Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
-
kuchar
- Posty: 130
- Rejestracja: 2014-01-08, 18:52
- GG: 0
- Moje maszyny: wueski, jawa, romet
- Lokalizacja: LKR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kuchar » 2014-01-08, 19:38
To znaczy ona należy do mojego wujka który jeździ nią czasem na polowania i tyle

a ja ją jedynie naprawiam

ale miło wiedzieć że to oryginalny gil. Muszę kiedyś przy okazji sprawdzić z jakiego ona jest rocznika.
-
peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
Kontaktowanie:
Post
autor: peter125-175 » 2014-01-08, 19:40
Stawiam na 1975.
-
kuchar
- Posty: 130
- Rejestracja: 2014-01-08, 18:52
- GG: 0
- Moje maszyny: wueski, jawa, romet
- Lokalizacja: LKR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kuchar » 2014-01-08, 19:44
Zobaczymy, jak się dowiem to na pewno tutaj napiszę, trzeba go jakoś przekonać żeby mi odsprzedał

-
peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
Kontaktowanie:
Post
autor: peter125-175 » 2014-01-08, 19:51
kuchar pisze:Zobaczymy, jak się dowiem to na pewno tutaj napiszę, trzeba go jakoś przekonać żeby mi odsprzedał

Jeśli nie będziesz mógł rozczytać na tabliczce roku(jeżeli jest zardzewiała) to podaj numery ramy i będzie wiadomo

.
-
daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Post
autor: daroohd » 2014-01-08, 21:18
Ciaśni wujka aby ci ja sprzedał albo kup mu inna nowsza powiedz ze lepsza fajny rarytas, tyra tylko po polach powiadasz aż żal czytać.
-
kuchar
- Posty: 130
- Rejestracja: 2014-01-08, 18:52
- GG: 0
- Moje maszyny: wueski, jawa, romet
- Lokalizacja: LKR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kuchar » 2014-01-08, 21:51
No właśnie mało nią jeździ, czasem latem na polowanie nią wyjeżdża a poza tym stoi i się marnuje biedna

farba na ramie i baku jest mocno porysowana ale już na przykład wszystkie chromy wystarczy tylko benzyną przemyć i może jakimś preparatem do chromu i są jak nowe. W wakacje u mnie stała bo ją uruchamiałem i przy okazji ją doczyściłem to najbardziej z całego motocykla w oczy rzucały się te chromy a silnik wygląda na nierozpoławiany ale pracuje lepiej niż w mojej Z2 gdzie wymieniane było praktycznie wszystko w silniku, jednak co oryginał to oryginał

Nawet pedał hamulca jest w chromie.
-
NocnyJastrzab
- Posty: 134
- Rejestracja: 2009-08-24, 17:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL, SHL M11, OGAR 200,
HONDA Transalp 600V
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NocnyJastrzab » 2014-01-14, 11:57
Panowie. Ta dźwignia hamulca od Gila '76 powinna być tak wygięta? :->
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Skinder » 2014-01-14, 12:36
Nie powinna.
-
NocnyJastrzab
- Posty: 134
- Rejestracja: 2009-08-24, 17:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL, SHL M11, OGAR 200,
HONDA Transalp 600V
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NocnyJastrzab » 2014-01-14, 12:42
No właśnie też mi się tak wydawało. Tylko po co by ją ktoś tak wyginał?
-
trollfireblade
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: trollfireblade » 2014-01-14, 14:35
może zaliczył glebe
-
zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zmyngut » 2014-01-14, 14:41
Podejrzewam, że ktoś to wygiął żeby mu wygodniej było hamować.
-
peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
Kontaktowanie:
Post
autor: peter125-175 » 2014-01-14, 15:18
A jaki masz tłumik od 175 czy 125

.
-
NocnyJastrzab
- Posty: 134
- Rejestracja: 2009-08-24, 17:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL, SHL M11, OGAR 200,
HONDA Transalp 600V
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NocnyJastrzab » 2014-01-14, 16:01
Ktoś zamontował tłumik od SHL
-
Kermit
- Posty: 224
- Rejestracja: 2012-03-29, 00:47
- Moje maszyny: WSK 125 Gil
WSK 175 Kobuz i trzy tygrysy Bengalskie
- Lokalizacja: Boska Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kermit » 2014-01-14, 21:51
Kuchar, mam do Ciebie prośbę. Jak będziesz u wujka to mógłbyś spisać i podać numer ramy tego Gila z garbatym bakiem?
-
NocnyJastrzab
- Posty: 134
- Rejestracja: 2009-08-24, 17:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL, SHL M11, OGAR 200,
HONDA Transalp 600V
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NocnyJastrzab » 2014-01-22, 10:15
Tu jeszcze jedno zdjęcie dźwigni hamulca. Wygląda to na profesjonalną robotę :p
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
- Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krzysiek200 » 2014-01-22, 10:27
Ktoś sam sobie wygiął, z fabryki takie dźwignie nie wychodziły.
-
NocnyJastrzab
- Posty: 134
- Rejestracja: 2009-08-24, 17:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL, SHL M11, OGAR 200,
HONDA Transalp 600V
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NocnyJastrzab » 2014-01-22, 16:04
Ktoś wie, do czego służą te mocowania? Dumam, dumam i wydumać nie mogę

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2014-01-22, 16:35
Mocowanie bocznej rejestracji.
-
NocnyJastrzab
- Posty: 134
- Rejestracja: 2009-08-24, 17:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL, SHL M11, OGAR 200,
HONDA Transalp 600V
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NocnyJastrzab » 2014-01-22, 16:39
A widzisz. W sumie nigdy takiej nie widziałem

-
trollfireblade
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: trollfireblade » 2014-01-23, 18:22
pytanie za 100 punktów i uznanie w moich oczach. Jaki powinien być kolor gumy pod zasuwkę stacyjki we wczesnym gilu (początek 1975)?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości