Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
-
WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WSK » 2009-12-29, 17:52
Junak pisze:Czy w 59 były WSK M06Z z normalnym zetowskim przodem i błotnikiem ?
Jak najbardziej.
Stary pisze: Wszystkie te egzemplarze to M06Z z przodem od L. Czy to fabryka? Możliwe, trzeba sprawdzić sposób klinowania przedniego hamulca w lagach.
Wątpliwa sprawa żeby sami właściciele dawali przód sprężynowy zamiast ówczesnego rewolucyjnego zawieszenia olejowego, prędzej odwrotnie, za dużo jest tych Z'tek z przodem starego typu, jedynym sensownym wytłumaczeniem jest fabryka, ale dlaczego wsadzano przód L pod Z to jest zagadka..., nasuwa mi się tylko teza z problemem z produkcją nowych zawieszen, bo nadwyżka starych rozeszła by się w pozniejszych latach dla 'L'.
P.S: Nic nie trzyma mi się kupy, przecież w prototypie Z z 1958r już jest zawieszenie olejowe...
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2009-12-30, 00:20
Z tego co pamiętam w M06Z było kilka różnych typów zawieszeń - różny skok i mocowania, jeśli ktoś ma aktualne foty tych elementów to proszę o zbadanie sprawy

-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2010-02-24, 12:37
Pozdrawiamy czytelnika naszego forum:
http://allegro.pl/item934047339_hit_wsk ... 9_hit.html
W każdym razie warto zauważyć coś ciekawego. Mamy fotki tabliczki o numerze ramy 126763 i numerze silnika 49735. Na aukcji wsk ma numer ramy 127925 czyli zaledwie o 1162 numery wyższy, ale numer silnika tej wsk to 68142 czyli jest wyższy od poprzednika aż o 18407!!! W tej fabryce naprawdę chyba każdy składał jak chciał

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
BartekG
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-07-29, 08:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BartekG » 2010-02-24, 15:29
Witam!
W kwestii numeracji silników, to sprawa jest dość prosta - monowali to, co akurat dojechało z Nowej Dęby. A jako,że z transportem w Polsce jest od lat podobnie, to można założyc że silniki dojeżdzały w najdziwniejszej kolejności

-
SM-500
- Posty: 21
- Rejestracja: 2008-06-19, 21:20
- GG: 0
- Lokalizacja: Zagnańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: SM-500 » 2010-02-24, 15:43
Nie ma to jak niemiecka szkoła, jaki numer ramy taki sam i silnika.
-
tomasz87
- Posty: 186
- Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
- Moje maszyny: m06-1 1959
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomasz87 » 2010-02-24, 16:45
m061.jpg
Jak dal mnie te wsk to Z1. Mieli stare tabliczki i zgadza się tylko to co wybite. A przednie zawieszenie starego typu to nie z tego modelu bo waga by się nie zgadzała bo zetki z olejowym tłumieniem i pełnymi piastami ważą 100kg a te ze starym przodem i pół piastami ważyła by prawdopodobnie mniej.Na ostatniej tabliczce widać,że zapomnieli nawet przebić mocy silnika.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Gumshield
Post
autor: Gumshield » 2011-02-13, 14:33
Po przeczytaniu tego tematu, okazalo sie ze zostalem posiadaczem M06- Z 1

.
Na poczatku myslalem ze mam jakiegos skladaka, ale wyglada ze jest OK.
Moja tabliczka jest tak samo skorygowana moc silnika jak na tabliczce z poczatku postu, czyli 4 jest przebita na 6, oraz dobita 1 przy nazwie modelu
Roznice, u mnie kratka na zbiorniku.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości