Witam, chciałbym się zapytać mniej więcej co by trzeba wymienić podczas remontu WSK'i
Mam:
-Instalację do B3
-Śruby (nierdzewne)
-Dźwignia Kranika
WSK jest z 1975r
Jeżeli jest to zły dział proszę o przeniesienie.
Pozdrawiam wszystkich
Części do renowacji
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Części do renowacji
Wymienia się to co trzeba
To co napisałeś + pewnie:
linki, ogumienie, łozyska w kołach, okładziny, aku itd. Nie wiem co rozumiesz poprzez "remont". Pojęcie względne

linki, ogumienie, łozyska w kołach, okładziny, aku itd. Nie wiem co rozumiesz poprzez "remont". Pojęcie względne
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Części do renowacji
Temat przeniesiony do opowiedniego działu.
Cieżko powiedzieć co trzeba wymienić, nie widząc jak wygląda motocykl. Druga sprawa pytanie czy chcesz doprowadzić moto do stanu jak wyjechał z fabryki czy tylko podratować byle jakoś jeździł?
Lista rzeczy które trzeba przejrzeć i najczęściej wymienić:
- amortyzator i teleskopy - ewentualna wymiana tulejek i uszelnień, oleju
- wahach - tulejki
- wszystkie łożyska
- hamulce - okładziny jeśłi są zużyte
- wszelkie elementy gumowe, które z czasem się po prostu rozpadają
- przegląd lub wymiana instalacji
- opony - te z PRL nie nadają się do bepiecznej jazdy
- przegląd i regeneracja stacyjki
- czyszczenie baku
- jeśłi wymieniasz jakieś zebatki to wymieniasz wszystko razem z łańcuchem
- centrowanie i ewentualana wymiana (od biedy uzupełnienie) szprych
- przegląd silnika, wymiana oleju, świecy, regulacja zapłonu itp lub generalny remont.
i tak dalej........
to co podałeś to właściwie kosmetyka
Cieżko powiedzieć co trzeba wymienić, nie widząc jak wygląda motocykl. Druga sprawa pytanie czy chcesz doprowadzić moto do stanu jak wyjechał z fabryki czy tylko podratować byle jakoś jeździł?
Lista rzeczy które trzeba przejrzeć i najczęściej wymienić:
- amortyzator i teleskopy - ewentualna wymiana tulejek i uszelnień, oleju
- wahach - tulejki
- wszystkie łożyska
- hamulce - okładziny jeśłi są zużyte
- wszelkie elementy gumowe, które z czasem się po prostu rozpadają
- przegląd lub wymiana instalacji
- opony - te z PRL nie nadają się do bepiecznej jazdy
- przegląd i regeneracja stacyjki
- czyszczenie baku
- jeśłi wymieniasz jakieś zebatki to wymieniasz wszystko razem z łańcuchem
- centrowanie i ewentualana wymiana (od biedy uzupełnienie) szprych
- przegląd silnika, wymiana oleju, świecy, regulacja zapłonu itp lub generalny remont.
i tak dalej........
to co podałeś to właściwie kosmetyka
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość