WSK M21W2 175
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2012-06-29, 23:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
XTZ 660 - Lokalizacja: P-ń
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Witam.
Wczoraj kupiłem wsk, ale że się nie znam dokładnie na wszystkich modelach to prosiłbym o potwierdzenie czy to to jest to co myślę. Od wczoraj czytam forum i wywnioskowałem że jest to model M21W2 175 ale ktoś to musi potwierdzić
Pytanie. Czy to jest oryginalna kierownica? po odkręceniu ssania nagwintowany otwór wygląda na fabryczny. Wiem że była malowana, bak był czarny. Rocznik 1981 silnik 060 bez żadnych gum w cylindrze. Prądnica - oświetlenie 12v ładowanie 6V. Pokrowiec na siedzeniu jakby zmieniany, na podstawie siedzenia są dziury jakby po nitach, ale nie wiem jak była mocowana aluminiowa(?) ramka.
Dwa zdjęcia:
Wczoraj kupiłem wsk, ale że się nie znam dokładnie na wszystkich modelach to prosiłbym o potwierdzenie czy to to jest to co myślę. Od wczoraj czytam forum i wywnioskowałem że jest to model M21W2 175 ale ktoś to musi potwierdzić
Pytanie. Czy to jest oryginalna kierownica? po odkręceniu ssania nagwintowany otwór wygląda na fabryczny. Wiem że była malowana, bak był czarny. Rocznik 1981 silnik 060 bez żadnych gum w cylindrze. Prądnica - oświetlenie 12v ładowanie 6V. Pokrowiec na siedzeniu jakby zmieniany, na podstawie siedzenia są dziury jakby po nitach, ale nie wiem jak była mocowana aluminiowa(?) ramka.
Dwa zdjęcia:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Cześć,
ładny materiał do odnowy
. Kierownica tego typu nie występowała w tym roku produkcji. Motorek nie ma kierunków ani mocowań, więc na tę chwilę jest to zwykła M21W2. Aluminiowa ramka była montowana na specjalne zameczki, takie odginane blaszki. Podstawa siedzenia była jednak taka sama dla obu typów kanap.
Życzę powodzenia przy pracach.
Pozdro!
ładny materiał do odnowy

Życzę powodzenia przy pracach.
Pozdro!
- BartekG
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-07-29, 08:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Dudek 175
Nie dosyć, że to nie jest temat o M21W2 , to jeszcze zdjęcia na hostingu, a nie w formie załącznika, panowie tak nie robimy !
Tak to jest oryginalne malowanie , występowało przez krótki okres czasu, sam nie wiem dokładnie jaki 79-80 ?. Zwykła M21W2, na pewno nie Dudek
Tak to jest oryginalne malowanie , występowało przez krótki okres czasu, sam nie wiem dokładnie jaki 79-80 ?. Zwykła M21W2, na pewno nie Dudek

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Malowanie oryginalne dla WSK M06B3/M21W2 w latach 1978-1979.
- Oktan175
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-11-23, 18:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B3 , M21 W2
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Czy aluminiowy dystans osi tylnego koła został zamieniony w późniejszych latach na żelazny w ocynku ? Właśnie taki dystans jest w mojej i nie wiem czy mam go zastąpić aluminiowym czy może zostawić bo tak było w oryginale dodam że moja czwórka jest z 82 roku .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- zojna
- Posty: 8
- Rejestracja: 2012-06-29, 22:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
M21W2 - Lokalizacja: Łuków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2
Mam taie pytanie bo nie widzę dokładnie a mam identyczną, mam instalacje 6V i kluczyk na 3 przełożenia czy w tej jest tak samo?
PS. tylko bak ten garbaty mam...
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
175(wszystkie) chyba powinny mieć stacyjkę na 4 przełożenia.zojna pisze:kluczyk na 3 przełożenia czy w tej jest tak samo?
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Nie 'chyba powinny", tylko na pewno nie wszystkie. Pierwsze garbate miały stacyjkę z żółwikiem ze 125.pawel15 pisze:175(wszystkie) chyba powinny mieć stacyjkę na 4 przełożenia.zojna pisze:kluczyk na 3 przełożenia czy w tej jest tak samo?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
- SEBA
- Posty: 285
- Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
- Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6 - Lokalizacja: Hajnówka
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Ja u siebie mam przednią lampę na stacyjkę 3 przełożeniową z żółwikiem i licznik 120km/h. Posiadam też drugą identyczną lampę ale na stacyjkę 4 przełożeniową z otworkami na mocowanie żółwika i na licznik 120km/h orientujecie się od czego ona może być?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2013-03-04, 15:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 1974r
- Lokalizacja: Mętów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Witam. Mam WSK M21W2 175 z 1974r, macie może plany techniczne lub budowy? Motocykl jest mojego taty i chciał bym go odnowić ale nie jest kompletny;/ i jest rozłożony na części.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2012-12-21, 11:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-Z2
Garbate 175 - Lokalizacja: wielkopolska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
tu masz książki:
viewforum.php?f=122
viewforum.php?f=122
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 2009-11-18, 16:36
- GG: 3426598
- Moje maszyny: Kobuz 76
Gil 76
Lelek 76
B3 85
M11 67 - Lokalizacja: Bednary, Nieborów, Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Wczoraj kupiłem kolejną do mojej kolekcji. WSK 175 rok 1974. Zastanawiam się czy jest to w pełni oryginalny motocykl. Przednia lampa jest metalowa ze stacyjką na boku, posiada taki plastikowy kominek (który się obraca), mały licznik taki jak w 125, osłona łańcucha pełna, boczki małe plastikowe, bak wąski z naklejanymi emblematami WSK, siedzenie z listwą, lampa tylna jak w Gazeli. Co do silnika na prądnicy jest napisane oświetlenie 12V ładowanie 6V, ale silnikiem się nie sugeruje bo sądząc po numerach na ramie i w dowodzie rej. musiał być już kilkakrotnie przekładany. Gdyby miał ktoś może pełen oryginał z 1974 roku to proszę o kontakt, chciałbym w pierwszej fazie remontu doprowadzić to do stanu takiego jak wyjechało z fabryki. Pozdrawiam 
PS. Kolega KLINAR może mieć rację z tym siedzeniem w dwóch kolorach. Znajomy kiedyś kupił WSKe 175 (nie pamiętam rocznika) i też siedzenie było w dwóch kolorach, wyglądało mi to na oryginał. Siedzenie było z listwą, ale nie takie profilowane jak np. w Kosie czy Kobuzie, tylko zwykłe "płaskie".

PS. Kolega KLINAR może mieć rację z tym siedzeniem w dwóch kolorach. Znajomy kiedyś kupił WSKe 175 (nie pamiętam rocznika) i też siedzenie było w dwóch kolorach, wyglądało mi to na oryginał. Siedzenie było z listwą, ale nie takie profilowane jak np. w Kosie czy Kobuzie, tylko zwykłe "płaskie".
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Mógł by mi ktoś z wymiarować rozmieszczenie otworów pod pełną osłonę łańcucha bo mam pod zwykła a muszę przygotować pod pełna i teraz nie wiem czy wystarczy tylko dospawać ucho w dół czy całe mocowanie do przerobienia...
Podajcie wymiary osiowe czyli od osi otworu do osi rurki
Podajcie wymiary osiowe czyli od osi otworu do osi rurki

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Masz mierzone na oryginalnym wahaczu W21M2 - odległość ta jest jednakowa i wynosi po 45mm co daje razem odległość 90mm od osi otworów mocujących osłonę.mistrzunioss pisze: Podajcie wymiary osiowe czyli od osi otworu do osi rurki

Z kolei oś przecinająca środki obu tych otworów znajduje się w odległości równo 20mm od osi wahacza.
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Dziękować
Podziękowania lecą.
Spadam wykręcać wahacz

Podziękowania lecą.
Spadam wykręcać wahacz

- kuchar
- Posty: 130
- Rejestracja: 2014-01-08, 18:52
- GG: 0
- Moje maszyny: wueski, jawa, romet
- Lokalizacja: LKR
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 175
Witam kilka dni temu kupiłem WSK 175 i nie bardzo wiem czy jest to zwykła 175 czy Kobuz. Rok produkcji 1982, silnik 060, lampa plastikowa, plastiki na zbiorniku, plastikowe boczki. Drugie pytanie odnośnie błotników, czy możliwe jest aby oryginalnie błotnik tylny był "cienki" a przedni "gruby" czy może po prostu ktoś wymienił jeden z nich. Sorki za jakość zdjęć ale nie mam w tej chwili możliwości zrobienia nowych.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość