Strona 7 z 16

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-03, 09:26
autor: Savier
Nie ma fotek :(.
Tak, były różne króćce, ale czy na filtr przez to miałoby nie pasować to nie jestem pewien.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-03, 09:28
autor: aneheli
Savier pisze:Nie ma fotek :(.
Tak, były różne króćce, ale czy na filtr przez to miałoby nie pasować to nie jestem pewien.
Poprawiłem

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-03, 11:09
autor: Savier
To może ja podam co trzeba wymienić :) Gdybyś podał numer ramy (możesz bez dwóch ostatnich cyfr XX) to byłoby jeszcze łatwiej wszystko określić.
1. Siedzenie - siedzenie z alu ramką (na 90% z zagiętą dupą, jak w kobuzach)
2. Stopka hamulca - stopka hamulca prosta.
3. Kierownica - kierownica szeroka (~86cm)
4. Błotnik przedni niski - błotnik przedni wysoki.
5. Lagi ruchome z mocowaniami - lagi ruchome bez mocowań.

Poza tym wszystko wygląda ładnie. Dobra baza do renowacji. :) Wstaw jeszcze fotki konsoli.
Co do lag, obetnij po prostu mocowania. Jak chcesz to zrobię fotki jak to powinno wyglądać i tyle. Nie ma się co pierdzielić :D. Wywal te "dodatki" i od razu to przejrzy na oczy. Ah, mógłbyś jeszcze cyknąć fotkę dolnej półki od dołu?

Pozdro i powodzenia w działaniach. Mam nadzieję, że coś pomogłem.

PS. Cylinder masz alu - powinien być żeliwny.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-03, 16:30
autor: aneheli
Savier dzięki za obszerne info koło środy wrzucę numerki i foteczki, dodam że sprawdzałem rano i numery silnika nawet mam zgodne z dokumentami, nie znacie kogoś kto sprzedaje (sprzedają na allegro) i wybija tabliczki znamionowe?

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-03, 16:39
autor: Szczepan
Weź sprawdź czy pod siedziskiem nie ma przypadkiem śladów po uciętych mocowaniach rozkładanego siedzenia, bo myślę tak jak Żubr że to jest Bąk.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-03, 18:22
autor: Johnny
Bo to jest Bąk - na zdjęciu wyraźnie widać oprawkę na trzpień blokowania siedzenia :)

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 10:32
autor: aneheli
Wstawiam zdjęcie główki ramy, mogę podać także numery silnika jeżeli to w czymś pomoże, przesyłam zdjęcie tylnej części ramy oraz wzmocnień stopek, bąk też miał takie wzmocnienia?

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 12:40
autor: Skinder
Tak, bąk również posiadał takie wzmocnienia w pierwszej serii - rocznik 75. Masz bąka, jedynie z odciętymi mocowaniami składanego siodła.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 17:33
autor: Johnny
Gdyby ktoś wątpił w istnienie wiśniowych Lelków to poniżej zdjęcia motocykla właśnie w takim kolorze. Rocznik 76 (analogicznie jak mój Bąk również fabrycznie w wiśniowej barwie). Lelek od nowości raczej nie ruszany, zachowany w bardzo dobrym stanie, przemierza drogi na śląsku. Wzmocnienie podnóżków oczywiście jest. Oryginalny kolorek wystaje z pod gumy na baku - reszta utleniona na gustowny sraczkobrąz.

Pojazd zachował nawet opony D40 z przodu i z tyłu co jest rzadkością na tylnych kołach :/

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 18:31
autor: Szczepan
Piękna sztuka, kiedyś na allegro trafił się org boczek z napisem Lelek w wiśniowym malowaniu :)

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 20:58
autor: Savier
:o
Jest dowód na istnienie wiśniowego lelka! Tak miał mój wyglądać!
Miał. ;)

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 21:03
autor: avecezarave
Witam :-)
Posiadam Lelka zakupionego jakieś dwa lata temu z Allegro z okolic Bełchatowa. Renowacja idzie wolno ale do przodu. Co mogę sie dowiedzieć o nim po numerze ramy S01533861 ? Był on w kolorze pomarańczowym tzn lampa, zbiornik, boczki z napisem oraz błotniki. Czy to było fabryczne malowanie? Z góry dziekuję za wszelką pomoc.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 21:09
autor: Savier
Napis czarny czy czerwony?
Dosyć stary, ale malowanie takie występowało fabrycznie. NIe masz przypadkiem kierownicy z poprzeczką?

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 21:12
autor: avecezarave
Napis jest czarny. Kierownica była zwykla założona ale mam chyba ze dwie takie z poprzeczkami wiec nie ma z tym problemu. Podobnie było z dolnym tłumikiem oraz pokrywką od słoika, który był pokrywą puszki ze stacyjką :-) Najbardziej mnie zastanawia co można powiedzieć po tym numerze ramy?

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 21:15
autor: Savier
1975, nie jestem w stanie powiedzieć, która połowa, żeby nie skłamać ;). Generalnie bardzo stara specyfikacja lelka.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 21:20
autor: avecezarave
Nie chcę sie narzucać ale czym oprócz starszej tylnej lampy i zapewne osłonki na łańcuch z sierpem na końcu charakteryzował się jeszcze taki Lelek? Czy starszy wachacz tylni również to obejmował?

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 21:24
autor: Savier
Wahacz na pewno nie, a co do osłony łańcucha i tylnej lampy - za cienki jestem, żeby to stwierdzić.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 21:30
autor: avecezarave
Ok dzięki za info. Wciąż jednak wacham się w jakim kolorze go zrobić, bo najczęściej to chyba Yellow Bahama widać. Mam dylemat.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 21:32
autor: Savier
Masz wybór pomiędzy:
  • - pomarańczowy
    - yellow bahama
    - wiśniowy
    - czerwień meksykańska
    - błękitny
Ale generalnie myślę, że nikt nie ukrzyżuje Cię, jeżeli zastosujesz kolor z katalogu z 1977 roku. ;)

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-07, 21:42
autor: avecezarave
Pomarańczowy jakoś mi nie leży. Yellow Bahama fajny. Wiśniowy to raczej do WFM-ki mi pasuje. Interesyjąca jest czerwień meksykańska oraz błękitny. Znasz może kody tych lakierów? Acha a błotniki to mają być popielate czy również w kolorze?