zielone opakowanie do zabrudzeń i tłuszczu (psikotko) i znowu szczoteczką efekt jest przedni
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-08-23, 19:43
Ursusek pisze:Ja wczoraj myłem od S01
Najpierw przejechałem dużą szczotką z cif mleczko + woda następnie mała szczoteczka jak do zębów czy butów
a gdzie nie chciało puścić lub było grubiej to dałem jakiś Tytan takie zielone opakowanie do zabrudzeń i tłuszczu (psikotko) i znowu szczoteczką efekt jest przedni
Mógłbyś cyknąć jakąś fotkę? Silnik się świeci czy jest po prostu czysty?
-
Ursusek
- Posty: 12
- Rejestracja: 2011-07-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 83'
- Lokalizacja: (kuj-pom)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Ursusek » 2011-08-23, 20:27
Jutro jak dam radę cyknę fotkę...
Silnik się nie świeci jakoś jak po polerce jest czysty tak normalnie
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-08-23, 21:23
O, właśnie o to konkretnie mi chodziło Ciągniczku

. Jeżeli wypranie nie przyniesie efektów to szukam szkiełkowania dla głowicy, karterów, deklów i innych elementów.
-
Knife
Post
autor: Knife » 2011-08-24, 09:19
Ja również myłem S01 w proszku.
Dodam potem zdjęcia.
-
marek_k-750
- Posty: 53
- Rejestracja: 2011-02-13, 16:08
- GG: 8690957
- Moje maszyny: etz 251
wsk 175
WFM m06
KMZ K-750
jawa i cz 350
- Lokalizacja: Uniemyśl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marek_k-750 » 2012-03-11, 21:25
Ja gotowałem części na ognisku. Części miałem tak uwalone smarem brudem itp że szkiełkowanie piaskowanie itp nie wchodziło nawet w gre. Rozpaliłem ognisko i na cegłach postawiłem kocioł. I tak gotowałem części. Jest tylko jedna wada. Jeśli części za długo będą gotować się w brudnej wodzie. To aluminium się odbarwi na ciemny kolor. Wiec potem wychodzi polerka albo szkiełkowanie. Obecnie części myje tak: Najpierw ropa i pędzelek. Potem nitro lub inny rozpuszczalnik nalewam do pistoletu. Ustawiam max ciśnienie. I myje lepiej niż z kerszera. Można też kupić za 10zł litr środka do mycia silników. Niestety jeśli silnik był polerowany to zostawia białe plamy i trzeba od nowa polerować. Zdjęcia mogę dodać jak co wygląda.
-
Kubek121
Post
autor: Kubek121 » 2012-03-12, 19:11
coś krucho ze zdjęciami

kilka osób miało dodać

-
marek_k-750
- Posty: 53
- Rejestracja: 2011-02-13, 16:08
- GG: 8690957
- Moje maszyny: etz 251
wsk 175
WFM m06
KMZ K-750
jawa i cz 350
- Lokalizacja: Uniemyśl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marek_k-750 » 2012-03-12, 22:35
Ja zdjęcia dodam jak tylko czas znajdę. A z czasem ciężko;/ jakieś znalazłem na kompie. Ale mało co na nich widać. Ale żeby nie było!
Tutaj silnik. Czysty nie jest bo już na nim jeździłem. Ale widać różnice.

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość