Strona 15 z 21

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-11-23, 09:43
autor: km1979wsk
To jak długie lagi ma S2 a jak długie Dudek, Lelek, Bąk bo wydawało mi się że te lagi są jednakowej długości.

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-11-23, 11:39
autor: Johnny
Sirian-S1 pisze:S2 ma na pewno dłuższe lagi od Dudka i reszty. Co do Lelka nie wiem. Półki i błotnik Lelek i S2 mają takie same.
Akurat w Lelku i S2 jest identyczne zawieszenie :!: Generalnie były dwa rodzaje zawieszeń zwykłych i dwa rodzaje zawieszeń sportowych, które nieznacznie się między sobą różniły. Przy czym nowszy typ to końcówka produkcji WSK i w przypadku zawieszenia sportowego spotkałem się z nim tylko jako część zamienna na Polmozbyt :)

Plotka głosi, że w pierwszych S1 było dłuższe zawieszenie ale ja się z tym nigdy nie spotkałem i uważam, że tak nie było ale wspominam, że takie głosy do mnie dochodziły ;)

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-11-23, 11:48
autor: km1979wsk
Że były 2 rodzaje sportowych zawieszeń (lag) to fakt, mam tu na myśli rodzaj tulejki na ladze nieruchomej oraz jej zabezpieczenie pierścieniem lub jego brak. Zastanawia mnie tylko to czy na pewno były różnice w długości lag nieruchomych.

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-11-23, 11:59
autor: Johnny
km1979wsk pisze: Zastanawia mnie tylko to czy na pewno były różnice w długości lag nieruchomych.
W zależności od tego jaki były tulejki na dole nogi nieruchomej była inna długość lagi nieruchomej - bardzo nieznaczna różnica. O innych różnicach w długości nigdy nie słyszałem i nigdy takich lag w ręce nie miałem, a możesz mi wierzyć, że trochę mi się tego przez ręce przewinęło.

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-11-23, 12:04
autor: km1979wsk
Wygląda na to że różnica w długości zależała od zastosowanej tulejki.

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-11-23, 19:22
autor: trollfireblade
lagi zaspawane są o 5mm dłuższe od przelotowych

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-11-25, 19:08
autor: Alkon
Kilka stron wcześniej został poruszony temat dotyczący zabieraka koła tylnego i tylnej zębatki (45 zębów) z 4 otworami mocującymi, typowe tylko dla S2. W moim Sporcie zębatka wymaga już wymiany, jednak element ten jest rzadko dostępny. W związku z tym jedyną opcją jest dorobienie zębatki, albo zamiana całego zestawu zabieraka na bardziej dostępną wersje z 9 otworami.

1.Czy wszystkie WSKi 175 miały taką samą średnicę zabieraka i czy dostępne zębatki będą pasować do niego?
2.Jaka zębatka nadaję się najlepiej do ewentualnej przeróbki?

Czy ktoś z Was już uporał się z tym problemem?

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-11-25, 21:06
autor: Savier
Jak masz oryginalny zabierak to masz dostępną zębatkę z leżajska za wcale nieduże pieniążki. Na tablicy się ogłaszał :).

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-11-29, 20:16
autor: G.A.
Witam,
mam prośbę: czy mógłby ktoś wrzucić fotkę króćca do Binga? Czy te króćce miały bite jakieś oznaczenia?
Pozdrawiam!

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-12-02, 21:37
autor: mass
Na moim jest wybite ZMD i tylko to widzę, nic więcej.

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-12-27, 20:03
autor: G.A.
U mnie chyba nie ma tego oznaczenia.

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-12-27, 20:11
autor: grack
To Kolega G.A. ma Binga w swojej S1? :) czy jakiś nowy nabytek? :)

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-12-27, 20:19
autor: G.A.
Składam jeszcze S2 niezależnie :oops:

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-12-27, 20:21
autor: grack
Zapraszamy do pochwalenia się na forum w odpowiednim dziale ;)

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-12-27, 20:36
autor: G.A.
Z chęcią wrzucę fotki ...jak już wreszcie będę miał coś choć trochę przypominającego kształtem motocykl ;-)
Póki co bardzo liczę na pomoc merytoryczną Kolegów z Forum :-)

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-12-30, 19:14
autor: G.A.
Ostatnio wpadła mi w ręce druga cewka SEM i zauważyłem pewne różnice. Numery seryjne elementów się zgadzają (029 899 00), kształt i otwory wszystkie identyczne ale różne są oznaczenia w tych malutkich kółeczkach odpowiednio:
- cewka po lewej kółko lewe "I", kółko prawe "3",
- cewka po prawej kółko lewe "E", kółko prawe "2".
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, które szły do S2 (może i takie i takie)?

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-12-31, 00:56
autor: Johnny
Na moje oko są to numery technologiczne - mogą być powiązane z numerem formy do zalewania, serią, datą produkcji etc etc. Nie przejmowałbym się. Cewka z lewej strony jest zmatowała, to od przechowywania i użytkowania czy faktycznie jest inny rodzaj plastyku :?: Osobiście spotykałem się tylko z cewkami o bardziej "świecącej" powierzchni :)

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2013-12-31, 17:34
autor: G.A.
Wydaje mi się, że to od przechowywania. Plastik obydwu jest, chciałoby się powiedzieć, identyczny: twardość, itp.
Po lekkim przypolerowaniu pastą zaczyna się robić połyskiwy :cool: Ślady po wtrysku też są w tych samych miejscach. Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam!

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2014-01-09, 07:31
autor: G.A.
Witam,
czy mógłby mi ktoś powiedzieć jakiej długości powinny być sprężyny w lagach zawieszenia w S2?

Re: WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

: 2014-01-09, 08:33
autor: Johnny
Taka sama jak w standardowym zawieszeniu - sprężyny były takie same, dłuższe były elementy tłumiące. Długość sprężyny zgodnie z książką H. Załęskiego: 471 plus minus 7,5 mm.