OK Jarek, nie ma co
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Ja moge podać wszystko, mój Pakuś leży na regałach i czeka na odrobinę czułości. Jak bedę w pt/sob w moim składzie to porobie foty i spisze Wam te numery. Ty znasz dwa, ja także dwa, jeden mój, stoi w Toruniu, drugi stoi w Świnoujściu, jadnak nie pozwolił właściciel na umieszczenie zdjęc. Niestety
V BIEG, jesteś z Krakowa, ale gdybyś był kiedyś w trasie to zapraszam na kawe. Zdjęcia folderowe z polmotu, ci którzy byli tam widze że są i u nas. Czym się różnił? TO zaczynamy od przodu. Zawieszenie zwykłe B3, jednak błotniki chromowane płytkie na podkładzie miedziowym (przedni z mocowaniem pod tabliczkę), takie jak w Dudzie, chormowane felgi, opony Stomil typu D-54, licznik w milach, puszki stacyjki w chromie, stacyjka 4-o stopniowa (przynajmniej w moim typu 00.3, w reszczie widze 3 stopniową), kierunki z małą gumeczką wewn., taka jak w plastykach, kierownica z poprzeczką, bak łezka - jak w kobuzie, osłony boczne szerokie metalowe (z wycięciem pod kranik i blokade), siedzenie ala s1, przeszyte poprzecznie nicia na całej długości, kierunki tyle gięte w górę, następnie w bok mocowane pod dwie śruby, nie takie jak w Dudku, lampa Gazelowska (u mnie z aluminową ramką), tylne amortyzatory SHL-owskie, duża ilość chromu: wybieraki, korek paliwa, kompletny tłumik chromowany z kolankiem typu Gilowskiego. Jak narazie spotkałem się z czterema Pakami, wszystkie w malowaniu Yellow-Bahama. Co do mojego Paka, mam dużą pewność co do jego oryginalności po rozmowie z byłym włascicielem. Co jeszcze ciekawe, wszystkie które znam, są z rocznika 1975, więc prawdopodobnie szły one w krótkiej serii. Po tym co zasugerował pan Steć (Paki i Pice były produkowane dla pewnego biznesmena z Turcji, który był zainteresowany zakupem tych motocykli na ich rynek), jestem przekonany co do Tureckiej wersji. Podczas remontu w domu i zrywania podłogi, znalazłem "Gazete Toruńską" z piątku 3 maja 1973r., w której jest mała ramka na temat "Milionowego egzemplarza z wytwórni w Świdniku", gdzie piszą, że fabryka planuje zwiększyć eksport motocykli do USA, Kanady i Turcji (roczny przyrost eksportu wynosi około 14%). Patrząc na lata produkcji Paków (1975) bardzo możliwe, że chodzi o tą partie motocykli. A róznica między Pakiem i Picem? To tyle co ze zdjęć można opisać, bo nie słyszałem aby ktoś go posiadał, to tyle że ma błotnik Lelkowski/S-2, uchwyty linek od MR/S2, plastykowy korek paliwa, kolor to bedzie chyba czerwień meksykańska no i inny napis..