WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Sebastian440 » 2013-05-14, 09:43

Rączka nie od WSK. Fajne graty ;-)

Pytanie do osób mających zamontowane zawieszenie sportowe ( np. w dudku, s1, ex, s2) czy koło przednie macie po środku zawieszenia czy z przesunięciem ? Najlepiej wsadzić dwa palce między krawędź lagi a obręczy. Pytanie czy tylko ja miałem tak w s2 i Bp czy ktoś z was też. Savier zmierzył u siebie również przesunięcie o 6-7 mm w lewo to jest w stronę ślimaka. Ja poradziłem sobie z tym tocząc bęben od strony blokatora o 6 mm.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Johnny » 2013-05-14, 11:21

Jeżeli ślimak jest standardowy, bęben też, zaś dekiel hamulca jest dłuższy od standardu o ten nadlew pod blokator to nie ma siły żeby koło nie było przesunięte .... to tak na logikę :-/

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Sebastian440 » 2013-05-14, 11:52

Czyli w Świdniku krzywo przody składali na sportowym zawieszeniu ? :mrgreen:
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: fazerofz6y » 2013-05-14, 18:48

Ja w BAKu tez mama przesuniete przednie kolo :mrgreen:

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Johnny » 2013-05-14, 19:24

A co z tylnym kołem :?: Przecież cały tył jest taki sam jak w standardzie z czego wynika, że motor jest dwuśladowy lub robi jeden szeroki ślad - koła z przodu i z tyłu nie są w jednej linii :?: :x :faint: :x :faint:

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Savier » 2013-05-14, 19:26

Obrazek

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: irek » 2013-05-14, 20:01

Moje koło jest w osi motocykla. Koła nie mogą byc przesunięte (biore na logikę) bo źle wpływałoby to na prowadzenie. Jeśli są przesunięte to raczej jest coś nie tak.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

patrykk
Posty: 25
Rejestracja: 2013-01-12, 16:53
GG: 0
Moje maszyny: M72 m, WSK M06 B3
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: patrykk » 2013-05-14, 20:09

Koło przednie było przesunięte o 6mm w BMW R75 Sahara ale to poprawiało komfort podczas jazdy z koszem, ale w motocyklu solowym wszystko powinno być w jednej osi.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Sebastian440 » 2013-05-14, 21:33

irek pisze:Moje koło jest w osi motocykla. Koła nie mogą byc przesunięte (biore na logikę) bo źle wpływałoby to na prowadzenie. Jeśli są przesunięte to raczej jest coś nie tak.
Sprawdzałeś ? wsadź dwa palce między obręcz a lagę z prawej i lewej strony. Trzeba wszystko będzie jasne. Jeżeli nie masz przesunięcia to coś modziłeś w dystansowaniu :)

Świdnik...

ps. idzie te zrobić aby szły w osi :mrgreen:
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
PiotrBrylant
Posty: 18
Rejestracja: 2013-04-03, 10:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK S2
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: PiotrBrylant » 2013-05-20, 22:23

Wracając do przedniego koło, czy bęben jest standardowy czy może ma jakieś inne wymiary?
Wdzięczny będę jak ktoś praktycznie to sprawdzi. Chcę takie koło skompletować.
Szprychy M3,5 x 180 , z tym że te 180 to długość od zawinięcia do końca gwintu, tak?
Felga poza tym że jest 19" to kształt przekroju bez zmian, czyli możemy dobrać 1,80x19 lub 1,85x19
Ta pierwsza ma szerokość praktyczną 66 czyli mniejszą o 1,5mm to raczej niezauważalne zważywszy że wychodzi 0,7 na stronę.
Czy może ktoś już to przerabiał i ma lepszy pomysł? Dodam że szprychy będę zamawiał więc warto dokładnie wiedzieć co to ma być.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Savier » 2013-05-20, 22:26

Tak, do końca gwintu.
Piasta taka sama - bęben inny.

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: yahoo » 2013-06-25, 15:19

Hej.

Pytanie mam o tylną zębatkę i zabierak. Czy ktoś z Was może mi potwierdzić, że:

1. Był tylko jeden typ zabieraka w S2
2. Był tylko jeden rodzaj tylnej zębatki w S2?

Zębów 43, o ile pamiętam?

pozdrówki
yah

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Savier » 2013-06-25, 15:59

Jaki miałby być ewentualnie ten drugi typ zabieraka?
Zębatka 43 to tak trochę bez sensu - to na "prędkość", do silnika z niższym umiejscowieniem momentu, gdzie S2 miała go wyżej od standardu.

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: yahoo » 2013-06-25, 17:15

Savier pisze:Jaki miałby być ewentualnie ten drugi typ zabieraka?
Zębatka 43 to tak trochę bez sensu - to na "prędkość", do silnika z niższym umiejscowieniem momentu, gdzie S2 miała go wyżej od standardu.
Też chciałbym to wiedzieć. Kupiłem zębatkę niby nowa oryginał tył do S2, a tu dupa, nie pasuje. Średnica wewnętrzna ok, ale promień, na którym są nawiercone otwory jest większy niż w zabieraku przez co nie pasuje, bo otwory się nie nakładają. Zębów 41. Sprzedający twierdzi, że mam 'jakiś inny zabierak' i odmawia przyjęcia zwrotu.

--
pzdr
yahoo

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Johnny » 2013-06-25, 20:51

yahoo pisze:Zębów 43, o ile pamiętam?
W S2 było 45 zębów :) Z dwoma typami zabieraków się nie spotkałem. Jak to co kupiłeś ma 41 zębów i do tego nie pasują otwory to raczej to nie jest oryginał....

Awatar użytkownika
PiotrBrylant
Posty: 18
Rejestracja: 2013-04-03, 10:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK S2
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: PiotrBrylant » 2013-07-22, 18:42

Mam pytanie o wahacz. Czy jest taki jak w zwykłej WSK 175 czy jakiś inny?
Wczoraj swoją rozebrałem i nie mogę wybić ośki wahacza. Powinna wyjść, zgadza się?
A przy okazji zapytam czy wam ramy pękają przy spawach? Moja prawie cała do poprawy.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Savier » 2013-07-22, 19:29

Wahacz standard ja miałem. Oś powinna wyjść, a jakość spawów jak na wueskę przystało, wszystko mozliwe :-D

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Mateusz WSK » 2013-07-22, 19:36

Chyba ktoś ładnie nią hulał skoro spawy pękają. Mi w żadnej ramie nie przydarzyło się żeby coś pękało.
Przeglądając zdjęcia S2 jakie mam to widziałem zarówno standardowy nowszego typu jak i starszy, tłoczony.
Może podgrzej ośke, musi kurde wyjść. Rozbierałem zardzewiałą WSKe co stała ponad 15lat w garażu i udało się, dasz rade.

PS: Myślałem że potłuczemy się WSKami po okolicy a rozebrałeś Sporta :P. Odpisz na PW, wysłałem Ci kiedyś.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: Kapiii » 2013-07-22, 22:50

Z ośką często są problemy jeśli motor długo stał, zgnije w ramie i później trzeba się namęczyć aby wybić.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

xjscabrio
Posty: 21
Rejestracja: 2013-09-11, 00:54
GG: 0
Moje maszyny: wsk175
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Post autor: xjscabrio » 2013-09-25, 09:40

witam czy moze ktos mi udostepnic zdjecie tabliczki znamionowej do wsk sports s2 z 1976r (lub z rocznika kotry ma taka sama). chcialbym zobaczyc jak ona wyglada w oryginale i co na niej jest nabite? czy ktos moze orientuje sie jaki ma nr.koloru lakier pomaranczowy?
z gory dziekuje za pomoc

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości