
WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Nie będzie pasowało 

-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-11-20, 21:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,1966 r.
- Lokalizacja: Bad Vilbel
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Mozesz bardziej rozwinac temat,wg. mnie zewnetrznie sa takie sama to w czym tkwi szczegol?peter125-175 pisze:Nie będzie pasowało
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Różnią się mocowaniami blachy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Były jeszcze siedzenia na sklejce 

Ostatnio zmieniony 2013-03-24, 16:11 przez Łukasz S., łącznie zmieniany 1 raz.
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
A no fakt
.Widziałem w kilku M06-Z

-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-11-20, 21:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,1966 r.
- Lokalizacja: Bad Vilbel
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Wlasnie mam mozliwosc kupienia tego na sklejce,ale odpada skoro nie bedzie paowacŁukasz S. pisze:Były jeszcze siedzenia na sklejce
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Co w niej dziwnego? błotniki nie ori.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
zubr9471 pisze:Koń jaki jest, każdy widzi.WSK pisze:błotniki nie ori.

Co w niej "dziwnego", że została tutaj zamieszczona?
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Rama od b1 ale błotniki to nie wiem od czego.
Ostatnio zmieniony 2013-05-02, 13:33 przez peter125-175, łącznie zmieniany 1 raz.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Zaczyna robić się coraz bardziej ciekawie
, a może autorowi wiadomości chodzi o tą dziwną blachę która leży między tłumikiem a ramą? ah domyślać się o intencję to niestety nie mam chęci.

MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- grack
- Posty: 194
- Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
- Lokalizacja: Płock
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Witam Kolegów. To mój pierwszy post na forum. Stałem się dziś właścicielem WSK-i z 1970 roku, wg wszelkich znaków jest to oryginalna M06B1, aczkolwiek mam kilka wątpliwości, więc zwracam się z kilkoma pytaniami. Po pierwsze, mam w niej zamontowany kranik starego typu. Z wcześniejszych postów wynika, że te kraniki były montowane do 1969. Czy mogło się zdarzyć, że montowano je jeszcze w 1970-tym? Kolejne pytanie. Czy tylne koło w B1 ma taką jakby "przelotkę" do linki hamulcowej? Bo przecież hamulec jest tam "napędzany" drutem, więc ta "przelotka" nie jest do niczego potrzebna. Tak więc zastanawiam się czy to na pewno oryginalne koło.. Czy takie montowali. Ogólnie wg tabliczki jest to rocznik 1970, numer ramy zaczyna się S0105. WSK ma stopniowaną kanapę i licznik do 120. Czy waszym zdaniem wygląda to zgrubsza oryginalnie? i jeszcze jedno pytanie. czy do podniesienia siedzenia potrzebny jest kluczyk? Bo nie mam kluczyka, a jakos nie mogłem nigdzie wyczuć żadnego zatrzasku do otwarcia. Czy kluczyki do zamka były uniwersalne czy każdy egzemplarz miał inny? Będę wdzieczny za pomoc. Poniżej dodaje zdjęcie mojej maszyny 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Przede wszystkim . Więcej i lepsze fotki
Co do tego czy w 1970 montowali części z 1969 ---> Montowali to co mieli pod ręką .
Z grubsza wygląda na ok . Kranika z takiej odległości prawie nie widzę .Mam dylemat co do tylnego błotnika , wygląda na jakiś płytszy ---> Ale oczywiście mogę się mylić . Co do kluczyków zamka były inne .
Jaką masz z tyłu lampę powinna być meta;owa jak w Gazeli

Co do tego czy w 1970 montowali części z 1969 ---> Montowali to co mieli pod ręką .
Z grubsza wygląda na ok . Kranika z takiej odległości prawie nie widzę .Mam dylemat co do tylnego błotnika , wygląda na jakiś płytszy ---> Ale oczywiście mogę się mylić . Co do kluczyków zamka były inne .
Jaką masz z tyłu lampę powinna być meta;owa jak w Gazeli

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- grack
- Posty: 194
- Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
- Lokalizacja: Płock
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Fotki były dziś na szybko trzaskane i w ciemnym pomieszczeniu, postaram się wrzucić lepsze na dniach. A poniżej wrzucam zbliżenie na kranik i tylną lampę, niestety nie ma klosza. Z brakujących części to potrzebuję jeszcze lewej dużej osłony gaźnika, podstawki centralnej i wnętrzności gaźnika, reszta jest komplet
A czy ktos ma pomysł jak otworzyć ten zamek?

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Te dwa elementy nie oryginalne . Kranik jest za stary typowy od pierwszych WFM , WSK i WFM .
Tylna lampa powinna być coś w tym guście

Ta chyba jest od Gazeli ale tego typu szukaj
Tylna lampa powinna być coś w tym guście

Ta chyba jest od Gazeli ale tego typu szukaj

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-09-16, 22:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B1
WFM M06 - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Masz tą b1 z początku 1970r więc lampę tylną a właściwie to co z niej zostało masz ogr tak samo siedzenie.
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Mam prośbę do właścicieli dwururek:), czy ktoś mógłby zwymiarować mi tulejki ze zdjęcia?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
A myślałem za lampa nie ori . Również posiadam B1 z 1970 roku i siedzenie mam to takie podwójne jak u Grack . Lampe mam jednak tą metalową jak na zdjęciu z poprzedniego postamacpac pisze:Masz tą b1 z początku 1970r więc lampę tylną a właściwie to co z niej zostało masz ogr tak samo siedzenie.

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
8,5x12x16lis235 pisze:Mam prośbę do właścicieli dwururek:), czy ktoś mógłby zwymiarować mi tulejki ze zdjęcia?
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 2013-05-24, 23:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64 1966r.
- Lokalizacja: Jarosław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Mam prośbę do posiadaczy modelu M06-B1. Czy ktoś z forumowiczów mógłby podać mi wysokość wlewu paliwa. Znalazłem zbiornik a ze zdjęcia ciężko mi sprecyzować czy jest on z 64 czy B1. Z drugiej strony różnica w budowie między nimi jest niewielka więc...myślicie że bak z B1 bez problemy będzie pasował do 64 ? Ktoś może ma u siebie w motocyklu takie rozwiązanie ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość