Ubytki w karterach

Odpowiedz
Awatar użytkownika
bas2321
Posty: 34
Rejestracja: 2013-01-14, 21:39
GG: 0
Moje maszyny: -M06B1
-M06B3
-M21W2 Kobuz
Lokalizacja: ONA
Kontaktowanie:

Ubytki w karterach

Post autor: bas2321 » 2013-02-05, 14:46

Istnieje jakichś sposób na zalanie...tego ubytku w karterze? Jest bardzo widoczny i mi szczerze przeszkadza .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Ubytki w karterach

Post autor: Łukasz S. » 2013-02-05, 15:43

Według mnie tylko tig, a później wyszlifowanie na równo. Mozolna robota...
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Ubytki w karterach

Post autor: AudioBas » 2013-02-05, 15:45

I nawet po tym zabiegu różnica kolorystyczna będzie - pewnie będzie gorzej niż jest teraz :D
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

bear

Re: Ubytki w karterach

Post autor: bear » 2013-02-05, 16:40

Ja kiedys zalewalem kartery. Byly zalewane gazowo. Pozniej szlifowanie i nie bylo roznicy

Awatar użytkownika
Jawer
Posty: 148
Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
GG: 6650935
Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Kontaktowanie:

Re: Ubytki w karterach

Post autor: Jawer » 2013-02-05, 19:24

jeśli chcesz to dobrze zrobić to spawanie -> szlifowanie ->piaskowanie->szkiełkowanie. Taniej kupisz inny silnik :lol:
Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl

bear

Re: Ubytki w karterach

Post autor: bear » 2013-02-05, 19:44

Po co piaskowac/szkielkowac silnik po spawaniu? Zeby sie nie odroznial? ALu sie uteleni samo i nie bedzie widac.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2223
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Ubytki w karterach

Post autor: Skinder » 2013-02-05, 21:55

Mam aktualnie pospawane kartery u siebie na warsztacie i nie widać różnicy, dopiero po lekko falowanej powierzchni widać że było coś grzebane.

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: Ubytki w karterach

Post autor: Garry1 » 2013-02-05, 22:32

Kwestia doboru spoiwa i nie będzie śladu ;)
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
Jawer
Posty: 148
Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
GG: 6650935
Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Kontaktowanie:

Re: Ubytki w karterach

Post autor: Jawer » 2013-02-05, 23:50

spawanie -> szlifowanie ->piaskowanie->szkiełkowanie
Tak sie robi przy bardzo zmęczonych częściach, gdzie jest dużo do roboty. W tym przypadku zwykłe spawanie powinno dać rade.
Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości