-
WsKlOOlek
- Posty: 13
- Rejestracja: 2014-09-21, 17:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, Toros Fresco, Yamaha DT 125
- Lokalizacja: Brzozowa,Mazowieckie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WsKlOOlek » 2014-10-13, 19:19
Witam. Z tego powodu że moją WSK jeździłem tylko metodą ''na strzykawkę'' to mam takie pytanie moja WSK stała ok. 10 lat nieruszana i czym wyczyścić bak ? Słyszałem o metodach coca colą, pokruszoną glazurą itd.
Z góry dziękuję za odpowiedź

-
jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jjaworskyy » 2014-10-13, 21:18
-
WsKlOOlek
- Posty: 13
- Rejestracja: 2014-09-21, 17:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, Toros Fresco, Yamaha DT 125
- Lokalizacja: Brzozowa,Mazowieckie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WsKlOOlek » 2014-10-14, 13:16
Dzięki spróbuję coś ogarnąć

-
WsKlOOlek
- Posty: 13
- Rejestracja: 2014-09-21, 17:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, Toros Fresco, Yamaha DT 125
- Lokalizacja: Brzozowa,Mazowieckie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WsKlOOlek » 2014-10-16, 18:40
Wszystko pięknie ładnie terapia fosolem podziałała

Ale paliwo przez kranik nie chce lecieć paliwo

Odkręciłem kranik przedmuchałem sprężarką i nic.

Pomóżcie !

-
Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
- Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sebastian440 » 2014-10-17, 00:09
Zmień kranik albo dmuchnij w niego ustami czy idzie. W korku odpowietrzenia działa ? Ze wzglądu na wiek nie czepiam się

-
WsKlOOlek
- Posty: 13
- Rejestracja: 2014-09-21, 17:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, Toros Fresco, Yamaha DT 125
- Lokalizacja: Brzozowa,Mazowieckie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WsKlOOlek » 2014-10-17, 20:47
Jaki korek odpowietrzenia bo nieogarniam? xd
-
mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
- Lokalizacja: Lubartów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mariusz30003 » 2014-10-19, 19:09
W korku zbiornika jest taka dziurka odpowiadająca za odpowietrzenie zbiornika, często bywa że zatkana jest ona i w tedy nie chce paliwo ciec ze zbiornika. Czy po odkręceniu korka cieknie paliwo?
Co do kranika samo przedmuchanie może go nie doczyścić warto go rozebrać wypucować oraz przy okazji uszczelkę wymienić (można kupić albo samemu dorobić z naturalnego korka od wina albo ze skóry [grubości ok 2mm]).
-
WsKlOOlek
- Posty: 13
- Rejestracja: 2014-09-21, 17:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, Toros Fresco, Yamaha DT 125
- Lokalizacja: Brzozowa,Mazowieckie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WsKlOOlek » 2014-10-20, 18:36
Dzięki spróbuję wyczyścić kranik ale przy otwartym baku też paliwo nie leci

A tak wgl. to ile benzyny w baku powinno być żeby kranik łapał? (wlałem jakieś 0,5l)
-
mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
- Lokalizacja: Lubartów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mariusz30003 » 2014-10-20, 19:24
To zależy jak długie masz rurki przy kraniku. W nowych kranikach są one dość długie szczególnie ta od normalnego otwarcia kranika. Ja na przykład tą od rezerwy skracam do ok 1,5 cm wysokości tj tak by ewentualnego syfu nie zasysało.
Zgodnie jak w książkach piszą rezerwa w WSK to ok 1l paliwa, przy 0,5 to na położeniu rezerwowym kranika coś powinno ciec choć jak pisałem to jest uzależnione od długości rurek w kraniku.
-
primowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 2013-01-23, 22:42
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 garbuska
Honda ns1
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: primowicz » 2014-10-20, 21:03
Tak jak Sebastian440 pisał, wykręć kranik przekręć go na pozycje otwarte bądź rezerwa i dmuchnij ustami w rurke i już będziesz wiedział czy kranik masz zapchany

-
WsKlOOlek
- Posty: 13
- Rejestracja: 2014-09-21, 17:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, Toros Fresco, Yamaha DT 125
- Lokalizacja: Brzozowa,Mazowieckie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WsKlOOlek » 2014-10-21, 14:11
Odkręciłem rurka od normalnego przepływu benzyny ma jakies 5 cm i jak dmuchałem to szło powietrze ale jak przekręciłem na rezerwę to było jakby zatkane, dmuchałem sprężarką i nic zaraz będę go rozbierać i zobaczę jak coś to kupie nowy

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość