Strona 9 z 24

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-03-23, 21:54
autor: peter125-175
Nie będzie pasowało :)

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-03-23, 22:37
autor: t nowak
peter125-175 pisze:Nie będzie pasowało :)
Mozesz bardziej rozwinac temat,wg. mnie zewnetrznie sa takie sama to w czym tkwi szczegol?

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-03-24, 15:40
autor: peter125-175
Różnią się mocowaniami blachy.
3121692299_4.jpg
DSC_2913.jpg

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-03-24, 16:01
autor: Łukasz S.
Były jeszcze siedzenia na sklejce :)

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-03-24, 16:06
autor: peter125-175
A no fakt :).Widziałem w kilku M06-Z

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-03-24, 16:31
autor: t nowak
Łukasz S. pisze:Były jeszcze siedzenia na sklejce :)
Wlasnie mam mozliwosc kupienia tego na sklejce,ale odpada skoro nie bedzie paowac

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-04-25, 22:41
autor: WSK
Co w niej dziwnego? błotniki nie ori.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-02, 02:19
autor: WSK
zubr9471 pisze:
WSK pisze:błotniki nie ori.
Koń jaki jest, każdy widzi.
:roll: Ponawiam pytanie,
Co w niej "dziwnego", że została tutaj zamieszczona?

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-02, 10:37
autor: peter125-175
Rama od b1 ale błotniki to nie wiem od czego.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-02, 11:55
autor: Łukasz S.
:faint:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-02, 15:20
autor: WSK
Zaczyna robić się coraz bardziej ciekawie 8/ , a może autorowi wiadomości chodzi o tą dziwną blachę która leży między tłumikiem a ramą? ah domyślać się o intencję to niestety nie mam chęci.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-11, 20:02
autor: grack
Witam Kolegów. To mój pierwszy post na forum. Stałem się dziś właścicielem WSK-i z 1970 roku, wg wszelkich znaków jest to oryginalna M06B1, aczkolwiek mam kilka wątpliwości, więc zwracam się z kilkoma pytaniami. Po pierwsze, mam w niej zamontowany kranik starego typu. Z wcześniejszych postów wynika, że te kraniki były montowane do 1969. Czy mogło się zdarzyć, że montowano je jeszcze w 1970-tym? Kolejne pytanie. Czy tylne koło w B1 ma taką jakby "przelotkę" do linki hamulcowej? Bo przecież hamulec jest tam "napędzany" drutem, więc ta "przelotka" nie jest do niczego potrzebna. Tak więc zastanawiam się czy to na pewno oryginalne koło.. Czy takie montowali. Ogólnie wg tabliczki jest to rocznik 1970, numer ramy zaczyna się S0105. WSK ma stopniowaną kanapę i licznik do 120. Czy waszym zdaniem wygląda to zgrubsza oryginalnie? i jeszcze jedno pytanie. czy do podniesienia siedzenia potrzebny jest kluczyk? Bo nie mam kluczyka, a jakos nie mogłem nigdzie wyczuć żadnego zatrzasku do otwarcia. Czy kluczyki do zamka były uniwersalne czy każdy egzemplarz miał inny? Będę wdzieczny za pomoc. Poniżej dodaje zdjęcie mojej maszyny :)

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-11, 20:53
autor: Jakub
Przede wszystkim . Więcej i lepsze fotki ;-)
Co do tego czy w 1970 montowali części z 1969 ---> Montowali to co mieli pod ręką .
Z grubsza wygląda na ok . Kranika z takiej odległości prawie nie widzę .Mam dylemat co do tylnego błotnika , wygląda na jakiś płytszy ---> Ale oczywiście mogę się mylić . Co do kluczyków zamka były inne .
Jaką masz z tyłu lampę powinna być meta;owa jak w Gazeli ;-)

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-11, 21:19
autor: grack
Fotki były dziś na szybko trzaskane i w ciemnym pomieszczeniu, postaram się wrzucić lepsze na dniach. A poniżej wrzucam zbliżenie na kranik i tylną lampę, niestety nie ma klosza. Z brakujących części to potrzebuję jeszcze lewej dużej osłony gaźnika, podstawki centralnej i wnętrzności gaźnika, reszta jest komplet :) A czy ktos ma pomysł jak otworzyć ten zamek?

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-11, 21:31
autor: Jakub
Te dwa elementy nie oryginalne . Kranik jest za stary typowy od pierwszych WFM , WSK i WFM .
Tylna lampa powinna być coś w tym guście
Obrazek
Ta chyba jest od Gazeli ale tego typu szukaj ;-)

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-12, 01:48
autor: macpac
Masz tą b1 z początku 1970r więc lampę tylną a właściwie to co z niej zostało masz ogr tak samo siedzenie.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-12, 12:47
autor: lis235
Mam prośbę do właścicieli dwururek:), czy ktoś mógłby zwymiarować mi tulejki ze zdjęcia?

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-12, 14:04
autor: Jakub
macpac pisze:Masz tą b1 z początku 1970r więc lampę tylną a właściwie to co z niej zostało masz ogr tak samo siedzenie.
A myślałem za lampa nie ori . Również posiadam B1 z 1970 roku i siedzenie mam to takie podwójne jak u Grack . Lampe mam jednak tą metalową jak na zdjęciu z poprzedniego posta ;)

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-05-19, 12:36
autor: Łukasz S.
lis235 pisze:Mam prośbę do właścicieli dwururek:), czy ktoś mógłby zwymiarować mi tulejki ze zdjęcia?
8,5x12x16

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-06-07, 22:27
autor: St.Anger
Mam prośbę do posiadaczy modelu M06-B1. Czy ktoś z forumowiczów mógłby podać mi wysokość wlewu paliwa. Znalazłem zbiornik a ze zdjęcia ciężko mi sprecyzować czy jest on z 64 czy B1. Z drugiej strony różnica w budowie między nimi jest niewielka więc...myślicie że bak z B1 bez problemy będzie pasował do 64 ? Ktoś może ma u siebie w motocyklu takie rozwiązanie ?