Moja teoria - m06-64 ze zmienioną ramą na b1. Pałąk tłumika wygląda dziwnie jakby był coś rzeźbiony.
WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Numery są tu

Moja teoria - m06-64 ze zmienioną ramą na b1. Pałąk tłumika wygląda dziwnie jakby był coś rzeźbiony.
Moja teoria - m06-64 ze zmienioną ramą na b1. Pałąk tłumika wygląda dziwnie jakby był coś rzeźbiony.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
- GG: 0
- Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957 - Lokalizacja: Zawiercie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Czyli silnik jest od 64
Wrzucam foto na którym widać dobrze pałąk.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Podaj nr silnika, zobaczę który to rok. Musisz popatrzeć przy ramie jak ten pałąk jest przyspawany, czy to fabryka czy cudowane, bo jest stanowczo za blisko podnóżka.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
- GG: 0
- Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957 - Lokalizacja: Zawiercie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
No to najwcześniej za tydzień niestety
Rama w B1 ma inaczej rozwiązane mocowania podnóżków, więc jeśli faktycznie to powinny być jakieś ślady obcięcia ich. Też to właśnie dostrzegłem że jest nietypowy kąt pomiędzy ramą a pałąkiem, bd miał chwile czasu to pooglądam dokładnie i porobię zdjęcia. Może to już jakiś schyłek produkcji, a pałąk to pochodna jakiegoś wypadku.

- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Przejście z 64 na B1 było 200 tysięcy ram niżej - nierealne.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
- GG: 0
- Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957 - Lokalizacja: Zawiercie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Czyli podsumowując- jest to składak? Koła mam z bębnami o 4 żebrach.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Czyli też wieje B1...
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Rama to typowa M06-64, poza konsolami podnozkow jest wiele istotnych szczegolow jak; blokada siedzenia, blokada kierownicy, mocowanie baku, no i najbardziej charakterystyczne mocowanie akumulatora...
Propos pałąka mocowania tłumika, często bywało tak, że ten element doznawał wiele obrażeń, był skracany, dospawywany oraz wyginany.
Propos pałąka mocowania tłumika, często bywało tak, że ten element doznawał wiele obrażeń, był skracany, dospawywany oraz wyginany.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Dobrze, wytłumacz zatem dlaczego taki numer.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2012-04-26, 17:52
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06 b1
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Witam. Jak widać na fotce z numerem ramy-nie ma zamka blokady kierownicy ani śladu po nim więc rama od M06-64. A numery może przebijane. 

-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Witam, właśnie rozpocząłem remont swojej 64, mam pytanie jak wyglądała i czego była zrobiona zatyczka sztycy główki ramy ?.
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Jakość słaba, ale chyba widać jak to wyglądało. Zrobiona z plastiku. Motor z roku 1967.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Wcześniejsze miały śrubę chromowaną.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Dzięki, ale ja właśnie mam z chromowaną
śrubą (jest na 5 stronie tego wątku) z roku 1964 początek produkcji i według erraty instrukcji obsługi powinien tam być korek sworznia.
śrubą (jest na 5 stronie tego wątku) z roku 1964 początek produkcji i według erraty instrukcji obsługi powinien tam być korek sworznia.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Początek 65 - też mam taką nakrętkę, czy aby czasem nie na to przychodziła plastikowa osłonka?
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2012-03-20, 12:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
W modelu B1 i pradwopodobnie także w 64, nakrętka sworznia kierownicy była otwarta. jako zatyczkę otworu zastosowano tarlonowy korek kierownicy, jak na poniższym zdjęciu z mojej B1 z 1969 r. Tarlon to rodzaj plastiku, zresztą nie najwyższych chyba prametrów.
W moim motocyklu poprzedni właściciel wstawił korek od "smacznego i zdrowego wina owocowego", można więc i tak.
W modelu WSK M06, podobnie jak w WFM M06, nakrętka była metalowa kołpakowa zamknięta.
W moim motocyklu poprzedni właściciel wstawił korek od "smacznego i zdrowego wina owocowego", można więc i tak.
W modelu WSK M06, podobnie jak w WFM M06, nakrętka była metalowa kołpakowa zamknięta.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Dzięki akr właśnie o coś takiego mi chodziło. Może takie dodatkowe "cudo" posiadasz ?.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2012-03-20, 12:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Niestety nie. Szukaj na giełdach, np. MBW w Łodzi, lub w podobnych miejscach.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Za Ilustrowana historia motocykla WSK ciekawostka. Model M 06-65, który nie wszedł do produkcji, coś przejściowego między 64 a B1:Jakub pisze:To jest chyba m06-64 ze zmienionym siedzeniemRoy pisze:Panowie z całym szacunkiem ale to chyba nie jest B1.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Co to za silnik ?
Na s01 mi nie wygląda
Fajne boczki , tylny błotnik coś jak Shl m06 lub WSK model Z


Fajne boczki , tylny błotnik coś jak Shl m06 lub WSK model Z
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość