WSK M21W2 Dudek 175
Re: WSK Dudek 175
wróć! fruba moze tez dorabia ale znalazlem już u Hartmana- wg oryginalnego wzoru widac ze fajnie dorobiona. Dziekuje Panom za wyrozumiałość i informacje:). Teraz zostały mi tylko lustereczka galmot, ale widze ze na allegro kosmiczne ceny wolaja za te lustra. Moze cos na motobazarze wychacze. Pozdrawiam
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
Jaka cena u Hartmana? Co do bazarów, to z tego co ja się zdążyłem zorientować ceny przewyższają oferty z Allegro 

- jakemdural
- Posty: 429
- Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
U Grzegorza Harmanna 200 pln plus wysylka na MWB w łodzi ja kupilem za 120 pln w ladnym stanie oryginalna do Dudka
Re: WSK Dudek 175
dokladnie tak jak kolega mowi 200 zl + 20 zl przesylka badz osobiscie na lodzie, tyle ze to dorobka nie oryginal, a za 120 jak kolego kupiles to bardzo ci sie udalo 

- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
Tylko jest mała różnica. Od hartmanna masz nówkę chrom.
Re: WSK Dudek 175

Zastanawiam się nad remontem tej wsk, bądź sprzedażą, ponieważ szkoda żeby tak ładny egzemplarz (moim zdaniem) się marnował- motorek posiada jedynie jedno wgniecenie- malutkie na zbiorniku i wszystko praktycznie w oryginalnym lakierze- ktoś pędzlem pociapkał górę zbiornika i lampę.
Chromy w super stanie poza obręczami kół, które troszkę zmizerniały. Czy obręcze pasują od zwykłej wsk chromowane- te uniwersalne, które sprzedają na allegro do avo wsk junaka itp? Czy takie obręcze w ogóle zdadzą egzamin i chrom nie odpadnie po roku czasu?
Chciałem się Was zapytać ponadto, jaka by mogła byc cena takiego pięknego dudusia- w takim stanie pokrytego 20-letnim kurzem oraz odrestaurowanego. Dodam, że w sobotę będę miał oryginalną nową kierownicę wysoką i posiadam kompletną dokumentację, tablicę rejestracyjną itp.
Z góry dziękuję za odpowiedź i przepraszam za wszystkie błędy i niedociągnięcia posta- nie ogarniam jeszcze za dobrze forum.
Pozdrawiam

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
BRAWO ZA WRZUCENIE ZDJĘCIA JAKO ZAŁĄCZNIK!
Można? Można!
Więc tak. Jeżeli w dowodzie jest rocznik 1977 to gumy z tym wąsem są nieoryginalne. Ale czytam tak Twój post i wychodzi na to, że specyfikacja dudka jest na ten starszy model. To metalowe chromowane coś obok przedniego mocowania silnika było oryginalnie we wszystkich dudkach - tak mi się przynajmniej zdaje. Czarna osłona silnika występowała tylko w pierwszych seriach, ale biorąc pod uwagę gumy z wąsem - mieć takową osłonę pod silnik powinieneś.
Czy będziesz chciał go remontować to zależy od Ciebie. Sporo kasy i czasu na to pójdzie na pewno. Ale satysfakcja gwarantowana
.
Cena? ~3k ? Zobacz na allegro w zakończonych.

Więc tak. Jeżeli w dowodzie jest rocznik 1977 to gumy z tym wąsem są nieoryginalne. Ale czytam tak Twój post i wychodzi na to, że specyfikacja dudka jest na ten starszy model. To metalowe chromowane coś obok przedniego mocowania silnika było oryginalnie we wszystkich dudkach - tak mi się przynajmniej zdaje. Czarna osłona silnika występowała tylko w pierwszych seriach, ale biorąc pod uwagę gumy z wąsem - mieć takową osłonę pod silnik powinieneś.
Czy będziesz chciał go remontować to zależy od Ciebie. Sporo kasy i czasu na to pójdzie na pewno. Ale satysfakcja gwarantowana

Cena? ~3k ? Zobacz na allegro w zakończonych.
Re: WSK Dudek 175
Co do remontu to silnik- stal dlugo bez cylindra, ale lozyska simeringi itp +szlif i nowy tlok to nei jest droga sprawa. Lakierowanie też nie jest majątkiem (mam znajomego lakiernika) Najdroższe z tego co obliczyłem są właśnie koła- porządne obręcze i szprychy, także myślę, że ok 800 zł + własna przyjemna robota. Co do ceny właśnie widziałem na allegro, ale większość to jakieś cudaki, albo naprawdę ładne egzemplarze, za które ludzie sobie troszkę krzyczą. Jak wyremontuję a mam zamiar się brać od dzisiaj to wrzucę jakąs fotkę (jako załącznik oczywiście
) Co do osłony silnika widziałem już kilka egzemplarzy (rzekomo 10000% oryginał), które nie miały tej osłony. A gumy z wąsem widać, że są u mnie oryginalne...

- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
Savier pisze:Jeżeli w dowodzie jest rocznik 1977 to gumy z tym wąsem są nieoryginalne. [...] Czarna osłona silnika występowała tylko w pierwszych seriach, ale biorąc pod uwagę gumy z wąsem - mieć takową osłonę pod silnik powinieneś.
Skąd taka głęboka wiedza?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
Hmm, skąd ta ironia?Kapiii pisze:Savier pisze:Jeżeli w dowodzie jest rocznik 1977 to gumy z tym wąsem są nieoryginalne. [...] Czarna osłona silnika występowała tylko w pierwszych seriach, ale biorąc pod uwagę gumy z wąsem - mieć takową osłonę pod silnik powinieneś.
Skąd taka głęboka wiedza?

Nie jestem wstanie pokazać Ci zestawienia numerów ramy, gdzie takie elementy występowały razem w jednym motocyklu. Kieruję się po prostu intuicją, tak jak w innych modelach, a jak na razie się to sprawdza. Oczywiście z chęcią wysłucham sprostowania z Twojej strony, bo jak najbardziej mogę się mylić - a to rzecz ludzka.
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
Zdarzało się, że w dowodzie podawali rok, w którym rejestrowano pojazd, a nie jego rok produkcji. Stąd bywała czasem mała rozbieżność, i przyjmując ten tok myślenia motocykl mógł pochodzić z '76 roku.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2011-05-30, 21:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B1
WSK B3
WSK M21W
WSK Dudek i inne - Lokalizacja: Teresin
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
W załączniku podsyłam fotki zębatek które kupiłem w poniedziałek na złomie.ceva pisze:Ha! I bądź tu mądry.
Katalog części podaje 45 zębów dla Dudka, a 49z dla S2. Instrukcja napraw 49z dla Dudka, a o 47z nie miałem pojęcia.
W moim Dudku jest 49z i tego będę się trzymał tylko muszę namierzyć kogoś kto dorabia zębatki, bo 49z nie ma na rynku.
Wyglądają na takie same ale jedna ma wybite WM a dwie pzostałe KROSNO.
Ilość zębów to Z47 ale czy one są od Dudka ??
Czarek.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
Ta jedna to jest bankowo od WFM ma taki kołnierz wystający pod pół bęben tylnego zabieraka (jak coś mogę odkupić)
- chyba że wszystkie mają taki kołnierz jak ta co ma wybite WFM.
- chyba że wszystkie mają taki kołnierz jak ta co ma wybite WFM.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2011-05-30, 21:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B1
WSK B3
WSK M21W
WSK Dudek i inne - Lokalizacja: Teresin
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
Wszystkie sa takie same czyli z kołnierzem.wujcio pisze:Ta jedna to jest bankowo od WFM ma taki kołnierz wystający pod pół bęben tylnego zabieraka (jak coś mogę odkupić)
- chyba że wszystkie mają taki kołnierz jak ta co ma wybite WFM.
Co do sprzedaży to raczej nie napisałem Ci na PW.
Czarek.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2011-05-30, 21:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B1
WSK B3
WSK M21W
WSK Dudek i inne - Lokalizacja: Teresin
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
Wstawiam fotki mojej stokpi bocznej, wygląda,
że mocowanbie jest przerobione ale też całość,
wygląda mi na jakąś radosna twórczość. Oceńcie.
Czarek.
że mocowanbie jest przerobione ale też całość,
wygląda mi na jakąś radosna twórczość. Oceńcie.
Czarek.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
Wygląda na samoróbkę. Mam zamiar zrobić sobie podpórkę boczną do mojego dudka w oparciu o oryginalną, gdyż moto w momencie kupna jej nie posiadało, a jest to bardzo przydatna rzecz.
Re: WSK Dudek 175
Witam ponownie. Mam do Was takie pytanko- jak pomalować tłumik w dudku- piastokowanie/ śrutowanie i proszkowo, sprayem żaroodpornym, specjalnie do kogoś dać?? Sprayem to trochę "kaszana" będzie, a chciałbym go pomalować na laleczkę, bo mam idealnie prosty. Czy farba proszkowa czarny połysk wytrzyma temperature, czy trzeba jakas specjalna kupić? Pozdrawiam
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK Dudek 175
Piaskowanie i malowanie proszkowe wystarczy 

Re: WSK Dudek 175
A powiedz mi kolego po pierwsze czy piaskowanie nie uszkodzi tłumika, nie spowoduje jakiś nierówności itp co wiąze się potem z nierowna powierzchnia przed lakierowaniem, po drugie czy do malowania proszkowego trzeba uzyc jakiejś specjalnej farby odpornej na wysokie temperatury, czy zwykłej (jaka najlepsza, marka etc.?). Ponadto mam jeszcze takie pytanko "offtop": czy lusterko galmot wskowe jest takie samo jak od syrenki/ warszawy tylko różni się mocowaniem do pręta? Czy posiada ktoś dokładne wymiary takiego pręta, bądź mógłby pomierzyć i mi podesłać? Nie wiem czy w moim modelu były te lusterka, ale bardzo mi się podobają i mam zamiar je założyć.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re:
Gaceczkos pisze:Bardzo charakterystycznym elementem dla WSK Bąk i Dudek są lusterka na długich wspornikach. Nie wszystkim się one podobają, ale uważam, że są one ładne i co ważne praktyczne
. Widoczność jest bardzo dobra, co jest zasługą lustra o średnicy ok. 12 cm. Lusterka te są firmy Galmot Poznań (aluminiowa czasza z lustrem jest taka sama jak w lusterkach z Warszawy czy pierwszych Syren
) i obecnie są rzadkim widokiem (zwłaszcza motocyklowe). Przedstawione poniżej lusterka są w pełni oryginalną częścią od opisywanych w tym temacie motocykli

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość