Strona 6 z 21
Re: Typ lakieru M21W2 S1
: 2009-01-10, 23:23
autor: bing17
Sam kolor to jest słynny Yellow Bahama.
Ciekawi mnie czy to ten sam co był w PF 125p ?? Bo jak tak to może dobierzesz lakier po kodzie, gdzieś mam rozpiskę kodów lakierów, więc jeśli to ten sam to Ci tutaj go podam.
Re: Typ lakieru M21W2 S1
: 2009-01-11, 00:30
autor: Anzel
Też zastanawiałem się wlaśnie czy to Bahama.Jeśli znajdziesz to podaj kod,porównam go z próbnikami różnych firm,nawet jeśli nie dostanę właśnie tego lakieru,dorobią mi go bez problemu.
Re: Typ lakieru M21W2 S1
: 2009-01-11, 10:10
autor: Tukan
Jeśli masz gdzieś cześć, która ma chociażby kawałek zachowanego tego koloru w oryginale to daj do komputerowego dobrania lakieru, w dobrych sklepach z farbami itp powinno to być. Ja tak dobierałem pomarańczowy i popielaty na błotniki do swojego Gila.
Re: Typ lakieru M21W2 S1
: 2009-01-11, 13:42
autor: bing17
http://piotrwiewiora.w.interia.pl/kolo.html" target="_blank
Tutaj masz paletę kolorów Polskiego Fiata 125p. Porównaj sobie czy jest tam ten kolor, który szukasz.
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-02-01, 22:22
autor: bronek-2007
Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie w prostowniku lucas jest "+" a gdzie "-", a gdzie masa , wogóle jak to podłączyć, schemat mam ale na prostowniku nie ma żadnych znaków
Prosił bym tylko o opis, gdzie co jest?
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-02-01, 22:55
autor: wueskajarka
Bronek, tu masz kolory kabli i mini schemat Kapiego. Żółte kable to prąd zmienny, biały to + a czarny to - do aku (to wynika z fotek).
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-03-31, 11:35
autor: Sebastian440
Witam. Zamieszcam foto dość rzadko spotykanej zębatki tylniej do s2 (47 zębów), wraz z zabierakiem do jej mocowania na 4 śruby.
Posiadam jeszce zębatke 49 zębów ale mocowaną na nity do Wsk 175 nie mam pojęcia w czym mogła jeździć ?
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-01, 11:12
autor: Kapiii
W Dudku.
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-11, 16:19
autor: michalg1706
Witam mam proźbę do posiadaczy sportów 2. Jeśli piszę w złym dziale to przepraszam. Mianowicie chodzi mi o zdjęcie tej blaszki co trzyma automat stopu przedniego chamulca najlepiej z jej zwymiarowaniem jeśli to jest możliwe. Było już kiedyś o tym ale zdjęcia z ów blaczkami poprostu znikneły a ja wcześniej ich nie zkopiowałem. Z góry dzięki z pomoc.
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-11, 17:52
autor: yahoo
michalg1706 pisze:Witam mam proźbę do posiadaczy sportów 2. Jeśli piszę w złym dziale to przepraszam. Mianowicie chodzi mi o zdjęcie tej blaszki co trzyma automat stopu przedniego chamulca najlepiej z jej zwymiarowaniem jeśli to jest możliwe. Było już kiedyś o tym ale zdjęcia z ów blaczkami poprostu znikneły a ja wcześniej ich nie zkopiowałem. Z góry dzięki z pomoc.
Podłączam się - wobec najświeższego nabytku bardzo chętnie skorzystam ;)
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-11, 18:37
autor: Sebastian440
Musze nakablować na yahaa, jeszcze nie dołączył się do tematu :
viewtopic.php?f=9&t=4324 !!
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-11, 19:04
autor: yahoo
Dołączę, niech ino przywiozę truchło do siebie;) Mam nadzieję, że nastąpi to w najbliższy poniedziałek. Ale póki co to naprawdę nie ma się czym chwalić - "truchło" jest bardzo adekwatnym a może nawet nieco zbyt delikatnym określeniem...
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-22, 09:50
autor: Sebastian440
Yahoo pytałeś o zatoczenie pod sema w prawym karterze. W karerze silnika W2 ma ono 12mm. Pod sema ma już 22mm. To cała różnica. Nie zataczając głebiej karteru za Chiny nie wsadzisz sema, chodzi o zatoczenie pod stojan.
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-24, 17:30
autor: Anzel
Prośba do posiadaczy Dudków oraz S1/S2 o zdjęcie górnej belki ramy (przykrywanej przez zbiornik).W mojej M21W2 oprócz haczyka na pompkę i uchwytu cewki zapłonowej znalazłem jeszcze jeden,nieduży uchwyt z jednym "oczkiem".Cały motocykl wygląda na składaka a znamionówka jest nieczytelna,dlatego zachodzi podejrzenie,czy rama nie pochodzi od Sporta 1 (o ile motocykl ten miał montowany prostownik pod zbiornikiem).Dodatkowo wyobraźnię pobudza siedzenie z przeszyciami od S1,więc ciekawosc bierzę górę i rozpoczynam poszukiwania rodowodu mojego motocykla.
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-24, 18:32
autor: Gaceczkos
Szkoda, że nie dołaczyłeś zdjęcia. Czy opisywany uchwyt nie jest przypadkiem uchwytem na prostownik selenowy? Czy Twoja rama ma wzmocnienia z płaskowiników przy podnózkach i/albo mocowania do osłony silnika?
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-24, 18:34
autor: Marcin
prosze rama S1
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-24, 22:15
autor: yahoo
sebastian440 pisze:Yahoo pytałeś o zatoczenie pod sema w prawym karterze. W karerze silnika W2 ma ono 12mm. Pod sema ma już 22mm. To cała różnica. Nie zataczając głebiej karteru za Chiny nie wsadzisz sema, chodzi o zatoczenie pod stojan. :)
Po organoleptycznym porównaniu karterów - chyba złapałem o co biega;) Dzięki.
Co do błotnika: nie ma przetłoczenia na osłonę łańcucha. To jest jakaś kluczowa różnica?
--
pzdr
y.
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-24, 22:26
autor: Sebastian440
S2 nie ma przetłoczenia, bynajmiej moja.
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-24, 22:39
autor: yahoo
sebastian440 pisze:S2 nie ma przetłoczenia, bynajmiej moja.
O, to znaczy że mam więcej oryginalnych części niż myślałem ;) Dziś dostałem cynk, że znalazł się też zbiornik. Gumy bez wąsów, logo wsk przykręcane, na środku sakiewka. Jak dostanę w swoje łapy, to cyknę foto.
--
pzdr
y.
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
: 2009-04-25, 10:07
autor: Anzel
Wielkie dzięki Marcin
Możesz mi jeszcze powiedziec,do czego służy ten dłuższy płaskownik najbliżej główki ramy?