WSK M06B3 125
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Mam pytanie wrócę do Wsk w kolorze Popielato-wiśniowym czy tego typu malowanie było częste czy tylko wyszło kilka sztuk .Prosiłbym o informacje
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Były to prospektowe, i jakaś krótka seria w 72 roku.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Dzięki
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Mam jeszcze jedno pytanie czy był to identyczny wahacz jak u gazeli
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Nie nie był to identyczny wachacz, podobny był tylko kształtem. Jest węższy w b3.
edit Źle sformułowałem sopi
edit Źle sformułowałem sopi

Ostatnio zmieniony 2011-02-21, 19:51 przez Szczepan, łącznie zmieniany 1 raz.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
węższy oczywiście w b3
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Rozmowa przeniesiona z innego tematu Zbiornik ze zgrzewem 1975 szparunek złoty a zbiornik ze spawem niewidocznym 1976 szparunek biały
Edit: sprawa wyjaśniona widoczny zgrzew był efektem wypiaskowania zbiornika i pomalowania go bez zaszpachlowania zgrzewu
Edit: sprawa wyjaśniona widoczny zgrzew był efektem wypiaskowania zbiornika i pomalowania go bez zaszpachlowania zgrzewu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-03-25, 12:07 przez xradusx, łącznie zmieniany 1 raz.
- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
xradusx ten ze "zgrzewem" ma orginalny lakier?mam kilka garbatych baków i na żadnym nie widziałem takiego zgrzewu oprócz jednego który ma zdarty lakier do blachy
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Nie na wierzchu jest nieoryginalny lakier ale pod spodem jest oryginalny cały motocykl był malowany ale na szczęście farba na farbę
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
- GG: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Poprzyj swoją wypowiedź fotografiami zbiornika w org lakierze. Jak dla mnie 'łysy' zbiornik z widoczną na środku zgrzeiną który pokazałeś to jedna wielka ściema. Ale jeśli uważasz inaczej i chcesz podjąć dalszą konstruktywną dla tego tematu dyskusję to znajdź mi chociaż 5 motocykli z podobnymi zbiornikami w oryginale. Ja posiadałem bardzo wiele garbusek z różnych lat produkcji i piaskowałem już kilka garbatych zbiorników, ale nigdy nie spotkałem się ze zbiornikiem o którym piszesz w powyższym cytacie. Wszystkie posiadają na środku zgrzeinę a nie 'niewidoczny spaw'. Skoro spaw jest niewidoczny to skąd wiesz co jest pod fabryczną szpachlówką? Jedyne elementy spawane w garbatym zbiorniku to wlew paliwa, ucho mocujące tylne i gwint kranika. Jeśli masz chodź jeden zbiornik garbaty po piaskowaniu to jedyne spawy punktowe jakie zobaczysz to z przodu na połączeniu wytłoczek oraz z tyłu. Ale owe spawy służą jedynie do złapania wymiaru pod dalszy proces zgrzewania zbiornika w całość.xradusx pisze:Mylisz się brat jest ze zgrzewem na wierzchu i ze spawem nie widocznym mam obydwa typy jak chcesz jutro wżuce ci fotki
- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
w mojej b3 szew wyszedł dopiero gdy piaskowałem zbiornik przed piaskowaniem , czyli orginał nie był widoczny tak że raczej pewne ze nie było dwóch rodzai
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
W drugim rodzaju wydaję mi się, że jest zaszpachlowane tak jak mówi Romano.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Spoko Agresives ogólnie spotakałem się z czymś takim może z 2 razy dlatego też pytam. Na razie nie mam mozliwości wykonania fotek tego zbiornika. Czyli uważasz ze każdy garbaty zbiornik wypiaskowany będzie miał te wgłębienie tak i fabrycznie było to szpachlowane hm całkiem możliwe nie kłócę się a masz może zdjęcie wypiaskowanego takiego zbiornika na którym jest widoczne te wgłębienie?
- Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
- Kontaktowanie:
- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
mój bez lakieru wygląda identycznie
- Shoei
- Posty: 195
- Rejestracja: 2007-06-06, 03:19
- GG: 1233445
- Moje maszyny: www.wsk-perkoz.blogspot.com
- Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Piaskowałem zbiornik oryginalny lakier i nie miał zgrzewu po piachu nagle się pokazał. Wniosek Wszystkie maja zgrzewy bo jakoś musiały być robione a to ze nie widać tego to dlatego ze fabrycznie były szpachlowane.
http://wsk-perkoz.blogspot.com Kupie motocykl oraz części do WSK Perkoz
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
No i sprawa rozwiązana dzięki chłopaki hm tylko nie wiem dlaczego u nie pod farbą przebija w jednym miejscu oryginalna hm pewnie nie był dokładnie wypiaskowany. a spotkany na allegro kiedyś przeze mnie widocznie był nie szpachlowany. Dzięki chłopaki
EDIT: Zmieniłem pierwszy post ze zdjęciami żeby nie wprowadzał nikogo w błąd ale żeby wyjaśniał. Jak co mozna pierwszy post zostawić w celu późniejszych zapytań
EDIT: Zmieniłem pierwszy post ze zdjęciami żeby nie wprowadzał nikogo w błąd ale żeby wyjaśniał. Jak co mozna pierwszy post zostawić w celu późniejszych zapytań
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Interesują mnie daty, w których zostały zmienione te elementy (w nawiasach podałem roczniki, w ktorych wg mnie "na oko" mogły nastąpić przejścia):
- stopka centralna z prostej na zagiętą (1977-1978)
- błotnik głęboki ze szparunkami na ten bez szparunków (1980)
- kolanko okrągłe na kwadratowe (1977-1978 [w mojej be trójce miałem kwadratowe zanim zostało pocięte - oryginalne?])
- tłumik na nakrętkę => na opaskę (1977-1978).
Z góry dziękuję za odpowiedź
. W tym temacie nie znalazłem pewnych informacji. W poście Węża jest niby napisane, kiedy to było, ale z uwagi na niepoprawne informacje (np. przednie mocowanie silnika pojedyncze było już w '83) wolę spytać
. Pozdr.
- stopka centralna z prostej na zagiętą (1977-1978)
- błotnik głęboki ze szparunkami na ten bez szparunków (1980)
- kolanko okrągłe na kwadratowe (1977-1978 [w mojej be trójce miałem kwadratowe zanim zostało pocięte - oryginalne?])
- tłumik na nakrętkę => na opaskę (1977-1978).
Z góry dziękuję za odpowiedź


- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Tylko mogę dodać, że 78r kolanko "kwadratowe" (popraw datę przy okazji). Tłumik od SHL (obejma) więc nieoryginalny, stopek centralnych nie było.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2011-04-20, 15:32
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson
Wsk 125 - Lokalizacja: Luzino
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3
Witam.
Mam wske M06B3 1975r. i ma ona ramkę reflektora w kolorze całej lampy?
Czy takie rozwiązanie było stosowane w oryginale, czy to przeróbka ?
Mam wske M06B3 1975r. i ma ona ramkę reflektora w kolorze całej lampy?
Czy takie rozwiązanie było stosowane w oryginale, czy to przeróbka ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości