WSK M-150
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Tak z ciekawości, ten od osy ma już wycięcie na linkę sprzęgła?
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
nie ma wycięcia - ono pojawiło się wiele tysięcy numerów później 

-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Troche zaszalałeś. Moje kartery z numerem 1135 z 59 roku już je mają, ale dzięki za info
Ostatnio zmieniony 2018-02-05, 20:23 przez halcik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
o - to masz jakieś z serii próbnej lub prototypowej (nie robie sobie jaj) bo moje 20635 i 25415 nie mają jeszcze - żeby nie rozpowszechniać nieprawdy byłem to sprawdzić w garażu niby się to zgadza
a gdzie masz wybite numery? tuż przy deklu sprzęgła w specjalnym zagłębieniu czy pare cm dalej od krawędzi w strone gaźnika?
a gdzie masz wybite numery? tuż przy deklu sprzęgła w specjalnym zagłębieniu czy pare cm dalej od krawędzi w strone gaźnika?
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Pytałem o silnik osy i pisałem o silniku osy, czyli s06a. Mam też silnik s06*sp4 ale czy to na pewno seria próbna czy tylko czyjeś widzimisię. W sp4 nie pamiętam ani numeru, ani tego jak jest zrobione miejsce na linkę ponieważ nie dociekałem nigdy co to dokładnie było i z którego roku pochodzi. Jak Cię to interesuje to mogę zrobić zdjęcia.
Numery silnika osy s06a są w polu numerowym.
Numery silnika osy s06a są w polu numerowym.
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
nie trzeba zdjęcia - skoro mówisz że tak jest u Ciebie to znaczy że tak jest
mój so6a ma numery u góry na karterze , nie ma tego zagłębienia przy deklu sprzęgła. tylko ten najpóźniejszy mój silnik 32 523 ma to zagłębienie na numery (takie jak w s32 z shl m11)
swoją drogą mogło być kilka form odlewniczych (kiedyś pisałem o różnicach między s06 a s06 - było kilka typów głowic, cylindrów i karterów
mój so6a ma numery u góry na karterze , nie ma tego zagłębienia przy deklu sprzęgła. tylko ten najpóźniejszy mój silnik 32 523 ma to zagłębienie na numery (takie jak w s32 z shl m11)
swoją drogą mogło być kilka form odlewniczych (kiedyś pisałem o różnicach między s06 a s06 - było kilka typów głowic, cylindrów i karterów
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
150 pokazują się jak grzyby po deszczu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Może komuś się bedzie chciało zrobić jakies oficjalne zestawienie M150.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mareckii91
- Posty: 147
- Rejestracja: 2011-05-04, 09:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-z2
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Numer na ramie jest inny niż wybity na tabliczce ?
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Ciekawostka!
Zauważyłem, że ramy zaczynające się od numerów 178XXX-179XXX mają bite dodatkowe 0.
numer ramy:
1785200
1788920
1790070
1794970




Zauważyłem, że ramy zaczynające się od numerów 178XXX-179XXX mają bite dodatkowe 0.
numer ramy:
1785200
1788920
1790070
1794970




-
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Witam zamieszczam zdjęcia tłoków do S06. Wersja z dwoma i trzema pierścieniami. Może ktoś z kolegów wie kiedy nastąpiła zmiana z 3 na 2 pierścienie?


















-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
cześć pany - zapomniałem dać znać że tłoki będą do odebrania około początkiem kwietnia dopiero
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
NIESTETY ZMIANA PLANÓW
PRZEPRASZAM CZTERECH KOLEGÓW KTÓRZY RAZEM ZEMNĄ ZAMAWIALI CZĘŚCI
Dostałem telefon z tego zakładu że człowiekowi który obrabia odlewy ,,wysiadło serce,, (zawał) - ojciec tego gościa założył ten zakład w 1947roku (!!!) więc facet na pewno miał już swoje lata, żyje ale nie zanosi się żeby w najbliższym czasie w ogóle tam wrócił - powiedziano mi że już go nie dopuszczą do pracy
więc cały misterny plan w pi...du
sam zostałem z ręką w nocniku bo mi też kilka tłoków mieli zrobić np. na 7 i 5 szlif a teraz nic z tego
PRZEPRASZAM CZTERECH KOLEGÓW KTÓRZY RAZEM ZEMNĄ ZAMAWIALI CZĘŚCI
Dostałem telefon z tego zakładu że człowiekowi który obrabia odlewy ,,wysiadło serce,, (zawał) - ojciec tego gościa założył ten zakład w 1947roku (!!!) więc facet na pewno miał już swoje lata, żyje ale nie zanosi się żeby w najbliższym czasie w ogóle tam wrócił - powiedziano mi że już go nie dopuszczą do pracy
więc cały misterny plan w pi...du
sam zostałem z ręką w nocniku bo mi też kilka tłoków mieli zrobić np. na 7 i 5 szlif a teraz nic z tego
- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Rozumiemy, szkoda. Mi udało się zakupić oryginalne tłoki na 4 i 1 szlif.s06tuner pisze: ↑2018-03-12, 20:58NIESTETY ZMIANA PLANÓW
PRZEPRASZAM CZTERECH KOLEGÓW KTÓRZY RAZEM ZEMNĄ ZAMAWIALI CZĘŚCI
Dostałem telefon z tego zakładu że człowiekowi który obrabia odlewy ,,wysiadło serce,, (zawał) - ojciec tego gościa założył ten zakład w 1947roku (!!!) więc facet na pewno miał już swoje lata, żyje ale nie zanosi się żeby w najbliższym czasie w ogóle tam wrócił - powiedziano mi że już go nie dopuszczą do pracy
więc cały misterny plan w pi...du
sam zostałem z ręką w nocniku bo mi też kilka tłoków mieli zrobić np. na 7 i 5 szlif a teraz nic z tego
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2017-10-10, 11:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64,Jawa 175,WSK Kobuz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Te tłoki pasują bez żadnych przeróbek czy coś trzeba kombinować
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Pasują
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2017-10-10, 11:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64,Jawa 175,WSK Kobuz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Jakiej firmy polecacie szukać tych tłoków od TS
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
Takich żeby stop był ak20. Wtedy będą lepsze od oryginalnych polskich
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M-150
cześć pany - mam pytanie : jaki RAL zastosowaliście przy lakierowaniu swoich sto-pięćdziesiątek?
3004 czy 3005 ?
ten drugi bardziej mi pasuje do przepolerowanego fragmentu zbiornika w oryginalnym malowaniu - ale 3004 też jest blisko
widziałem kiedyś m150 w zbyt jasno czerwonym kolorze (sam kolor ładny ale one oryginalnie były bardziej bordowe jak jawy z lat pięćdziesiątych) jakoś psuło to efek
3004 czy 3005 ?
ten drugi bardziej mi pasuje do przepolerowanego fragmentu zbiornika w oryginalnym malowaniu - ale 3004 też jest blisko
widziałem kiedyś m150 w zbyt jasno czerwonym kolorze (sam kolor ładny ale one oryginalnie były bardziej bordowe jak jawy z lat pięćdziesiątych) jakoś psuło to efek
Ostatnio zmieniony 2018-10-27, 21:35 przez s06tuner, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość