Strona 6 z 6
Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250
: 2022-01-26, 00:03
autor: BlacK
Ważne, żeby pamięć o nich nie zanikła. MULTUM ich zostało wywiezionych przez Kluby na złomowiska. We wrocławskiej Sparcie pamiętam że się nie mieściły w garażach to je zrzucali po schodach do piwnicy razem z ramami JAWA Enduro czy Montesami i szkółkowymi Simsonami...
Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250
: 2022-02-01, 11:40
autor: Sebastian440
Boro pisze: ↑2022-01-22, 21:40
Odkopię nieco dinozaura. Macie kolejny przykład ulepa spod znaku płaczącego migomatu
Ale nie zamierzam jej sprzedawać, tym bardziej jako oryginału.
Spoko wyszło
Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250
: 2022-02-02, 09:34
autor: czankete
...Boro trzeba było linka wrzucić z historią budowy
http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=14&t=39764
Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250
: 2022-02-02, 10:37
autor: Jogurt
Z tym linkiem to jest zupełnie inna bajka. Teraz widać ile pracy kosztowało stworzenie tego motocykla. Brawo panie Boro.
Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250
: 2022-02-02, 11:25
autor: Skinder
Zaglądałem na motoxa co jakiś czas, jak się chcę to można, kawał dobrej roboty
Facebooka tu nie ma, to dorzucę tylko kilka kwestii - po co to komu, nie wolno tak robić, to nie oryginał, robocizna się nie wlicza do kosztów, to już nie wsk, nigdy takich nie robili
Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250
: 2022-02-02, 15:37
autor: CZESIO1958
Oj tam Oj tam
Jego motor to zrobił tak jak chciał
Dobra robota
Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250
: 2022-02-02, 18:08
autor: Boro
Powiem Ci tak, nie wrzucałem tutaj linka ani nie opisywałem budowy z takich powodów jak to, że rozmawiając na temat tej budowy, pytając o pewien szczegół, użytkownika tego forum zostałem olany. Drugi również z tego forum był proszony o zbudowanie zapłonu z pominięciem regulatora napięcia, zostałem olany. Zapłon kupiłem gdzie indziej i go przerobiłem sam. Kolejna kwestia - wyrażając swoją opinię o rodzimych kolekcjonerach pod filmikiem na YT pewnego pana, który teraz odbudowuje pierwszą serie WSK trial komentarz został usunięty. Więc wniosek, po co być tam gdzie cię nie chcą
A zdjęcia pojawiły się tutaj ze względu właśnie na to, że w powszechnej opinii każda replika to ulep i po ch..j to budować
Jak mi to powiedział kolekcjoner R.S. (nie chodzi o Rafała Sonika haha) po co budować replikę czegoś co istnieje ?!
Skinder pisze: ↑2022-02-02, 11:25
Facebooka tu nie ma, to dorzucę tylko kilka kwestii - po co to komu, nie wolno tak robić, to nie oryginał, robocizna się nie wlicza do kosztów, to już nie wsk, nigdy takich nie robili
Idealnie to ująłeś
Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250
: 2022-02-02, 20:43
autor: halcik
Fajnie że Ci się chciało, a jeszcze lepiej, że się nie kryjesz że to replika. Wygląda super i zazdroszczę jak by to był oryginał
Ma cieszyć właściciela, a to chyba robi
Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250
: 2023-08-06, 13:06
autor: Skinder
https://www.youtube.com/watch?v=p8eP_Cbm7lY - Silnik z trialówki na stole
Może kogoś taki odcinek zainteresuje
Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250
: 2023-08-06, 18:00
autor: czankete
Skinder pisze: ↑2023-08-06, 13:06
Może kogoś taki odcinek zainteresuje
...powiem tak - wszystkie przedstawiane przez Ciebie materiały są interesujące
...