WSK M21W2 Dudek 175
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-05-29, 23:37
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 '78
WSK M21W2 Dudek '76 - Lokalizacja: Sierpc
- Kontaktowanie:
- DamianWSK
- Posty: 107
- Rejestracja: 2007-10-11, 15:50
- GG: 4538279
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2007-06-09, 21:58
- Lokalizacja: Krk
- Kontaktowanie:
czy były produkowane czarne Baki? bo wiele informacji na to wygląda. opowiem Wam 2 historie czemu tak myślę: pytałem się wujka czy nie wie o jakiejś Wsce(bylem wtedy na kupnie) i powiedział mi ze jest "czarna z wydechem u góry i siedzeniem z dwóch części"nie widział napisu bo byla przykryta dywanem
. A druga to taka ze bylem raz u kolegi i chwalił mi się ze kupił bardzo niekompletnego Baka tzn silnik w częściach i rama"podbita" zobaczyłem bak czarny z gumami i charakterystyczny emblemat"ptak". przód miał "sportowy" nie wiem co to jest
a może to był Gil. Więcej informacji podam jak będę jeszcze u niego
pzdr


pzdr
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- Dziki
- Posty: 14
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:41
- GG: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
No bo Bąk nie miał kierunkowskazów. A że felgi i osłona popielata? to też - zdaje mi się - było normalką w pewnej fazie produkcji Bąka. Czyli ==> bączek jest oryginalny, w dodatku ma rejestrację!! Szkoda może że nie ma wysokiej kiery, ale niska to przecież też oryginał. Ja bym brał bez dyskusji! 9 stówek to dziś całkiem przyzwoita cena.Dziki pisze:Bąk za 900 zł , oryginał z zarejestrowany, brakuje kierunkowskazów i kierownica jest niska, błotniki szare, felgi szare i oslona łańcucha też szara, poza tym komplet. Co myślicie o temacie?
- hubal
- Posty: 4
- Rejestracja: 2007-09-06, 08:16
- GG: 0
- Lokalizacja: ŁOSIÓW
- Kontaktowanie:
Pytanie o wymiary kierownicy do Wsk Dudek
Witam! Mam takie pytanie jeżeli ktoś wie (napewno a nie tylko się domyśla), ma kierownice do Dudka i chiałby mi pomóc rozwiać wątpliwości to czy może mi odpowiedzieć na stawiane pytanie: Jak wysoka jest kiera do Dudka? Możecie podać mi konkretne wymiary? Ile ma wysokości od podstawy, jaka jest szeroka u podstawy i szerokość pomiędzy końcami? Za konkretne odpowiedzi dziękuję, zaś jeżeli nie masz nic do powiedzenia i piszesz od tak dla picu to proszę sobie darować. Pozdrawiam!
- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
- hubal
- Posty: 4
- Rejestracja: 2007-09-06, 08:16
- GG: 0
- Lokalizacja: ŁOSIÓW
- Kontaktowanie:
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
- Dziki
- Posty: 14
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:41
- GG: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Witam!
Kupiłem tego Bąka o którym pisałem wcześniej
W końcu cena stanęła na 800, moto ma najechane nieco ponad 5 tyś km, ma jeszcze plombę na silniku i jest w 100 % oryginalne. Do tego zarejestrowana na nowej tablicy, aktualny przegląd i OC, pali od pierwszego kopa na dotyk. Z dokumentów dostałem:
- faktura zakupu z 1977 roku
- gwarancja na akumulator Też z 77 roku
- stary dowód rejestracyjny
- instrukcję
- książeczkę gwarancyjną
- świadectwo kontroli jakości z fabryki
Motorek chodzi i wygląda pięknie ale brakuje w nim wysokiej kierownicy. Jest założona niska też oryginał ale szukam teraz wysokiej z poprzeczką więc jakby ktoś miał to chętnie kupię. Oto link do fotki mojego nowego nabytku http://bikepics.com/pictures/1122000/
pozdro
Kupiłem tego Bąka o którym pisałem wcześniej

- faktura zakupu z 1977 roku
- gwarancja na akumulator Też z 77 roku
- stary dowód rejestracyjny
- instrukcję
- książeczkę gwarancyjną
- świadectwo kontroli jakości z fabryki
Motorek chodzi i wygląda pięknie ale brakuje w nim wysokiej kierownicy. Jest założona niska też oryginał ale szukam teraz wysokiej z poprzeczką więc jakby ktoś miał to chętnie kupię. Oto link do fotki mojego nowego nabytku http://bikepics.com/pictures/1122000/
pozdro
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Na forum ostatnio poruszył się temat o lusterkach Galmot Poznań w związku z czym chciałem przedstawić jak zrobić sobie takie lusterko posiadając samą obudowę z lustrem.
W tych lusterkach obudowa jest montowana na na chromowanym pręcie o długości 42cm zagiętym pod kątem prawie 90 stopni pręt o średnicy 8mm długość do zagięcia 70mm gwintowane według uznania. Można wykorzystać jak ja z kwietnika tak właśnie coraz mniej już spotykany ale pewnie wala się gdzieś po piwnicy ma chromowany drut który sie łatwo zagina lecz chrom średnio to znosi trzeba na ciepło możemy również wykorzystać zwykły pręt i oddać go do chromowania oczywiście .To był ten łatwiejszy element a teraz obejmy na kierownice łatwo znaleźć lub nawet kupić ale co z obejma przy obudowie która obejmuje pret o fi 8mm razem z Gaceczkosem nad tym myśleliśmy do pierwsze mojej wizyty na złomie
otóż takie same obejmy możemy znaleźć w lusterkach przy samochodzie żuk starszych modelach, tudzież Syrena ,Ursus dodatkowo nakrętka z łepkiem i mamy piękne lustereczko w zależności ile zapłaciliśmy za obudowę.
Produkt wejściowy
W tych lusterkach obudowa jest montowana na na chromowanym pręcie o długości 42cm zagiętym pod kątem prawie 90 stopni pręt o średnicy 8mm długość do zagięcia 70mm gwintowane według uznania. Można wykorzystać jak ja z kwietnika tak właśnie coraz mniej już spotykany ale pewnie wala się gdzieś po piwnicy ma chromowany drut który sie łatwo zagina lecz chrom średnio to znosi trzeba na ciepło możemy również wykorzystać zwykły pręt i oddać go do chromowania oczywiście .To był ten łatwiejszy element a teraz obejmy na kierownice łatwo znaleźć lub nawet kupić ale co z obejma przy obudowie która obejmuje pret o fi 8mm razem z Gaceczkosem nad tym myśleliśmy do pierwsze mojej wizyty na złomie

Produkt wejściowy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Dziki
- Posty: 14
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:41
- GG: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Witam!
Mam pytanie dotyczące znaczku na bocznych osłonach w modelu Bąk, mój Bąk jest z 1977 roku i nie wiem jakie mają być znaczki na tych osłonach. Bo są dwie opcje albo napis podkreślony Bąk albo taki trójkątny znaczek Z jakimś niby ptaszkiem czy czymś takim i nie wiem jakie znaczki byłby na bąkach w 77 roku a chcę mieć oryginalny taki jaki był fabrycznie.
pozdro
Mam pytanie dotyczące znaczku na bocznych osłonach w modelu Bąk, mój Bąk jest z 1977 roku i nie wiem jakie mają być znaczki na tych osłonach. Bo są dwie opcje albo napis podkreślony Bąk albo taki trójkątny znaczek Z jakimś niby ptaszkiem czy czymś takim i nie wiem jakie znaczki byłby na bąkach w 77 roku a chcę mieć oryginalny taki jaki był fabrycznie.
pozdro
- DamianWSK
- Posty: 107
- Rejestracja: 2007-10-11, 15:50
- GG: 4538279
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontaktowanie:
Re: WSK BĄK 125 i WSK DUDEK 175
http://www.allegro.pl/item313831222_uwa ... elek_.html
Kolejny Bąk z kierownicą bez poprzeczki, rocznik 77.
Kolejny Bąk z kierownicą bez poprzeczki, rocznik 77.
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: WSK BĄK 125 i WSK DUDEK 175
moim zdaniem jest to ciekawy składak, ponieważ do roku nie zgadzaja się : konsola ( licznik + stacyjka ), zbiornik ( przykręcane emblematy ) i widac ze przednia lampa jest od innej WSK np. Lelka malowanego w czerwieni meksykańskiej...
- wueskajarka
- Posty: 314
- Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
- GG: 5298596
- Lokalizacja: G O R Z Ó W
- Kontaktowanie:
Re: WSK BĄK 125 i WSK DUDEK 175
A oto Dudi z marca 1977 roku w MT.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!
- Refirrus
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-04-24, 16:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Dudek
- Kontaktowanie:
Re: WSK BĄK 125 i WSK DUDEK 175
Witam jestem nowy i od razu proszę o pomoc, a mianowicie jak jest przeprowadzone cięgło tylnego hamulca bo u mnie ten pręt jest jakoś powyginany i tam było coś chyba rzeźbione. A chciałbym żeby to było tak jak być powinno. Jakieś zdjęcie byłoby mile widziane.
- DamianWSK
- Posty: 107
- Rejestracja: 2007-10-11, 15:50
- GG: 4538279
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontaktowanie:
Re: WSK BĄK 125 i WSK DUDEK 175
Przyłączam się do prośby kolegi. U mnie ten pręt przechodzi dziwnie blisko koła.
- Refirrus
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-04-24, 16:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Dudek
- Kontaktowanie:
Re: WSK BĄK 125 i WSK DUDEK 175
Umiesz liczyć licz na siebie. Doszedłem jak ma to być. Ten pręt właśnie tak blisko koła ma być. Tylko upewnij się czy masz prosto ustawione koło i czy samo koło nie jest pokrzywione żeby nie tarło o to cięgło.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości